Tunteeko kukaan siinä parinkymmenen kieppeillä olevaa Samia porista?
Muuttanut nakkilasta..Asuu ilmeisimmin väinölässä..
Seurusteli blondi-muijan kanssa.. Erosivat?
S.Salonen?! PORISTA ??
11
3782
Vastaukset
- .........
Juuh tiedetään, oltiin samassa koulussa joskus. Mitäs pilisamista?
- .........
Juuh tiedetään, oltiin samassa koulussa joskus. Mitäs pilisamista? Pääsi just armeijasta. Ja on vuosimallia -85.
- xxxxxxx
... mikä siinä miehessä kiinnostaa? entinen työkaveri vaan...
- *toinen neito*
Vois myös kysyä, että kuka ei sitä tuntis/tietäis?
- joooo
No en mä ainakaan sitä tunne! Eli on vissii aika luuseri :P
- Tuttu mies
joooo kirjoitti:
No en mä ainakaan sitä tunne! Eli on vissii aika luuseri :P
Tääl vois jokainen mikkihiiri joka puhuu muista paskaa katsoa peiliin ja sen jälkeen miettiä sanojaan uudelleen!!! T: Samin tuttu
- Anonyymi
Tuttu mies kirjoitti:
Tääl vois jokainen mikkihiiri joka puhuu muista paskaa katsoa peiliin ja sen jälkeen miettiä sanojaan uudelleen!!! T: Samin tuttu
Samaa mieltä vaikka Samia en tunne, nettikovikset on paskahousuja
- *Neito*
Missäs Sami armeijan käynyt on..?
Tai töissä ollut..?
Kiinnostas vaan tietää, kun porukka sanoo, et se on kasvanu hirveesti, vaikka samanlainen hörhö kuulemma on, kun ennenkin..
Ois kiva saada saen numero jostain ongittua..- plaah
Pili kävi joskus samaa koulua, oltiin ok kavereita ny en oo vuoteen nähny. Kiero ja hyväksikäyttäjä
- wilson
plaah kirjoitti:
Pili kävi joskus samaa koulua, oltiin ok kavereita ny en oo vuoteen nähny. Kiero ja hyväksikäyttäjä
Puheita ainakin riittää se on eri asia mikä pitää paikkansa, yleensä mitä se puhuu niin on pelkkää paskaa esim omega olis sen
- Anonyymi
Onks se kalju ope vähiksel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673