Millaista palvelua.kauppias on todella outo,Ihmettelen, että kuka edes kehtaa työskennellä sellaisessa paikassa!
K-market Kyröskoski?
5
1221
Vastaukset
- Kauppiastoim
Epäilen, että sinä Märehtijä olet epänormaali, vammainen, vajakki ja suvakki. Äitisi oli isäsi sisko.
- Reino1960
aamulla kävin lähi k-kaupassa, kauppias oli kyllä erittäin töykeä. olin ainut asiakas joten ei jäänyt epäselväksi että minun rahat ei heille kelpaa.
tv ssä mainostivat eilen appelsiineja 0,69 € kilo. eipä näkynyt missään taitaa tulla joskus iltapäivällä jos silloinkaan.
k-kauppa on kallis ja kerta ei rahani kelpaa niin vien ne sitten lidliin 15 km päähän.- Eikös_siinä
olisi valintatalo hiukan lähempänä?
- mulkosaani
Keskon meininki alkaa ollaepätoivotonta ja keskustelun aloittajan ihan oikea
kommentti laittaa tuollaista töykkis palvelusta tänne, eli ajat oli ennen jossa
Keskon kaupoissa oli jotain..nyt vain kalliit hinnat!
Kauppias ei nyt halua myydä tappiolla tuotetta ja maksa siitä lisäksi keskolle myynnistä
kyllä se laittaa kaupan kassan marisemaan! - atrilli
Mukavat myyjät ruoka museossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712