Koko kansan pikkujoulu

Mielensäpahottajat

Ois äkkiä voinu luulla että konserttilipun ostaneet olisi päässyt lähempää katsomaan eikä ois tarvinnu olla seinustalla aidan takana ku köyhän talon porsaat. Mites Juha meni omasta mielestä? Tietääpä ettei tarvi toista kertaa mennä.

22

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylivieskanen

Jäikö sinullakin paljon lauluja mieleen! Kuten kalajokisilla lienee tapana? Kulttuuri kannattaa...

• Soita_taksi

Tuon nyt arvasi....että ei kannata mennä. Konserttiin vain Akustiikka tai Ouluun.

• savua

eikö se ollut tarkoitettu pikku-takkisille,jotka luulevat olevansa kylien napoja,mutta eivät ymmärrä että maakunta niitä elättää,ollaan niin olevinaan muttakunarki koittaa,nuollaan melkein asiakkaan persekki

• Epäonnistuneetbileet

Itse olin siellä VIP-lipulla ja täytyy sanoa, että oli järjestelyt ihan syvältä. Oikein hävetti järjestäjien puolesta. Kaikkien olisi pitänyt päästä lavan eteen katsomaan esiintyjiä. Eronahan vip-lippuun oli vain se ala-arvoinen ruoka. Muuten tilan olisi pitänyt olla avoin kaikille. Ja se Duo Pikant oli aivan hirveä!!!!!

• VIPRIP

Ei todellakaan toiminut mikään! Vip oli kyllä kaukana siihen hintaan mitä makso. Ruoan tason nyt osasi arvata lähtiessä mitä se tulee olemaan. ABC tasoa suoraan sanottuna. Ei jatkoon nämä bileet!

• köyhätkyykkyyn

köyhät on erikseen.. ;)

• Other_Peoples_Money

Tulonsiirto kaupungilta.....

• kävellenhotelille

Annettiin palautetta jo paikanpäällä ja ja meidät pyydettiin vain istumaan lehterille.Menimme kuitenkin eteen sieltä sivulta jolloin järkkäri ajoi pois siitäkös me suututtiin ja lähdettiin pois kokonaan ja jäi Juha Tapio katsomatta.70€ yhteensä maksaneena olimme niin pettyneitä.

• lopunalku

Voiko järjestävän tahon puoleta muuta odottaa kun pettymyksiä. Rahat pois ja asiakkaille ihan sama.

• ohtam

oliko sitä joku ohimomaa järjestämässä

• Hupsheijaa

Paljonkohan nivalalaisille pitäs maksaa että ottaisivat ohimomaan takaisin?

• Wahhahhaaa

Näytöt on kyllä annettu ja nähty. Tarpeeksi kun kaveeraa - niin löytyihän niitä töitäkin....
        Nivalasta kiitelleet moneen kertaan....miksikähän

• tyhmäkö

Turha täällä on asiasta valittaa. Jos on valittamisen aihetta, niin eikös sen voi sanoa nin kuin mies miehelle sanoo? On myös muistettava, että ei se ole tyhmä, joka paljon pyytää ja maksuja kerää. Tyhmä on ainoastaan se, joka maksaa.

• idiamini

Kova mies kun otasta koittaa?

• jippiaije

Oli lehden mukaa onnistunut erinomaisesti tapahtuma,rahhaa oli tullu että ranteet notkahtelee.Voiko enempää ees pyytää?

• alvillinen

OOn jo pitkään mietiskelly että nuo yrittäjät vois lopettaa. Pm Pöpilä vaan lisää rahaa pumppaa kaikenlaisten verohuojennusten muodossa. Kohta on suomi-parka lopullisesti kuoppausta vailla.

• tapiontupasvilla

Luotan erkkiin, oli asia mikä hyvänsä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe