Eräs kansainvälisen ufologian peruspilareita, ranskalainen julkaisu LDLN (Lumières dans la nuit) lakkaa ilmestymästä.
LDLN on ilmestynyt kymmeniä vuosia ja on tarkkaan kertonut ranskalaisista ufotapauksista.
Ranskan LDLN lopettaa
8
58
Vastaukset
- eyeyeyeyeryeyey
EVVK!
- Lacko
Alkaako ufojen aika olla ohitse? Ufot oli 50-70luvulla tosi kuuma juttu ja ysärillä tapahtuneet phoeniksin valot kyllä buustas sitä vielä, mutta onko ufot jo menneen talven lumia? Kiinnostaako meitä enää niin paljoa ufot?
Jos ufoja onkin olemassa, ehkä he katsovat että he eivät kuulu 'meidän tarinaan'. Ehkei saatu tarpeeksi momentumia taakse, että ihmisiä olisi alkanut sen enempää kiinnostamaan ufot. Ei nyt vielä heitetä kirvestä kaivoon, mutta aikalailla näyttää siltä että ufot taitanee jäädä historiaan selvittämättöminä ilmiöinä.- kuviotutkija
"...Jos ufoja onkin olemassa, ehkä he katsovat että he eivät kuulu 'meidän tarinaan'..."
Tämä saattaa olla totta, ja osasyy voi olla siinä, ettemme pysty ymmärtämään
heidän viljapeltokuviotarinoitaan.
- maldeckian
Perinteinen ufoscene on smurffautumassa toisenlaiseksi. Nyt on muodissa tähteläisten avoimet joukkokokoontumiset, ei mitää ufoteoretisointia että olisko vaiko ei vaiko siltä väliltä?
Arvaa sainko sen serverin täyteen kun mainostin sitä ympäri nettiä tähteläisten kokoontumispaikkana :P :) - jucke
Kerrotkos Maldeckian lisää näistä tähteläisten joukkokokoontumisista? Ottaisin mielelläni yhteyttä heihin :)
- maldeckian
No pelaa vaikka ffxiv, servu Phoenix. Tunnen sieltä muutaman livenäkin. Tosin joudut pelaan aika kauan kunnes pääset kunnolla kosketuksiin ja juttelemaan. Fate-ryhmien kautta, dungeoneja ym. Mietin et pitäiskö perustaa tähteläisten free company tuonne, teemallisia ryhmiähän siellä jo on. Ei ole muuten ihan köyhille, tarvitaan luottokortti :)
Asiahan ei ole monessakaan paikassa päällimmäisenä, vaan jonkun muun jutun varjolla olen näitä tavannut. Etsi vaikka joku new age/esoteriaa ryhmä niin löytyy varmaan helpomminkin.
- KatupartioKenu
nii nii, miks ny sitten lopettaa - kun ei oo mitään vaikka ennen oli kaikkee... näky oikeita ufoja ja.. Ja miksi enne oli ja ny ei oo, tiiättekö sitä? Mä tiiän mutta ja tasan kerro teille v**** tyhmät läskit
- FUvitunmOrons
Ranskan.. .tai saksalainen tai joku jenkki. Tä... niin se suomalainenkiin sekopää-ämmä jo kuollu - voit niiku siteerata taikka ja vaikka lainata sen juttuja... jopa tunnustaa, että oot suomalainen... vitun ääliöt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889