Kertokaa nopeasti, joka tietää. Kiire!
Saako nainen evankelioida?
30
109
Vastaukset
- tämä.totuus
Saa, vehkeet ei vaikuta tuohon. Kuten tietänet Jeesuskin arvosti naisia.
- UskovaNoora
Kyllä saa, ja tavallaan pitääkin. Olen itse evankelista.
- kun.tietäis.mitä.se.on
Mitä on evankeliointi? Täällähän se tuntuu olevan liberaalien ja muiden eri lailla ajattelevien tuomitsemista ja helvetin kidutuksilla peloittelemista!
- Hihukki
Evankeliumi on jotakin tuon alueen kieltä, joka tarkoittaa suomeksi:"Ilosanoma".
Ilosanoma on se, että jokainen tuomitaan lopussa sinne, minne hän sopi oikeasti paremmin. Jos äiti maan magmasyli viehättää, siellä tuhoutukaamme, ja varmaan osapuillleen sama, jos taivaan pilviin hajoamme:-D Kun emme kuitenkaan sielläkään kykene Taivaan Isä ehkä hyvin palvomaan. Daavidkin sanoi tuleenssa Hellvetistä maan päälle, kun kertoi, että maan syvyyksissä Hänet muodostettiin, jos sinne palaamme, niin so what, tai jos kylmäksi pilveksi, niin mitä siitä? Lihallinen elämämme on näet päättymässä, ja Elia ja Eenok tulee taivaasta, ja poistaa MAAILMAN LIHAN!
- kiiskivastarannalta
Kyllä saa. Siunausta!
- kui2
Eli ei tarvitsee vaieta seurakunnassa- miks Paavali kirjoittaa sitten niin että kotona vasta nainen saisi hiljaisesti mieheltään kysyä- jos joku arkarruttaa
Eli eikö nyt tarvitsekaan noudattaa sitä sanasta sanaan lukemista, koska sitä noudatetaan ja koska ei eli miten ovat teille opettaneet? - oletko.vajaaälyinen
kui2 kirjoitti:
Eli ei tarvitsee vaieta seurakunnassa- miks Paavali kirjoittaa sitten niin että kotona vasta nainen saisi hiljaisesti mieheltään kysyä- jos joku arkarruttaa
Eli eikö nyt tarvitsekaan noudattaa sitä sanasta sanaan lukemista, koska sitä noudatetaan ja koska ei eli miten ovat teille opettaneet?Onko vaikea ymmärtää mikä on seurakunta ja seurakunnan kokous?
- kui2
oletko.vajaaälyinen kirjoitti:
Onko vaikea ymmärtää mikä on seurakunta ja seurakunnan kokous?
Niin että -Olisihan tuon voinut kauniimminkin ilmaista tuon ajatuksesi!?
Eli miksi Sinä pilkkaat henkilöitä vajaa-älyisiksi, siis muualla saa posmittaa Jumalan sanaa miten vaan mutta ei tiettyjen seinien sisällä nainen, jaha mutta kokouksessa (seinien sisällä) ei saa sun tulkinnan mukaan, eikös siellä naiset ihan oikeasti puhu mitään vaan hiljaisesti kotonaan sitten vasta.. kyselee?
Minkäs srk:n kokouksissa nykyään noin menetellään
Itse teikäläiset olette usein sanomassa että eipäs käydä henkilöön kiinni, no mitäs muuta itse teet? - Eikä ole kuule uskovan hommaa pilkata yhtään ketään, noinko sinä vastaat sille joka ehkä ekan kerran elämässään tulee seurakuntaanne vierailulle ja kyselee jotain mielestäsi "typerää", ehkäpä hän ei todella tiedä ajattelustanne kaikkea. Ja miksi muutit nikkiäsi??Etkö sinä uskalla samalla nikillä kirjoittaa - no eipä sitä tietenkään kehtaa mitä vaan kun sylki tuo mitä tuo. Mitä sinä ihmisille peilaat, Jumalahan tuon ilkeytesi näkee vaikka käyttäisit 10000 nikkiä
Olette Aina vihoissanne/vihamielisiä kaikille joka teiltä jotain kysyy mistä ette satu pitämään, pitääkös se osata ensin arpoa mistä pidätte ja mistä ette? - kui2
oletko.vajaaälyinen kirjoitti:
Onko vaikea ymmärtää mikä on seurakunta ja seurakunnan kokous?
