vähänki paremman näköinen ja ei ihan ikäloppu nainen, treffit sivulla lähettävät kuukaudessa lähes tuhat viestiä useille sadoille miehille.. ja saavat YLI tuhat viestiä sadoilta miehiltä?
ajatelkaa tuota viestittelyn valtavaa määrää?
onko nämä naiset joko tyhmiä tai huoria? eihän ny muuten kannata vastata mitää noin monille
tästä myös kannattaa miettiä, miten turha on vähänkä paremma näköisille naisille ainaka ilman rahaa edes ajatella kirjoittaa :) trafiikki on Valtavaa
onkoha nuo huoria
4
90
Vastaukset
- asioistatietävätaho
Huoria ovat.
- käsivennamo
Ei voi muutaka vaihtoehtoa olla
tai jotai nymfoja jos eivät rahaa ota
kalenteri täynnä pano aikoja noilla varmaan
kannattaa treffi plus paketti lyhyt aika joskus pitä jos haluat varmistaa tilastoista
onko tavoittelemasi nainen sittenkin huora... En ole vielä yhtään huoraan suomi24 treffi sivustolla törmännyt.
Kaikille jolle kirjoitin viestin eivät ole vastanet, mutta ovat katsonet minun profiilin.
150 naiselle olen lähettänyt viestin 4 vuodessa.
Parempi saa naista baareissa, eikä mistä treffi sivustolla, baarissa naisilla on vähemmän vaatimuksia miesten kohdalla.
minä olen nirsona miehenä ainakin pari naista vuodessa baarista onnistun saman, ei mitään rumia naisia olleet.- untokäsivemmao
kylä siellä on huoria..
tuo yks esim semmoses mekos, hoikka pitkäjalkainen
yhdes kuvas punertaa taustalla.. jos se ei oo huora, ni ei kukaan
en asu sen lähellä, muuten jossain tapaukses kysyisin hintaa tai jotain
samal seudul ku parempiaki löytys todennäk..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826