Englantia eivät nuo raivostuttavat bumsterit tunnu ymmärtävän vaan tunkevat iholle.
Kuinka sanon mandinkaksi painu vittuun?
8
114
Vastaukset
- toolewo
M mu cafaroo le ti, n suulata pukaroo la.
- duidunvelixx
GEUDE
- mansessee
Pah! Kerro ykskin sana jonka tiedät mandinkaksi! Tosi hauskaa, jos alkuperäinen sanoo mandinkaksi ton lauseen, jasit sille käy noin. Pallit mrnee...Mä tunnen ton suomalaisen naisen joka puhuu mandnkaa
- kielineromäoon
Sano yksinkertasesti vaan MBULA tai ATSHA. Ne tarkottaa,että hiiteen siitä. Toimii!
- toimiikyllä
Helppo muistaa Shoo shoo, mene pois, olen kokeillut ja on tehonnut.
- geude
geude
- pienitekijä
Mandinkankielen aakkosissa ei ole G-kirjainta
- pikkusielusipilänserkku
Kuules hörhö, kysymys oli miten lausutaan , kokeile poliisiin ja selitä sitten aakkosia.
Ilahduidutan sinua sanomalla priakoksi (saastainen ympärileikkaamaton ihminen), kokeile sotilas henkilöihin saat limon suoleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690