Olen jonkin aikaa jo syönyt migreenin estoon kandesartaania ja varsinkin öisin on tosi paljon rytmihäiriöitä. Eilen olin jo ihan varma, että sydänkohtaus.
Ikää on alle 30v ja sydän on täysin kunnossa, enkä keksi rytmihäiriöille mitään muuta aiheuttajaa, kuin tuon lääkityksen.
Onko muilla ollut samaa ongelmaa?
Aiheuttaako Candesartan muillekin rytmihäiriöitä?
2
2951
Vastaukset
- koittakaa-ymmärtää
Kaikki lääkkeet aiheuttavat enemmän tai vähemmän ongelmia. Esimerkiksi jollakin voi munuaiset alkaa oireilemaan. Sitten mennään terveyskeskukseen valittamaan, jolloin munuais vaivoihin tulee lisää lääkkeitä. Terveyskeskuksessa yleensä ei kehoteta lopettamaan lääkkeiden syöntiä, mutta saatetaan kokeilla joitain toista vastaavaa lääkettä. Tämä uusi munuaisen hoitoon tarkoitettu lääke saattaa myös aiheuttaa ongelmia, joita taas hoidettaan. Tälleesti lääke kierre jatkuu ja paisuu iän karttuessa. Itse on terveytensä hyväksi tehtävä jotain. Terveyskeskuksessa ainoastaan lääkitään.
VHH on apu, jos haluaa jatkaa tervettä elämään, VHH auttaa myös migreenin hoidossa hyvin huomattavasti - Anonyymi
Hei, minulla vastaava tilanne ja olen hyvin peloissani asiasta. Eteisvärinää tulee aina iltaisin ja se kestää hetken, mutta lääkärin kanssa asiasta juteltuani, otimme kalium testit ja niiden ollessa ok mitään muuta hoitoa en ole asiaan saanut. Verenpaine on hyvissä lukemissa ja myös migreeni kohtauksiin olen saanut lääkkeestä paljon apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673