Anorektikko shemale

Shemale20

Mitä mieltä ootte musta?
Oon 20 v anorektikko shemale, joka käyttää jäätävän kireitä pillifarkkuja ja näyttää muutenkin ihan lutkalta. Oon töissä yhes farkkukaupas, jos myydään anorektikoille tarkoitettuja todella kapeita farkkuja. Must on vitun mageeta saada myytyy nuorille tytöille todella ylikireitä farkkuja. Kerranki yx tosi paha anorektikko tuli ostaa farkkuja ja sano heti et haluu yhtä tiukat farkut ku mitä mulla ol päällä. Saatana et sillä men kauan ennen kuin sai farkut vedettyy päälle, mut ne oli sille aivan sairaan huoran näköset. Se itteki totes, et nää on vitun irstaan näköset ja hyväili itteesä peilin edessä.

5

201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuilu16

Häh?

• ShemaleLoverKrisse

hei mina pidan tutoista joila on isoja muna.
      kuinka pitka stondaris ;PP

• Mula kuli on kovat tulemanko sinne ostaman farkun?

• Shemale20

Viime viikolla kauppaan tuli yx todella irstaan näkönen narttu paukuissa. Sillä oli iha vitun kireet kumihousut ja sen nahkarotsin selässä luki isolla: SAATANA ON MUN IDOLI. Vittu se osti kumien päälle aivan vitun kireet pillifarkut. Sovituskopista kuulu mageeta kiroilua ku veti housuja päälle. Sano mulle et se on saatanan huora ja haluu näyttää siltä kans.

• tällastaseonjuu

Saatanan kireet farkut saa parhaiten päälle makaamalla lattialla selällään, että lihakset laskeutuu kun vetää farkut jalkaan. Jos ihan ultimate kireitä haluu laittaa, ni ne pitää laittaa märkinä jalkaan, ja antaa kuivua siinä päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1658
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1415
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      58
      1063
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1015
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      54
      930
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31