kuolema. Nuorilla pahaa oloa ja vaikeaa . Hakekaa nuoret apua ajoissa jos tuntuu, ettei elämästä selviä yksin.
Taaskoturha
1
70
Vastaukset
- 3456787654567l
ennen oli yks,kaks i-m koko pohjanmaalla vuodessa ny tuntuun että menee pikkusen usein..toki netti on antanu vinkkejä kuinka tehdään myös kaupunkilais lapsille,meillä maalla kasvaneilla se olis ollu helppoo kun pyssyt oli joka porstuas...mutta 70-80 luvulla tuntuu että vaan ei tuska ollu näin suurta...täytyy tässä itsekkin kattella läheisten perään,itte oon niin vittumainen kaveri etten lähde täältä kun vasta kun tauti korjaa tai toisten käden kauttaa....siinä teille nuoret ajateltavaa...ja siinä että aina voi mennä vielä huonommin ja räkänen nauru päälle....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699