Kumma kun et aloittajalle letkauttanut mitään ilkeää. Jotkut ehkä voivatki kysyä jotkut taas ei, kuten live elämässä tuppaa menemään monta kertaa että sen kertoo, - se pärstäkertoin - ,ollaanko kivoja vai ei - meneekö se Sinullakin vähän niin..
- rautalankaa
kui2 kirjoitti:
Niin että -Olisihan tuon voinut kauniimminkin ilmaista tuon ajatuksesi!?
Eli miksi Sinä pilkkaat henkilöitä vajaa-älyisiksi, siis muualla saa posmittaa Jumalan sanaa miten vaan mutta ei tiettyjen seinien sisällä nainen, jaha mutta kokouksessa (seinien sisällä) ei saa sun tulkinnan mukaan, eikös siellä naiset ihan oikeasti puhu mitään vaan hiljaisesti kotonaan sitten vasta.. kyselee?
Minkäs srk:n kokouksissa nykyään noin menetellään
Itse teikäläiset olette usein sanomassa että eipäs käydä henkilöön kiinni, no mitäs muuta itse teet? - Eikä ole kuule uskovan hommaa pilkata yhtään ketään, noinko sinä vastaat sille joka ehkä ekan kerran elämässään tulee seurakuntaanne vierailulle ja kyselee jotain mielestäsi "typerää", ehkäpä hän ei todella tiedä ajattelustanne kaikkea. Ja miksi muutit nikkiäsi??Etkö sinä uskalla samalla nikillä kirjoittaa - no eipä sitä tietenkään kehtaa mitä vaan kun sylki tuo mitä tuo. Mitä sinä ihmisille peilaat, Jumalahan tuon ilkeytesi näkee vaikka käyttäisit 10000 nikkiä
Olette Aina vihoissanne/vihamielisiä kaikille joka teiltä jotain kysyy mistä ette satu pitämään, pitääkös se osata ensin arpoa mistä pidätte ja mistä ette?Pyydä jonkun selittämään sinulle mikä on seurakunta ja mikä seurakunnan kokous.
Eihän sitä missän keilletä, kehoitetaan kyllä..........
Matt. 28<
" 18. Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20. ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."Eihän sitä missän keilletä, kehoitetaan kyllä..........
Matt. 28<
" 18. Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20. ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."- Funds
Maailman ensimmäinen kristillinen evankelista oli nainen, samarialainen nainen kaivolla ...
Joh. 4:39
Ja monet samarialaiset siitä kaupungista uskoivat häneen naisen puheen tähden, kun tämä todisti: "Hän on sanonut minulle kaikki, mitä minä olen tehnyt".- Akbartsi
Paavali oli sovinistisika, ja olisi ehkä sanonut, että ei saa. Naisen on näen oltava oman miehensä kanssa, ettei vieteltyisi(Jos sieltä tuulee) uuden kiinostavan "uskovaisen" mukaan. Se on vaarallistakin, jos lulee esim. Pyhän Sodan Ählämmsin voittaneensa parilla virkkeellä Jeesukselle, ja sillä onkin jokin muu mielessä...
Mutta tee sen verran mihin uskosi riittää..."Kaikki on mahdollista sille, joka uskoo"... - pitkänenä.sulle
Akbartsi kirjoitti:
Paavali oli sovinistisika, ja olisi ehkä sanonut, että ei saa. Naisen on näen oltava oman miehensä kanssa, ettei vieteltyisi(Jos sieltä tuulee) uuden kiinostavan "uskovaisen" mukaan. Se on vaarallistakin, jos lulee esim. Pyhän Sodan Ählämmsin voittaneensa parilla virkkeellä Jeesukselle, ja sillä onkin jokin muu mielessä...
