Hei,
minulla on 4 v tyttö ja 7 v poika, enkä saa heitä juuri koskaan harjaaman hampaita oma-aloitteisesti. Aina joudun palkitemaan jollain tavalla, esim. että saavat palata jotain mobiililla. Ja kun saan lapset harjaamaan hampaita, heidän keskittyminen itse harjaamiseen on todella heikkoa. Mietin tuleeko hampaita harjattua oikein? Kasaantuuko tästä onglemia iän myötä heille? Lasten hampaat näyttäisi olevan kunnossa tällä hetkellä. Mutta miten tulevaisuudessa? Miten saisin heidät kiinnostumaan hampaiden haarjaamisesta? Miten voisin tehdä siitä "hauskaa"?
Lasten hampaitten harjaaminen
Mamisu
1
97
Vastaukset
- Anonyymi
Vanha lanka mutta kommentoin jos tästä olisi muille apua.
Meillä lasten hampaiden harjaus saatiin sujumaan ilman kiukuttelua kun laitettiin youtubesta mielenkiintoinen 1-2minuutin ajastin pyörimään. Parhaaksi osoittautui sellainen jossa joka sekuntti ruutuun ilmestyy uusi kissa ja kuuluu miau ääni.
Lapset tapittavat ruutua ja harjaaminen sujui helposti. Ja oppivat itse harjaamaan säännöllisesti.
Meillä toiminut löytyi youtubesta hakusanoilla: YouTube's most kittenish timer.
Toivottavasti tästä on apua muillekin lapsiperheille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725