25v neitsyt nainen ja 25v neitsyt mies

kertokaaminulle

Mitä ajatuksia herättää??

28

1106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drftgyhuji

Olin itse 24v kun ekan kerran olin miehen kanssa. Mitään ihmeellistä sellasessa. Nykyään monet on keski-ikäisinäkin vielä neitseitä. Sinkkuus lisääntyy, eikä kaikki halua panosuhteita.
      Turha ottaa paineita noista ikäasioista, se on tätä päivää että ollaan pidempään kokemattomia.

• 121212121212

...miehille, yhä useamman nuoren naisen suosiessa sinkkuilua ja panosuhdejärjestelyitä miesten kanssa jotka hoitelevat muitakin naisia.

21-vuotiaista naisista täyskokemattomia on 6%, miehistä 20%.

...ja tämä sillä oletuksella etteivät miehet liioitelleet kokemuksiaan eivätkä naiset vähätelleet niitä.

• drftgyhuji
        121212121212 kirjoitti:

...miehille, yhä useamman nuoren naisen suosiessa sinkkuilua ja panosuhdejärjestelyitä miesten kanssa jotka hoitelevat muitakin naisia.

21-vuotiaista naisista täyskokemattomia on 6%, miehistä 20%.

...ja tämä sillä oletuksella etteivät miehet liioitelleet kokemuksiaan eivätkä naiset vähätelleet niitä.

Niin, tutkimukset on aina vain tutkimuksia, jotka voivat valehdella paljonkin. Itse en tuollaisesta tutkimuksesta koskaan kuullutkaan jotta olisin siihen voinut osallistua.
        Toisaalta nuoria naisia painostetaan seksiin niin paljon, että suurin osa varmasti menee suostumaan vaikkei olisikaan valmis.
        Joten varmasti "korkattuja" nuoria naisia on enemmän kuin seksin ihmeelliseen maailmaan hypänneitä miehiä.
        Ystäväni suostui poikaystävän painostuksesta seksiin 15 vuotiaana, eikä todellakaan ollut valmis. Muistan kuinka hän katui sitä ja kehui mua, että maltoin odottaa rauhassa. Hänelle tehtiin myös abortti 17 vuotiaana.
        Nykymaailma on liian yliseksuaalisoitunut ja nuoret luulevat että on pakko harrastaa paljon spontaania seksiä ja monen eri kumppanin kanssa, tai muuten "et ole elänyt."
        Monelle tulee yllätyksenä, ettei se olekaan niin kivaa vaan pikemminkin masentavaa.
        Surullista, että se on mennyt tähän.
        Mietin usein, minkäköhänlaista seksivalistus on nykyään koulussa? Jos vertaa sinne 80-90-lukuun jolloin suurin piirtein opettaja posket punaisena käski käyttää kondomia, ne jaettiin meille ja se oli siinä. Muistan yhä että heitin pois ne kortsut kun mulla ne vaan meni vanhaksi.
        Jos minä saisin päättää, ottaisin nuorille puheeksi nyky yhteiskunnan yliseksuaalisuuden ja sen, että on ihan ok odottaa ja seurustella rauhassa, ei tarvitse hätiköidä, eikä ole mikään saavutus tehdä sitä monen eri tyypin kanssa.
        Mutta ehkä sellasta moraalisaarnaamista pidettäisi nykyään liian vanhanaikaisena?

• Nainen valehtelee.

