verkkarit ja just adidaksen condivot on hyvät päällä ja erittäin käytännölliset oli kesä tai talvi.
komeet nuorten pääl jos vähänki kireet
verkkarit on just hyvät jalas
12
438
Vastaukset
Kireäthän näyttävät typerältä ja homolta. Ne ovat muutenkin epämukavia.
vai ,mitä mieltä muut nuoret on asiast
- terk
Kyllä Porvoo Aids Adidas kolme White valkoinen ja musta!!
En ymmärrä, mutta normaalit Adidaksen verkkatit näyttävät ihan hyvältä. Kireät housut ylipäätäänsä eivät.
- terk
verkkarikolli kirjoitti:
terk, minkä ikäi oot
13 vuotta ja 1 kuukausi.
ketkä muut teinit käyttää kireit adidaksen condivoit
- tumpputumppi
Jep ja vaik en oo ennen tuntenu vetoo poikii kohtaa suuremmin ni mun homokaveri näki ku mul seiso adidaksen tiukis verkkareis ni oli seuraavan päivän ostan itekki ni johti pienee kivaa ja ny ollaa tehty se joku 5 kertaa verkkareis
Lopettakaa!
- tyylitaituri
Näytätte niin junteilta jos yhdistätte verkkarit ja nahkaiset varsikengät. Tällaisia kävelee vastaan kaupungilla joka päivä. Aikuiset miehetkin. Ei mitään tyylitajua! Yök.
- addutttt
ite käytän tiukkoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764