Muutama ystävä on kysynyt kihla ja vihkisormuksen hintaa.No ei siinä mitään,mutta kun olen sanonut mitä sormukset maksoivat, alkoi tulla kysymyksiä tyyliin eikö halvat sormukset kelvanneet ja muuta.....
Vastasin siihen,että en tiennyt valitessani sormuksia niiden hintaa.Joten nyt ystävät pitävät mua ihmisenä jolle ei halpa kelpaa.Meillä oli vieraita häissä 100.Limusiini oli vuokrattu jolla menin kirkkoon.Tästäkin "ystävät"jaksoivat valittaa. Mitä tehdä?Jätänkö n.ystävät pois?
Mikä vaivaa?
Anita1980
1
80
Vastaukset
- kateuskatoaa
Valitsit kauniin sormuksen loppuelämäsi ajaksi. Jos sinulla ei ollut hintarajaa, niin ei se ole toisilta pois.
Halusitte limusiinin hääautoksenne. Teillä on siihen varaa. Entä sitten.
Se on hyvä, että ihmiset käyttävät rahojaan ja talous pyörii. Toinen vaihtoehto on niiden makuuttaminen pankissa.
Olisiko joku ystävistäsi toiminut toisin? Todennäköisesti ei. Kaikki haluavat kauneimman mahdollisen vihkisormuksen ja mieleenpainuvan hääkyydin.
Parasta kohdella ystäviä kuten ennenkin. Jos jonkun kateus nousee liian suureksi, tapaa häntä harvemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764