Ostin hoidon yhteydessä mun kosmetologilta Vagheggi-nimisen merkin selluliittivoidetta. ei mitenkään halpaa.
3 viikkoa olen käyttänyt aamuin- illoin ja nyt ihan yllätäen mies huomautti että olenpas nuorentunut... :) <3 <3 <3
Nyt itsekin näen selvän eron!!!
Olen aina voiteita ostanut mutten oikeasti uskonut että niillä mitään todellista vaikutusta olisi...
Siis voiko tää olla totta? onko kellään muulla positiivisia kokemuksia selluliittivoiteista? vai onko tää vaan mielikuvitusta, pintameikkiä?
(tää sama mies siis joskus kun olin 23v luuli että mun rintojen "raskausarvet" ovat ryppyjä!! kun rinnat vaan kasvoivat niin nopeasti että siitä jäi arvet...)
Mulla on siis aina ollut ohut, löysä ja turvonnut iho, painavat jalat, huono verenkierto ja muutenkin "lievä" sokeririppuuvuus.... Polvien kunnosta olen eniten kärsinyt kun niiden yläpuolella roikkuu ihoa.
Nyt tuntuu siltä että voisi alkaa panostamaan tähän kunnolla :)
Onko mitään neuvoja miten nilkkoja, pohkeita ja polvia saisi ohuimmaksi, timmiksi?
Olen muuten hoikka.
Vagheggi tuotteet kokomuksia?
elina_K
0
402
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725