Mitä mieltä ootte musta?
Oon 20 v anorektikko shemale, joka käyttää jäätävän kireitä pillifarkkuja ja näyttää muutenkin ihan lutkalta. Oon töissä yhes farkkukaupas, jos myydään anorektikoille tarkoitettuja todella kapeita farkkuja. Must on vitun mageeta saada myytyy nuorille tytöille todella ylikireitä farkkuja. Kerranki yx tosi paha anorektikko tuli ostaa farkkuja ja sano heti et haluu yhtä tiukat farkut ku mitä mulla ol päällä. Saatana et sillä men kauan ennen kuin sai farkut vedettyy päälle, mut ne oli sille aivan sairaan huoran näköset. Se itteki totes, et nää on vitun irstaan näköset ja hyväili itteesä peilin edessä.
Anorektikko shemale
5
201
Vastaukset
- Kuilu16
Häh?
- ShemaleLoverKrisse
hei mina pidan tutoista joila on isoja muna.
kuinka pitka stondaris ;PP Mula kuli on kovat tulemanko sinne ostaman farkun?
- Shemale20
Viime viikolla kauppaan tuli yx todella irstaan näkönen narttu paukuissa. Sillä oli iha vitun kireet kumihousut ja sen nahkarotsin selässä luki isolla: SAATANA ON MUN IDOLI. Vittu se osti kumien päälle aivan vitun kireet pillifarkut. Sovituskopista kuulu mageeta kiroilua ku veti housuja päälle. Sano mulle et se on saatanan huora ja haluu näyttää siltä kans.
- tällastaseonjuu
Saatanan kireet farkut saa parhaiten päälle makaamalla lattialla selällään, että lihakset laskeutuu kun vetää farkut jalkaan. Jos ihan ultimate kireitä haluu laittaa, ni ne pitää laittaa märkinä jalkaan, ja antaa kuivua siinä päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774