Minäkö keski-ikäinen? Paino ei ole noussut,se on vain laskeutunut hartioilta vyötärölle.Rinnat ovat edelleen pystyt-kun olen kontallaan lattialla.Elämän korkeat arvot tarkoittavat kolestroliarvoja.Kauneus on vain valokatkaisijan päässä.Kuorsaaminen on tapa osoittaa muille,että on elossa.
minäkö keski-ikäinen?
41
2124
Vastaukset
- hanna...
puhut sisko *nauraa*
- anni
elämä on. huumorin kukka se on kaunis kukka
- n52
päivää mukavasti.
Tämä voisi olla myös keskustelun avaus,että miten huumori muuttuu vanhetessa tai onko itselle nauraminen helpottavaa.Tämä ainakin nauratti!- sini
Sen pitikin naurattaa
- 50-tasan
sini kirjoitti:
Sen pitikin naurattaa
Aina on hyvä osata nauraa, vaikka vaan itselle. Joillekin se on vaikeaa ja joskus ei onnistu, mutta yrittää kannattaa.
- n52
50-tasan kirjoitti:
Aina on hyvä osata nauraa, vaikka vaan itselle. Joillekin se on vaikeaa ja joskus ei onnistu, mutta yrittää kannattaa.
vaikka nyt sinulta,minkälainen huumori sinuun puree?Minua itseäni esim.naurattaa tällä hetkellä muisto;
20v=30vuotias on keski-ikäinen
30v=40vuotias on keski-ikäinen
40v=50vuotias on keski-ikäinen
Mitenhän minun nyt pitäisi ajatella? - sini
n52 kirjoitti:
vaikka nyt sinulta,minkälainen huumori sinuun puree?Minua itseäni esim.naurattaa tällä hetkellä muisto;
20v=30vuotias on keski-ikäinen
30v=40vuotias on keski-ikäinen
40v=50vuotias on keski-ikäinen
Mitenhän minun nyt pitäisi ajatella?noh 50v on keski-ikäinen (tai ehkä nuorehko ois ehkä parempi)
- Vanha parta
sini kirjoitti:
noh 50v on keski-ikäinen (tai ehkä nuorehko ois ehkä parempi)
- Kuka haluaisikaan elää 90-vuotiaaksi.
- 89-vuotias.
Oli kyllä tosi naseva kirjoitus,ja täyttä totta!
Ainakin se sopii hyvin mulle!- Daalia
Hih, kyllä minullakin suupielet nousivat ylöspäin.
Kiitos päivän positiivisesta.
Jatkan eräälle ystävälleni. - Werneri
Ei nuo ulkonäköongelmat iästä johdu vaan siitä, että olet laiskistunut etkä liiku tarpeeksi. Hus liikkumaan siitä ja opettele tykkämään kevyemmästä ja vähemmästä ruuasta!
- sini
Hih hii Werneri minäpä sulle nauran,Noh asiaan käyn uimahallissa 3-4kertaa viikossa harrastan vesijuoksua kerralla 45min. sen lisäksi käyn päivittäin lenkillä koirani kanssa että kyllä liikun yritin vain antaa ihmisille positiivisuutta päivään ja onnistuin jossain määrin
- 50jarisat
kontallaan lattialla pystyrintaisena...ei hassumpaa!!!!!Melkein tässä jo...tekee mieli...sanoa että...
- hanna...
nainen on kuin veistos ;) eiks niin
senhän sä meinasit sanoo.
*wirn* - 50jarisat
hanna... kirjoitti:
nainen on kuin veistos ;) eiks niin
senhän sä meinasit sanoo.
*wirn*En aivan noilla sanoilla mutta sinne päin. Laajasti ajatellen kyllä. Vaikka toisaalta ajattelin myös...että kun hän on siinä noin...niin...
Pitää miettiä vielä. - sini
Pitää minun tässä asennossa uotella???
- 50jarisat
sini kirjoitti:
Pitää minun tässä asennossa uotella???
Pysy vaan siinä.
Etsimme uusia lähestymiskulmia asiaan.
Älä liiku.
- Utelias
Aika kivasti kuvattu tuo asento, kontallaan.
se oli kuitenkin vain ikäänkuin sivusta oleva näkymä. Entäpä sitten muista suunnista. vaikkapa
sieltä suunnasta,mistä näkyy myös jalkapohjat ?- 50jarisat
Minäkin olen tuota pyöritellyt mielessä. Asiaa kannattaa nimenomaan tarkastella eri kanteilta. Tarkoitan nyt tätä keski-ikää...
- Utelias
50jarisat kirjoitti:
Minäkin olen tuota pyöritellyt mielessä. Asiaa kannattaa nimenomaan tarkastella eri kanteilta. Tarkoitan nyt tätä keski-ikää...
Juu, paremman kokonaiskuvan saa, kun tarkastelee
eri suunnista kaikkia juttuja. Ja vielä kun käyttää mielikuvitustaan, moni asia näyttää
varsin kiinnostavalta, just näin keskiiässä.
siis kanssasi samaa mieltä. - 50jarisat
Utelias kirjoitti:
Juu, paremman kokonaiskuvan saa, kun tarkastelee
eri suunnista kaikkia juttuja. Ja vielä kun käyttää mielikuvitustaan, moni asia näyttää
varsin kiinnostavalta, just näin keskiiässä.
siis kanssasi samaa mieltä.Kun löytää oikean tarkastelukulman tähän keski-ikään, sehän näyttää yllättävän mielenkiintoiselta elämänvaiheelta!
- hanna...
että aloitte sitten tarkastelemaan tätä asiaa tuosta näkökulmasta. Noohh entäpäs jos mies on samassa asennossa, voisiko sama terhakkuus päteä miehissäkin.... enkä nyt puhu rinnoista. *wirn*
hanna... kirjoitti:
että aloitte sitten tarkastelemaan tätä asiaa tuosta näkökulmasta. Noohh entäpäs jos mies on samassa asennossa, voisiko sama terhakkuus päteä miehissäkin.... enkä nyt puhu rinnoista. *wirn*
noin keskimääräisesti kovin esteettinen näky.
emw34 kirjoitti:
noin keskimääräisesti kovin esteettinen näky.
sano puutarhuri vaimolleen.Elikkä nopsana mutta kokemattomana koneenhoitajana pääsi mopo irti ja edellinen kommentti karkas mopon mukana.Enkäs taida lähteä sitä uudelleen restauroimaan.Kuka sitä huonoa asentoakaan lähtis korjaamaan,parempi kun tekee kokonaan uuden,ainaskin armeijjan sulkeisissa.
- hanna...
emw34 kirjoitti:
sano puutarhuri vaimolleen.Elikkä nopsana mutta kokemattomana koneenhoitajana pääsi mopo irti ja edellinen kommentti karkas mopon mukana.Enkäs taida lähteä sitä uudelleen restauroimaan.Kuka sitä huonoa asentoakaan lähtis korjaamaan,parempi kun tekee kokonaan uuden,ainaskin armeijjan sulkeisissa.
se olikin tyhmä kysymys multa,
pilkesilmäkulmassa sen esitinkin.
*nauraa* - 50jarisat
hanna... kirjoitti:
se olikin tyhmä kysymys multa,
pilkesilmäkulmassa sen esitinkin.
*nauraa*Jos miestä katsoo siitä kulmasta, sehän riippuu...riippuu ketä katsoo...
Täytyy nyt miettiä takemmin asiaa. - silmäilijä
50jarisat kirjoitti:
Jos miestä katsoo siitä kulmasta, sehän riippuu...riippuu ketä katsoo...
Täytyy nyt miettiä takemmin asiaa.meillä ainaki näky on mahtava...että osaakin olla...
aika hauskat!! - Utelias
silmäilijä kirjoitti:
meillä ainaki näky on mahtava...että osaakin olla...
aika hauskat!!Tarkoititko niitä vai niitä ? vai mitä ?
- Vanha Parta
hanna... kirjoitti:
Jos ei se ihan seiso, niin katsopa kuinka komeasti roikkuu!
- hanna...
Vanha Parta kirjoitti:
sinä kyllä olet oikeassa.
Ei vois komeammin roikkua.
*nauraa* - 50jarisat
Vanha Parta kirjoitti:
...riippuu mikä roikkuu.
- saara
sini lisää tälläista huumoria
- plunger
Hieno aloitus, totta. Miehenä minä vain jäin pohtimaan, miten rinnat on pystyt kun on kontallaan lattialla. "Pysty" on ylöspäin, eikö vain, myös silloin kun puhutaan rinnoista?
(Suokaa anteeksi, en saivaroi mutta kommentoin kun minun suomen kieli on kovin vajanainen) - sini
plunger kirjoitti:
Hieno aloitus, totta. Miehenä minä vain jäin pohtimaan, miten rinnat on pystyt kun on kontallaan lattialla. "Pysty" on ylöspäin, eikö vain, myös silloin kun puhutaan rinnoista?
(Suokaa anteeksi, en saivaroi mutta kommentoin kun minun suomen kieli on kovin vajanainen)noh käyppähän itse kontallesi. ja vuntsaileppahan ite.
- 50jarisat
sini kirjoitti:
noh käyppähän itse kontallesi. ja vuntsaileppahan ite.
Eipä tässä ole muuta vuntsittukaan moneen päivään.
- tuleekin mieleen
Tota, tuli vain mieleen, että kun niin usein pohditaan eri instansseissa naisten etuvarustuksen kokoa ja terhakkuutta, niin mites jos välillä mietittäisiin miesten varustustasoa. Kyllähän varmaan maan vetovoima vaikuttaa ajan oloon miehilläkin. Siitäkö lienee johtunut sanonta "antiikkiset riipukset"? Mutta onko pyhäinhäväistystä puhua tällaisia?
- sini
elefantti sanoi alastomalle miehelle?
ihan söpö,mutta pystytkö poimimaan sillä pähkinöitä.
mitä elefantti sanoi alastomalle miehelle?
kuinka sinä pystyt hengittämään tuon kautta. - plunger
Ei voi tässä miesten ja naisten etuvarustus tulla samalle vertailuviivalle. Jos katsot nuorta miestä saunassa, niin kyllä on riipukset!!!!!!!
Jos katsot vanhaa miestä kylmässä, ei mitään riipuksia näkyvissä!!!!!!! - sini
plunger kirjoitti:
Ei voi tässä miesten ja naisten etuvarustus tulla samalle vertailuviivalle. Jos katsot nuorta miestä saunassa, niin kyllä on riipukset!!!!!!!
Jos katsot vanhaa miestä kylmässä, ei mitään riipuksia näkyvissä!!!!!!!Voihan nuorenmiehen riipukset olla lauteenraossa.....
- plunger
sini kirjoitti:
Voihan nuorenmiehen riipukset olla lauteenraossa.....
sinne ne sitten jäävät myös, ei niitä nuori mies (edes) tohdi kiskoa irti puristeesta.
- sini
plunger kirjoitti:
sinne ne sitten jäävät myös, ei niitä nuori mies (edes) tohdi kiskoa irti puristeesta.
ei pysty sitten poimimaan pähkinöitä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969