Vanhoissa kiekoissa lukee 622x19c. Haluaisin hitusen leveemmät nakit nastoilla. Miten valitsen kiekot? Onko ehdotuksia? Haluan siis vanteineen ja rattaineen, jotta vaihto onnistuu tarvittaessa nopeasti.
Uudet kiekot nastallisilla kumeilla Rove AL:n
KonaRoveAL
3
<50
Vastaukset
- KonaRoveAL
Fillariforumilta löytyi juttua, että 42-622 mahtuisi vielä tuohon haarukkaan, joten sen kokoista settiä etsin. Katselin jo Bikesteristä ja näyttää, että kiekot täytyy itse koota osista.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/archive/index.php/t-46799.html 19C vanteelle voi panna 28 - 50 mm renkaat.
- Juhis320i
Mulla on Bemarissa edessä 225/45/17 ja takana 245/35/17. Ens kesäksi varmaan 18" kiekot alle. 19" on ehkä vähän liikaa tohon, mutta jos Bimmerinkin päivittäis, niin ehkä sitten... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796