Eli Luvialta kotoisin oleva Susanne Ruusunen lienee tunnetuin luvialainen? Hänelle oltiin jo pystyttämässä patsastakin Luvialle, mutta kunnanvaltuusto kielsi sen. Toivottavasti patsas saadaan pystytettyä, kun Luvia sulautuu osaksi Eurajokea (luvialaisten typeryyden takia).
Mikä olisi mielestäsi paras paikka Ruususen patsaalle? Itse ehdottaisin, että patsas laitettaisiin sen kiven päälle, joka on Laitakarissa sen ympyrän keskellä jota autoilijat aina kiertävät. Kaljaasi Ihana voisi sitten tuoda turisteja aina Porista ja Raumalta saakka ihailemaan patsasta, jossa Susanne istu sohvalla ja Vanhas-Matti tarjoilee hänelle uuniperunoita alkkareissaan.
Onko Vanhasen ex-sussu tunnetuin luvialainen?
9
281
Vastaukset
- tietääköjoku
olis kiva lähteä reissuun kukahantietää voikohan ranskaan ja pelgiaan mennä onkohan niissä sotatila-vielä päällä
- mukavoo
Olihan se Matin toilailuja mukava seurata, rakkautta ja oikein kirja sen seurauksena. Siihen harva pääsee.
- pohjolanvaaleaviiginki
Eikös se Matin ja Susan patsas seiso siellä Laitakarin kalliolla edelleenkin ? Sama tyyppi vissiin pyrkii presidentiksi seuraavissa pressavaaleissa keskustan listoilta. Jumala meitä Suomalaisia varjelkoon sellaiselta kohtalolta, on tässä muutenkin kestämistä !
- presidentiksi.vaan
vanhasen isä kertoi ihmisten Älykkyydesta minun mielestä oikein.
- Tuo.noi
Mut tuo noi kyl siihe vois tehd minust patsaan,vois siihe tuo noi ni manyki mahtu,mut tuo ni ei sit muit.
- prinsessasusa
Eikö Susan ole Porista kotoisin muutti Luvialle noin vuonna 74 Luvialle.
- Kiiviki
Koskaan en ymmärrä tuota kehää kivellä enkä stllä. Käsittämätöntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745