Mikä avuksi, kuka tietää? Mitä kovempaa polkee, sitä pahemmin lyö tyhjää.
Rattaat lyö tyhjää
9
267
Vastaukset
- jolähtee
laita ketjut
- Kepulikalle
Ei voi, kun trikoot jää jumiin sinne väliin.
- Tyhjäämö
Tarkasta lyönnin suuntaus, niin voi osua paremmin. Lyönnin aloitusetäisyydellä on myös suuri merkitys.
- Täyttämö
Golf-lyönneistäkö puhut vai nyrkkeilystä?
- Tuhansiakilometrejävuode
ssa
Ketju on venynyt ja vaihtokunnossa. Laita uudet ketjut ja takarataspakka. Tarkista myös eturattaan kuluneisuus. Yleensä sitä ei tarvitse vaihtaa.- VainKäytössäKuluu
Mulla oli 1990-luvulla fillarit kovassa käytössä. Yksi ketju oli venynyt niin pitkäksi, että kun poljin erästä ylämäkeä tuolla Vuolenkosken ja Uudenkylän välisellä tiellä, niin ketju loikkasi eturattaalla hampaiden yli.
Monta tonnia kun kesässä vetäsee, niin siinä alkaa niitä ketjuja ja rattaita kulumaan, puhumattakaan renkaista. Meikäläisen ajot on nykysin niin vähäisiä, että samoilla ulkorenkailla pärjää jo kaksi kesää, ennen kuin ne alkaa olla vaihdon tarpeessa. Muita osia vaihdellaan sitten vähän harvemmin, kun ei niitä paljoa kulukaan. Saa nähdä, jos tässä vielä innostuisi polkee enemmänkin kuin reilut 2000 kilsaa kesässä, niin sittenhän noita renkaita ja kilkkeitä alkaisi taas kulua. Tommonen Shimanon ketju ja takarataspakka, niin eihän sen vaihto tee kuin noin viisikymppiä. Ja eihän sitä kuukaudessa loppuun aja, vaikka olisi innokkaampikin polkija.
- aitoBlueteam
vähennä trikoot jalassa onanointia
- Tie-karhu
yleinen vaiva valtaosalle tiukkaotsaisista fillarinisteistä. päästä ilmat renkaista ja itsestäsi
Joko rataspakka on kulunut tai vapaaratasmekanismi kulunut/likainen/kuoleentunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816