hei vaan, olen harrastanut painia jo monta vuotta mutta nyt kävi ensimmäisen kerran niin ikävästi, että molskilta tarttui painisilsa. silsa pääsi luiskahtamaan jotenkin ihmeellisesti pippeliin, siihen terskanjuureen essarin alle.
Painisilsa
4
250
Vastaukset
- OtanOsaa
Taisit käydä Ilmajoella...
- 31120
Ei paljon muita vaihtoehtoja
- sieni-mestarit
Oisko kuiteski vaasasta, tovereissa ainaski paini sellasia jätkiä jotka ei käyneet pesulla eikä vaihtaneet vaatteita ikinä, niiden paskat muhii yhtä kauan matossa kuin ydinjäte, ja nyt siellä on sellaista porukkaa jotka ei edes tiedä mitä on juokseva vesi, vaikkei tienneet kyllä nuo "haisuli" veljeksetkään.
- diipadaapaaa
Olipas paskoja kommentteja. Oliko kommenttisi ilmoitusluontoinen asia vai kaipaatko apua sen kanssa? Kunnon Nizoral pesu kerran päivässä ja ihotautilääkärille hop hop! Kirjoittaa sinulle sieni-infektio-lääkkeen ja muista, että vasta kun kuuri on syöty, voit jatkaa harrastusta. Ei vielä silloin kun kuuri on alkanut purra, vaan vasta kuurin syötyäsi. Ole hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774