En aijo enää koskaan olla yhteyksissä sinuun koska se oli pyyntösi ehkä niin on parempi.
Oikeastaan tietäisin hyvän pitääpä ehdottaa.
Pyöräilemässä välillä käydään meidän pitäisi keksiä joku kiva yhteinen harrastus. : )
Kukkiakukkia
22
66
Vastaukset
Kenelle oikein tekstisi kohdistat?
Tuo oikeastaan tietäisin lause tuli väärään kohtaan.
- ihmeissään
Eli et aijo ottaa yhteyttä mutta olisit valmis tekemään hänen kanssaan jotain jos ottaisi yhteyttä? :D
- ihantyhmä
minulla myös luetun ymmärtämisessä häikkää
Enhän minä voi sinuun olla yhteydessä kun kielsit sen. : )
- Ei-voi-Tietää
Milloin olen kieltänyt? :D
- Ei-voi-Tietää-Vieläkään
Joku puhunut mun nimissä?
- kielsi.palstalla
palstan kautta???? halojaa ootko seko harhoissas. ei oo sun tuttuja täällä
- Ei-voi-Tietää-Vieläkään
Ei kotka.
- roskaa_roskaa_vain
mene sinä rumilus hylätyn luukasas kanssa nurkkaan itkeen. Hyllytetty ja hyljätty. Täysin yksin nyyjhkit ja parut jonkun perään joka sinua ei huolisi kuuna päivänä. Et ole sen näköinen saati sen luonteinen että kelpaisin muualle kuin kaatopaikalle.
Katso omaa käytöstäsi palstalla? Haluaako sellaista kukaan katsella kotonaan koko ajan? Tuskin. Hormuliskoja ei haluta ottaan lusiin omiin nurkkiin. Kotka nimitys oli tarkoitettu sille naiselle. Voivoi ole mitä mieltä haluat et sinä minua tunne. En ole haukkunut ketään täällä toisin kuin eräät.
Enkä asu kaatopaikalla vaan oman kultani kanssa. : )
- täälläsaajauhaa
Teet oikein, jos toinen pyytänyt, niin kunnioitat sitä.
- Kukkaseppelsydänsukat
Joo en minä häneen yhteyttä enää aijo ottaa kyllä se yhteyden pito täytyy sieltä päin tulla jos on toivottua. Ei ole pakollista.
Se on kumma pitää joka ketju tulla pilaamaan nuilla haukkumisilla. Tämä henkilö joka sitä tekee ei näköjään kestä mitään minun sanomisiani mitähän vikaa tässäkin aloituksessa oli kun piti jälleen kerran tulla pilaamaan ei sun tarvi näitä lukea. Minä en lähde täältä minnekään on oikeus kirjoittaa päivän asioista vaikka tämä onkin ikävä palsta enkä enää ikävöikkään ketään. Tuntuu että sinun mielesi se oikea kaatopaikka on ruma sellainen.
Tee omia aloituksia ja lopeta minun aloituksieni sotkeminen koitappa pystytkö sellaiseen.
Kiitos.
T: kukkaseppel- kuolepois
Olet kyllä munkin inhokki täällä. Jotenkin liian aggressiivinen,mustasukkainen raivohullu, kieroileva tyrkky. Olen saanut sinulta raivoa päälleni ihan liian paljon ja voisin yhtyä tuon haukkujan sanoihin. Olet läpeensä paha ihminen.
- tandemillaeespäin
Pyöräily on mukavaa..hmmm. Oletteko paljonkin pyöräilleet yhdessä?
Jonkin verran silleen leppoisasti hissukseen että kerkeää maisemia vauvelikin katsella. Ulkona tulee myös paljon oltua.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532139En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel691324- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 81992
- 20969