• kouravennamo

onhan ne käsi tunneliin tai sormikullia saaneet

mut luulis tuos 20 kieppeil oleva kiire etsiä jostai joku huorake ees

aikoinaan itse kuljin tukholman katujaki pitkään laivaristeily jälkee mut ei mitää huoria ruotsis oo kyl, nykyaikana se on helppoa noil, jostai netistä varmaa löytävät huoria pilvin pimein

• Ihanaa, ovat syntyneet 90-luvun alussa ja sama on horoskooppi merkki? Ovat siis samanikäisiä! :) Parhaassa iässä, jossa lihakset saavuttavat miehellä huippunsa. Nainen saattaa olla kauneimmillaan vähän aiemmin, mutta molemmat ovat parhaimmassa nuoruudessaan. Kenties heillä mahtavaa seksiä, jos ovat yhdessä ensimmäisen kerran. Molemmat ovat ehkä odottaneet tosirakkautta ja saavat toisensa kaksivitosena! <3 :D

• Kaksi ihmistä, jotka tuskin koskaan tulevat yhdessä seksiä harrastamaan.

• Mistä sitä tietää? Jospa ne on lestadiolaisia, jotka odottavat avioliittoon asti ilman ehkäisyä. Pian on seurauksena iso lapsi lauma? Hyvässä iässä ovat vielä! Ehkä tuo ei olisi mahdoton yhtälö myös 30 v. ja 30 v. muodossa. Vasta sen jälkeen alkaa heiketä ja seksittömyys saattaa tulla esiin, jos molemmat ovat 80-vuotiaita ei neitsyitä!

• TÄHTI92 kirjoitti:

Mistä sitä tietää? Jospa ne on lestadiolaisia, jotka odottavat avioliittoon asti ilman ehkäisyä. Pian on seurauksena iso lapsi lauma? Hyvässä iässä ovat vielä! Ehkä tuo ei olisi mahdoton yhtälö myös 30 v. ja 30 v. muodossa. Vasta sen jälkeen alkaa heiketä ja seksittömyys saattaa tulla esiin, jos molemmat ovat 80-vuotiaita ei neitsyitä!

Liika tilastotieteen opiskelu väittää, että myöhempi seksielämämän aloittaminen tietää vähemmän seksiä. Lapsiahan toki voi tehdä. Näytä minulle seksielämän aloittanut lesta, niin minä näytän sinulle Jeesuksen...

• Ratikkakuski kirjoitti:

Liika tilastotieteen opiskelu väittää, että myöhempi seksielämämän aloittaminen tietää vähemmän seksiä. Lapsiahan toki voi tehdä. Näytä minulle seksielämän aloittanut lesta, niin minä näytän sinulle Jeesuksen...

Opiskelijatalossa oli lestadiolainen naapuri, jolla seitsemän lasta. Se oli tullut opiskelemaan yliopistoon vanhoilla päivillään, kun oli tienattu tarpeeksi rahaa perheen elättämiseen ja omisti muutaman talon joita piti vuokralla. Se oli seksielämän yli 25-vuotiaana ilmeisesti aloittanut ja ilmeisesti hänen vaimonsakin oli samaa ja yli 25-vuotias kielten maisteri. Näyttö jäi, mutta sinä voisit nyt yrittää näyttää se Jeesuksen! :) Ilmeisesti heillä jäi seitsemään lapseen, koska molemmat aloittivat vähän vanhempana. Ei se välttämättä kovin hyvää seksielämää sille naiselle ollut, sillä jatkuvaan sai olla raskaana. Väitän sitä, että sille miehelle se oli seksielämää, vaikka joutui raatamaan perheen elättämiseksi ja vaimo iski sille mukkuloitten hoitamishommia, kun tarpeeksi lapsia pyöri jaloissa.

Odotan sitä näyttöä Jeesuksesta arvoisa Ratikkakuski! :D

• kummastus805

Miksi eivät harrastaisi??

• 121212121212

Kokenut nainen haluaa kokeneen miehen koska on itsekin kokenut ("koska olen kokenut, en halua enää alkaa opettamaan ketään").
        Kokematon nainen, joko tietoisesti tai tiedostamattaan, päätyy yhteen kokeneen miehen kanssa ("mies sai kokemuksellaan minut rentoutumaan ja vapautumaan estoistani").

