ko. kori antaisi 5v 8% koron, merkintäpalkkio 2% meikäläisen summilla. onko kukaan seurannut tai käyttänyt vastaavia ? mikä lie riski että noita luottovastuutapahtumia sattuu niin paljonettei saa omiaan pois? samoin onko kellään kokemusta suomalaisista yrityslainoista ? tässä ub lainassa on positiivista moneen muuhun vastaavaan tuotteeseen se että merkintäkurssi on sata% eli ylikurssia ei kai tartte maksaa niin kuin monasti näissä pankkien tuotteissa.
ub yrityslainakori eurooppa lll
1
160
Vastaukset
- Vakuusvaje
Liikkeellelaskijat elävät tällä liiketoiminnalla ja osaavat laskea prosenttinsa niin, että saavat kakusta riittävän suuren osan. Julkaistut 55-sivuiset tarjousehdot osoittavat että työ on tehty perusteellisesti. Tietysti jos arvelet hallitsevasi Euroopan HY-markkinoiden yritysriskit paremmin kuin UB, saatat huomata herrojen todennäköisyysarvioissa virheen. Mutta noin yleisesti en suosittele lähtemään kilpasille juuri näihin asioihin perehtynyttä pankkiiriliikettä vastaan heidän ehdoillaan.
Mikä siis on todennäköisyys, että noissa korin yrityksissä luottotapahtumia tulee niin paljon, että takaisinmaksun pääomaa aletaan leikata? Tai niin paljon, ettei mitään makseta? Minä en osaa näitä määritellä enkä siksi sijoita tällaisiin tuotteisiin. Onneksi muitakin on olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725