Joulupukkipalvelu oletko kuullut sellaisesta sivustosta,vai onko siittä kiinni ettei löydy 38,50 €. Toisaalta on hyvä että näkee kuka on tulossa niin voi jättää tilaamatta.
Hei haloo pukki
10
143
Vastaukset
- Paarakas
Varmaan tulee samoissa college housuissa mikkä on ollut jalassa viimeiset 30 vuotta.
- Mikävaivaa
Ootte te ilkeitä ja pahansuopia.
- Mätkyjä.tulee
Muista maksaa saaduista tuloista veroa,verotettavaa tuloa, verottajalle on jo ilmoitettu, ja muista antaa kuitti. Koskee kaikkia jotka tekee jouluna bisnestä.
- Krisse3pukki
Byäää....Luvial nousee kaikest poru!!!!
- Porvari
Kateuskin on ansaittava mutta tämän ketjun muutamissa kommenteissa näkyy sellaista typeryyttä joka on saatu syntymälahjana.
- Hävetkäää
Jos pimeän työn tekeminen tuo teille jouluiloa niin siittä vaan viettämään joulua. Ensin varastetaan joulukuusi metsästä sitten tilataan pimeetätyötä tekevä joulupukki.
- Ammukylä
Hyväksi koettu konsti on,laitakaa heijastava teippi kuuseen päivällä ja hakekaa yön pikkutunneilla kuusi taskulampun kanssa.
Keskustalaiset metsänomistajat nukkuu yöllä ja näkee pankkitileistään unta. - trueluvia
Ei oo tyäläinen viel niin kööhä, et tarvis kuusi varraastaa
- köyhäonköyhäeisaita
Mie haen kuusen kunnan mettästä, olen sen jo kunnallisverossa mielestäni maksanut.
- uipuoyfo
Kunnalla enää mitään mettiä oo. Kaik on myyty ja rahat laitettu yliprameaan kouluun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717