• mslsksöxödnbdmsms

Mietitkö yhtään sitä että ehkä ne rakastaa toisiaan!!!!!??

• mslsksöxödnbdmsms kirjoitti:

Mietitkö yhtään sitä että ehkä ne rakastaa toisiaan!!!!!??

Ei nainen kykene rakastamaan muuta kuin itseään.

• HC-ätmel kirjoitti:

Ei nainen kykene rakastamaan muuta kuin itseään.

Sanoo mies, jota kukaan nainen ei koskaan ole rakastanut. Osaan ottoni.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Sanoo mies, jota kukaan nainen ei koskaan ole rakastanut. Osaan ottoni.

Naiset ovatkin sillä tavalla julmia, että kokevat kilttejä ja kunnollisia miehiä kohtaan vain vihaa. :-/

• RtTuBg

Mitä ajatuksia herättää? Rehellinen vastaus: Ei mitään. So what!

• En ymmärrä mitä asiasta pitäisi muka ajatella. Kiva, että ovat löytäneet toisensa.. vai tarkoititko noin niinku yleisesti?Seksuaalikäyttäytyminen on jokaisen yksityisasia, jotkut löytävät mieleisensä seksikumppanin/suhteen varhain, jotkut myöhemmin ja jotkut ei ikinä.

• Naisasialooser1

Sitä, että nainen ei ole alentunut antamaan kenellekkään kalleinta aarretaan eli on kunnioitettava kunnollinen nainen ja mies taas ei ole onnistunut saamaan yhdeltäkään naiselta eli on säälittävä HC-ATM

• kokemukseni

Minusta alle 25-vuotiaat ovat liian epäkypsiä harrastamaan seksiä. Suunnilleen juuri 25 olisi sopiva aika aloittaa.

• No se poika on joku saatanan pakolainen!!1 No vittu! Mistä vituta mä tiiän?
      Tuntuu että harva suomimies saa seksiä tänä päivänä suomalaislta naiselta. Voi vittu.

• 3plus17

Neitsyt nainen tuossa iässä kertoo että hän vielä etsii sitä oikeaa ja valitsee tarkkaan. Neitsyt mies taas tuossa iässä alkaa näyttämään jo loppuelämänsä tiensuuntaa eli ei tule koskaan menestymään naismarkkinoilla. On ruma ja naisille kelpaamaton.

• "Neitsyt nainen tuossa iässä kertoo että hän vielä etsii sitä oikeaa ja valitsee tarkkaan."

Joku aforismi oli se, että siinä oli kaksikymmentä ja jotain ikävuotta sekä sanottiin naisesta "...jos nainen on neitsyt Pariisissa niin hän joko ruma tai uskovainen!" Voi olla niin, että nainen on ruma ja toisaalta uskovaiset saattavat odottaa jopa naimisiin. Itse olin yksissä häissä, joissa noin 25-vuotiaat helluntalaiset ystäväni menivät naimisiin. Minä uskon niin, että he olivat mitä ilmeisemmin neitsyitä uskovaisia, jotka eivät olleet sitä ennen olleet vastakaisen sukupuolen kanssa silleesti. Uskovainen nainen erityisesti etsii juuri sitä oikeaa eli olet ilmeisesti oikeassa.

"Neitsyt mies taas tuossa iässä alkaa näyttämään jo loppuelämänsä tiensuuntaa eli ei tule koskaan menestymään naismarkkinoilla. On ruma ja naisille kelpaamaton."