Mutta tee sen verran mihin uskosi riittää..."Kaikki on mahdollista sille, joka uskoo"...Lyydia, Paavalin ystävä Apt 16:11-15
Ensimmäisenä eurooppalaisena kristittynä mainitaan nimeltä purppuranmyyjä Lyydia, joka asui Filipissä. Jumala avasi hänen sydämensä ottamaan vastaan sen, mitä Paavali sanoi. Seurauksena on pyhän kasteen saaminen. Ei vain Lyydiaa kastettu, vaan myös koko hänen perhekuntansa. Perhekuntaan kuuluivat tässä tapauksessa ainakin palvelijat. Kun kokonaisia perhekuntia kastettiin, kastettiin mitä todennäköisemmin myös pienet lapset.
Meillä ei ole mitään syytä olettaa muuta kuin että alkukirkon aikana pienten lasten kastaminen heidän vanhempiensa mukana oli itsestäänselvyys. Näemme, miten uskoon tuloa seuraa välittömästi myös rakkaus Jumalan valtakunnan työhön. Kohteliaasti mutta päättäväisesti nainen ohjaa apostolit kotiinsa ja pitää heitä vierainaan.
Ne joiden mielestä apostoli Paavali oli historian pahimpia naistenvihaajia, saavat lukea näitä kohtia oikein tarkkaan. Niistä kuten myös lämpimistä terveisistä monille naisille Roomalaiskirjeen 16 luvussa käy selvästi ilmi, että koko tällainen uskomus on silkkaa palturia.
- Sängyssä.vain.miehelle
Naisen on vaettava!
- VAATII
vaettava? Eli uusi verbi suomen kieleen:-D
Vaettaa? tehdä vae? Mikä on vae, kielilläpuhumisen lahja mennyt hukkaan, jos ette tiedä, mikä on VAE! Voin vihjata, ruotsin kielt tuo ei ole, koska siinä on diftongi:-D
VAATIA=>VAE!
Säästyit melko turhalta vaateelta, kun teit kirjoitusvirheen....
- EI.MISSÄÄN.NIMESSÄ
EI!
- EivätVaienneet
Saa.
- Jooseppi61
Kyllä kai se saa. Mutta onko naisesta evankelioijaksi on sitten vallan toinen kysymys. Oman kokemuksen mukaan naisten keskittymiskyky ei oikein riitä uskonasioiden syvällisempään pohdintaan.
- mjnhbghbgg
Otetaan esiin naispapin keskittymis kyvyn taso esimerkillä...
Kysyin rikollisuuden uskovaisilta, että millainen Jumala ja Jeesus heillä on joka ei suojele uskovaisiaan ja heidän lapsiaan.
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)
VASTAUKSESSAAN PAPPI SYYTTÄÄ JUMALAA JA USKONTUNNUSTUSTA ANTAMATTOMIA IHMISIÄ LAHKONSA RIKOKSISTA NÄIN:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14373787/pirkko-pappi----#comment-85573787
#kuunteleva_kirkko
20.7.2016 17:30
Hei.
Täällä on oikein 9 päivää sitten aloitettu ketju minulle. Ja ihmetelty miksi en tule vastaamaan asiallisiin kysymyksiin. Voi sentään, olen tehnyt muita asioita tässä välissä, onneksi nyt huomasin tämän suuren kunnian :) Asiallisia kysymyksiä en löytänyt kuin kaksi, mutta onneksi ne sentään löysin.
Millainen on Jumala, Jeesus, joka ei suojele uskovaistenkaan lapsia erilaisilta kauheuksilta, kysyttiin. Esitän vastakysymyksen; ihminen on vastuussa omista teoistaan, ei Jumala ole ketjun aloittajan tai kenenkään muunkaan ratkaisuista tai tekemisistä vastuussa. Ihmetyttää kuinka Jumalaa syytetään ihmisten kauheuksista.
Onko papit vapautettu kirkollisverosta, kysyttiin. Ei ole, tietenkään, miksi olisi. Me maksamme kirkollisveroa iloiten, ihan kuin muutkin seurakunnan jäsenet.
Ystävällisesti,
Pirkko-pappi#
HUOM!
