Kirjoittaja ei tiedä kuka on seuraava Suomenpankin pääjohtaja.
Turhaa Rehn muualle edes yrittää hakeutua. Niin ylivertainen
on Erkki Liikasen seuraajaksi. Ensin jäsenyys pankin hallintoon, ottaa ja lähtee ministerin pestistä, paikkoin.
-noin kun kirjoittaja panee omiaan, on muka tietävinään. Tietää mielestään tulevaisuuden kunkin kohdalla. Tämäkin varmaan niitä Koiviston ennustaja eukkoja.
"Vanhanen rynni Rehnin ohi
Keskustan presidenttiehdokkaan nimeäminen ei sujunut niin yksimielisesti kuin julkisuudesta olisi saattanut päätellä. Entinen puoluejohtaja ja pääministeri Matti Vanhanen jätti tylysti Puulavedellä kesämökkinsä saunan lauteilla myönteiseen ehdokasratkaisuun päätyneen Olli Rehnin hopealle, keskustalähteistä annetaan ymmärtää.
Rehniä harmitti, mutta hän ei lähtenyt taistelemaan tuulimyllyjä vastaan. Ehdokkuus olisi tuonut Rehnille hyvää kokemusta seuraavan yrittämisen varalle. Valittiinhan Sauli Niinistökin vasta toisella kerralla.
Ei sen puoleen, Vanhasestakaan ei nyt tule presidenttiä, jos Niinistö, niin kuin näyttää, on ehdolla. Kertoman mukaan kolmasosa keskustalaisistakin äänestää Niinistöä."
http://www.helsinginuutiset.fi/blogi/439480-vanhanen-rynni-rehnin-ohi
Näin hänkin kirjoittaa kun ei tunne sisältöä
4
<50
Vastaukset
- MaanTapa
Kannattaa lukea Rehnistä tehtyjä analyysejä ja annettuja lausuntoja, ennen kuin edes pohtii häntä Suomen pankin uudeksi johtajaksi. Suositukset nimittäin ovat huonot.
Vanhanen tai Rehn presidenttinä? Absurdi ajatus. - Näyttöjä.on
Rehn on lähes satavarmasti uusi Suomenpankin pääjohtaja.
Ei siihen Arhinmäestä eikä Kyllösestä ole.Yhtä vähän kuin on Arhinmäestä tuohon hommaan on Rehnistäkään, tosin kovin korkeita vaatimustasoja ei tuohon hommaan voi ollakaan, kun nykyinenkin tyhjäpää on vain kokemuksenaan teiniliiton ajaminen konkurssiin ja valtiontalouden sekoittaminen valtionvaraministerinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979