Onko muita lähdössä samaan hotelliin tammikuun lopulla tai onko täällä muita siellä aiemmin olleita?kokemuksia?
apollomatkat radisson blue fujairah
4
226
Vastaukset
- Myykkeli
Moi, en ole ollut, mutta olen menossa. Tosin vasta myöhemmin ensi keväänä. Paikasta löytyy kovin vähän tietoa, voisitko käydä täällä kertomassa kokemuksistasi kun olet matkalta tullut? :)
- S.yrjälä
Fujairah on kaukana Dubaista, eli kaukana sieltä missä tapahtuu, uinuva pikkukylä Intianvaltameren puolella. Tänne minäkin menisin, mutta olenkin käynyt 7 kertaa Dubaissa. Suosittelen auton vuokraamista, jos meinaa emiraatteja enemmän nähdä. Hyvin vaatimattomat shoppailu mahdollisuudet.
- JustnytRadissonissa
Rannalla löhöämiseen ja rauhaa etsivän unelmapaikka. Lähistöllä ei käytännössä mitään, bussi vie ilmaiseksi Fujairahiin ostoskeskukseen pari kertaa päivässä. Dubaihin pääsee maksullisella kyydillä.
Ruoka hotellissa on hyvää ja monipuolista. Henkilökunta on ystävällistä. Hotellissa on siistiä, joskin hiukan kulahtanutta.
Jos rauhallista paikkaa hakee, niin suosittelen. - Lumia86
Onko lisää kokemuksia tästä hotellista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722