Kukakohan on tämä vanhalla viininpunaisella mersulla kaahaileva teinipoju? Voisi ajella autoteillä eikä kävelyteillä..
Kauriinmaan kaahari
10
518
Vastaukset
- sokkarinkulma
sokkarin kulmalta löytää auton
- Nukkumaa
Laittelet tänne viestejä kello 5.55 aamuyön tunteina mene nukkumaan äläkä täällä sekaannu toisten asioihin
- Purkaamonpojat
Sokkarin kulmalla samat pöhlöt päivästä toiseen......ja autokalusto kun jonkun purkaamon pihasta pöllittyä.....ja naiset......missä ne???
- Speed.kills
Älä muuta virka.
Laakerivikaisilla ja muilla rotiskoilla nilkutellaan.
Piparista muuta nähty kun kuvia.
- upppp
.....
- Minunautonionparas
Voitaisiinko keskustella siitä kenen mercedes-benz merkkinen auto on paras? Minulla on viininpunainen paholainen joka on varustettu alumiinivanteilla ja tehokkaalla 1.8l bensiini kisamoottorilla. On siinä yksi vika johonka haluaisin apua, se vika on semmoinen että kaasu hirttäytyy kiinni ja auto alkaa sladittamaan. Tulpanjohdoissa vikaa?
- Peltitöitäkinon
Mikähän olis sopiva autopelti/autokorjaamo sun mersedeksellesi turenkissa,ehdotuksia.....
- varmatapaus2
turengin mersupojilla ei näytä pysyvän autot käsissä... ei myöskään kuulemma naiset. ja autot täynnä samaa sukupuolta olevia..en tiedä mitä muut ajattelevat mutta minusta tapaus vaikuttaa selvältä
- Iltaaikaankirjastolla
Näinkö oikein....mustia miehiä mersussa....on siinä vaihdekepin nuppi kovilla....
- kanahkala
Sehän on vellihousu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764