Kellään tietoa Suonenjoella liikkuvista klovneista?
Klovnit Suonejoella?
13
206
Vastaukset
- kotikyttä
On tietoa,puolet kyläläisistä on täysiä pellejä
- Paskajoki666
Hahahaha huikee komma ja hauska koska pitää paikkansa. Vittu mitä lowlife paska sakkia täällä asuu, paska ja kusi valuu jengin lahkeesta ja haju on sen mukainen!
- PysyPoissa
Pellekö se siellä kerjää huomiota? Tulet saamaan, kaiken huomion minkä ansaitset. Tulepa pelottelemaan välillä ikäisiäsi, katsotaan sen jälkeen..
- urpoonilekenta
Liekkö pelkkää urbaanilegendaa.
- Klovnijahtiin
Pelle saa pataan kun kävelee vastaan
- njääs
Kokoomuslainen , Persu ja Kepulainen , vissiin hesassa valtiolla töissä.
- kkkkktyöukko
Insane clown posse,,, kattokaa googlesta,,, ihan isompi juttu ja yhteisö,,, mut eihän nää juntit suomalaiset juggaloista tiedä,,,,
- Selekärangaton
Ei paniikkia ala-asteen pikku poikia oli kylän omat pellet
Lysti loppu ku polliisi toru - PRKLEENATZIT
ONKO LAITONTA PUKEUTUA KLOVNIKSI? HÄH? MIHIN TÄMÄ KANSA ON OIKEIN MENOSSA? KOHTA KIELLETÄÄN HITLER ASUT JA MUU KIVA?
- veteraani69
Kaksi pelle olen itse raiskannut ja potkinnu samat määrät kynttilöitä vittuuun amisten muistoijen homoudelle. Veteraani on pari kertaa vetänny perseeseen kun se on jotenkin vittu paupau jeejee jaujau hienoo hommaa ryssää perseeseen nussitaan ja jos ei löydy ryssää nin nussitaan kotimaista.
- ainopytäältä
Kävin kaupassa niin minusta kaikki ihmiset olivat ihan pellen näköisiä,eivät tarvinneet naamareita
- izuzupelletti
Torilla on kans pellejä ilman naamareita ja huuteloovat
- clownposse
Kyllä ne suurimmat pellet löytyy kaupungintalolta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764