Suomen valtion kirkon uskontunnustustuksen mukaan paavalilais-luterilaisuuden kristittyjen rikollisuuden lahkolaiset ovat Jumalasta, ihmisyydestä, järjestä sekä ymmärryksestä luopuneita:
uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä'
Ymmärtämättömyydenne:
'Meillä ei ole ymmärrystä'
Ihmisyydestänne luopuminen:
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
'Olemme syntisiä'
Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä eikä rikollisia kristittyjä:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
JOTEN Pirkko-pappi (Jumalasta ja ihmisyydesta luopuneena)
syyttää JUMALAA JA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUMATTMIA HEIDÄN TEKEMISTÄ JA TEETTÄMISTÄ RIKOKSISTA !
-Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
-ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
-Ihmisyydestänne luopuminen:
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Olemme syntisiä'
JOTEN PARATIISIN KÄÄRMEEN KIELI SE ON AIVOPESTYILLÄ NAISILLAKIN... - jnuhyuhmkm
mjnhbghbgg kirjoitti:
Otetaan esiin naispapin keskittymis kyvyn taso esimerkillä...
Kysyin rikollisuuden uskovaisilta, että millainen Jumala ja Jeesus heillä on joka ei suojele uskovaisiaan ja heidän lapsiaan.
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)
VASTAUKSESSAAN PAPPI SYYTTÄÄ JUMALAA JA USKONTUNNUSTUSTA ANTAMATTOMIA IHMISIÄ LAHKONSA RIKOKSISTA NÄIN:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14373787/pirkko-pappi----#comment-85573787
#kuunteleva_kirkko
20.7.2016 17:30
Hei.
Täällä on oikein 9 päivää sitten aloitettu ketju minulle. Ja ihmetelty miksi en tule vastaamaan asiallisiin kysymyksiin. Voi sentään, olen tehnyt muita asioita tässä välissä, onneksi nyt huomasin tämän suuren kunnian :) Asiallisia kysymyksiä en löytänyt kuin kaksi, mutta onneksi ne sentään löysin.
Millainen on Jumala, Jeesus, joka ei suojele uskovaistenkaan lapsia erilaisilta kauheuksilta, kysyttiin. Esitän vastakysymyksen; ihminen on vastuussa omista teoistaan, ei Jumala ole ketjun aloittajan tai kenenkään muunkaan ratkaisuista tai tekemisistä vastuussa. Ihmetyttää kuinka Jumalaa syytetään ihmisten kauheuksista.
Onko papit vapautettu kirkollisverosta, kysyttiin. Ei ole, tietenkään, miksi olisi. Me maksamme kirkollisveroa iloiten, ihan kuin muutkin seurakunnan jäsenet.
Ystävällisesti,
Pirkko-pappi#
HUOM!
Suomen valtion kirkon uskontunnustustuksen mukaan paavalilais-luterilaisuuden kristittyjen rikollisuuden lahkolaiset ovat Jumalasta, ihmisyydestä, järjestä sekä ymmärryksestä luopuneita:
uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä'
Ymmärtämättömyydenne:
'Meillä ei ole ymmärrystä'
Ihmisyydestänne luopuminen:
'Olemme syntisiä'
Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä eikä rikollisia kristittyjä:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
JOTEN Pirkko-pappi (Jumalasta ja ihmisyydesta luopuneena)
syyttää JUMALAA JA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUMATTMIA HEIDÄN TEKEMISTÄ JA TEETTÄMISTÄ RIKOKSISTA !
-Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
-ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
-Ihmisyydestänne luopuminen:
'Olemme syntisiä'
JOTEN PARATIISIN KÄÄRMEEN KIELI SE ON AIVOPESTYILLÄ NAISILLAKIN...Tässä on naispapilta NELJÄ törkeää valetta "taivaan isän" nimeen...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
"Hei Mirka,
Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
t. Maarit-pappi"
-
Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
JUMALA JA JEESUS EI OLE KASTETTA ASETANUT. Sen tekee väärennetty raamattu rikollisuuden pappeineen!
Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
JUMALA JA JEESUS EI OLE kirkkojärjetyksen ASETAJA/ASETTAJIA.
Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi
MONTAKO JEESUKSEN KRISTITTJEN VALEOPETUSLAPSIA TEKEE IHMISETKOJA, MM KÄVELEMÄLLÄ KESÄISIN SUOMENKIN JÄRVIEN VESIN PÄÄLLÄ TAI HERÄTTELEE KUOLLEITA RUUMISHUONEILLA?
Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
PAAVALILAIS-LUTERILAISUUDEN NOITAROVIOILLA SYYTTÖMINÄ TAPETTUJEN TAIVAAN ISÄ ISTUU KALJOILLA HELEVETISSÄ HERRANSA KANSSA.
FAKTAA KASTEESTA
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
"Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."
HUOMATKAA SANA "PESTÄ" JOKA KÄYTÄNNÖSSÄ TARKOITTAA MYÖS "PESEYTYMISTÄ."
HUOM!
Tämä pelastaa "kaste pelastaa" päivittäin tuhansia mm sairaaloissa...
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
13:14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt.
SIIS JEESUS EI KÄSKENYT KASTAA KETÄÄ, LAPSIAKAAN, LAPSIAKIN TAPPANEEN, TAPATTANEEN, RAISKANNEEN JNE RIKOLLISUUDEN USKOVAISKIKSI!
sen tekee saatanaa palveleva rikollisuus väärennettyjen raamattujensa kanssa sekä saatanallisuuden tulkkinoin!
AIVOPESU AMMATTILAIS PAIN PAPPISLUPAUS herra jumalalle:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
Pappislupaus
Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
"Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
HUOM!!!
Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"
JEESUS EI KÄSKENYT paavalailais-luterilaisuuden sopaskaa SAARNATA KAIKILLE KANSOILLE VAAN JEESUS KÄSKY SAARNATA JA OPETTAA SITÄ EVANKELIUMIA JOTA HÄN ITSE OLI OPETUSLAPSILLEEN OPETTANUT. JA RIKOLLISELLA KRISTINUSKOLLA EI OLE JEESUKSEN OEPTUSLAPSIA VAAN SAATANALLISUUDEN APOSTOLEITA.
Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskontunnustuksensa kaltaisia uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.
kristityt EIVÄT OLE KRISTILLISIÄ....
Kristilliset = Jeesuksen ja Jeesuksen opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
Näistä, Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustamista seurakunnista ei ole yhtään kristittyjen seurakuntaa vaan ne ovat kristillisten seurakuntia:
Ilm. 2:1-29
Pergamos
Tyatira
Sardes
Smyrna
Filadelfia
Efeso
Laodikea
-
HUOM!
Amerikkalainen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla verovapaan rahan keinottelijat.
----------------------------
Papisto aivopesee ihmisiä uskomaan
MUTTA
JEESUS KIELTÄÄ USKOMISEN
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
MIETTIKÄÄ USKOVAISET, KETÄ USKOTTE TODELLISUUDESSA; JUMALAKSI!!!
JUMALASTA luopuneina uskovaisina!!!
- voimielestäni
Nainen ei voinut toimia esim. apostolina, kaikki Jeesuksen 12 opetuslastahan olivat miehiä. Raamatun mukaan nainen ei voi toimia seurakunnan johtajana eli vanhimmistossa, eikä opettaa seurakunnassa. Kyllä kai nainen evankelistana voi toimia, mutta ei opettaa seurakunnassa.
PAAVALIN ENSIMMÄINEN KIRJE TIMOTEUKSELLE 2.
11 Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena;
12 mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa.
13 Sillä Aadam luotiin ensin, sitten Eeva;
14 eikä Aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen.
15 Mutta hän on pelastuva lastensynnyttämisen kautta, jos hän pysyy uskossa ja
PAAVALIN ENSIMMÄINEN KIRJE TIMOTEUKSELLE 3.
1 Varma on tämä sana: jos joku pyrkii seurakunnan kaitsijan virkaan, niin hän haluaa jaloon toimeen.
2 Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan,
3 ei juomari, ei tappelija, vaan lempeä, ei riitaisa, ei rahanahne,
4 vaan sellainen, joka oman kotinsa hyvin hallitsee ja kaikella kunniallisuudella pitää lapsensa kuuliaisina;
5 sillä jos joku ei osaa hallita omaa kotiansa, kuinka hän voi pitää huolta Jumalan seurakunnasta?
Syy miksi nainen ei voi toimia seurakunnan johtajana on, että se on tuulinen paikka ja rankkaa hengellistä sodankäyntiä ja jotta asiat sujuisi oikein on se miehen tehtävä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942