En tiedä oikein tuota. Neitsyt mieskin voi olla kiihkouskovainen ja jostain tiukasta lahkosta. Islamissa yleisesti seksin rajana on avioliitto, miksi monen kohdalla on se, että jos et pääse naimisiin niin et saa myöskään seksiä. Ei se näin välttämättä ole Suomessa, mutta arabimuslimimaissa näin on. Siellä seksiraja on avioliitto ja oikeuslaitos rankaisee esimerkiksi Dubaissa avioliiton ulkopuolisesta seksistä, jos jäät siitä kiinni. Aviottomasta seksistä joutuu vankilaan, joten on ymmärrettävää se, että mieskin saattaa joutua odottamaan neitseenä yli 25-vuotiaaksi ennen kuin saa vaimon. :)

• suo.siellä
        TÄHTI92 kirjoitti:

"Neitsyt nainen tuossa iässä kertoo että hän vielä etsii sitä oikeaa ja valitsee tarkkaan."

Joku aforismi oli se, että siinä oli kaksikymmentä ja jotain ikävuotta sekä sanottiin naisesta "...jos nainen on neitsyt Pariisissa niin hän joko ruma tai uskovainen!" Voi olla niin, että nainen on ruma ja toisaalta uskovaiset saattavat odottaa jopa naimisiin. Itse olin yksissä häissä, joissa noin 25-vuotiaat helluntalaiset ystäväni menivät naimisiin. Minä uskon niin, että he olivat mitä ilmeisemmin neitsyitä uskovaisia, jotka eivät olleet sitä ennen olleet vastakaisen sukupuolen kanssa silleesti. Uskovainen nainen erityisesti etsii juuri sitä oikeaa eli olet ilmeisesti oikeassa.

"Neitsyt mies taas tuossa iässä alkaa näyttämään jo loppuelämänsä tiensuuntaa eli ei tule koskaan menestymään naismarkkinoilla. On ruma ja naisille kelpaamaton."

En tiedä oikein tuota. Neitsyt mieskin voi olla kiihkouskovainen ja jostain tiukasta lahkosta. Islamissa yleisesti seksin rajana on avioliitto, miksi monen kohdalla on se, että jos et pääse naimisiin niin et saa myöskään seksiä. Ei se näin välttämättä ole Suomessa, mutta arabimuslimimaissa näin on. Siellä seksiraja on avioliitto ja oikeuslaitos rankaisee esimerkiksi Dubaissa avioliiton ulkopuolisesta seksistä, jos jäät siitä kiinni. Aviottomasta seksistä joutuu vankilaan, joten on ymmärrettävää se, että mieskin saattaa joutua odottamaan neitseenä yli 25-vuotiaaksi ennen kuin saa vaimon. :)

sä puhut aina seksistä.. kohta tuun naimaan suo

• Neitsyt--2

Hmm, kuinkahan moni tässäkin ketjussa kirjoittava sinkku on neitsyt, mutta mitä pahaa tai huonoa siinä on?

• Bi-nainen__

Nörttejä. Ei saamattomuus 25:na vielä kerro mitään tulevasta seksielämästä. Tai edes seksuaalisesta suuntautumisesta (onko esim a- tai demiseksuaali).

Jos on 35-vuotiaana vielä neitsyt, niin sitten on tod. näk. a- tai demiseksuaali. Aseksuaalihan ei seksiä kaipaakaan, joten sitä ei haittaa, mutta jos on demi ja neitsyt 35:na, niin sitten pitää elämässä tapahtua jotain isoa tai käydä tosi hyvä tuuri jotta alkaa seurustelemaan.

• 11plus17

Jälkimmäisiä löytyy Suomestakin.

• rakkautta.vain

Mitä erikoista tuossa nyt on? Yksi tuttu nuoripari kävisi muuten esimerkistä, mutta tyttö oli 24 eikä 25 kun rupesivat olemaan yhdessä. Oikein söötti pari, kummankin ensimmäinen seurustelusuhde. Tosin eiköhän se neitsyyskin ole jo hoidettu seurustelun myötä pois kun eivät mitään uskovaisia ole. Ihan vain tavallisia ujoja suomalaisnuoria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      727
      2266
    2. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      50
      2259
    3. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      125
      2173
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      127
      2113
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      54
      1756
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      241
      1633
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1361
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1309
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1195
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1137
    Aihe