Syyte Ruotsissa: Mies piti vaimoaan kodin vankina vuosien ajan
Tänään klo 20:35 Nainen oli lukittuna asuntoon, missä mies hakkasi häntä, kertoo Aftonbladet.
42-vuotiasta maahanmuuttajamiestä
syytetään useista rikoksista.
Syytteen mukaan mies hakkasi vaimoaan ja piti tätä yli kaksi vuotta vankina kodissa.Rikokset tapahtuivat perheen pienten lasten edessä.
Syyttäjän mukaan 42-vuotias mies piti vaimoaan lukittuna asuntoon useiden vuosien ajan ja päästi tämän ulos vain poikkeustapauksessa.
Mies myös pahoinpiteli vaimoa säännöllisesti pariskunnan kolmen pienen lapsen edessä.
Aikana, jolloin nainen ei ollut kodin vankina, hän vieraili kotimaassaan Pohjois-Afrikassa.
Löi remmillä ja sylki päälle
Syyttäjän mukaan naisen vankeusaikana mies myös kielsi naista avaamasta ikkunoita, ovia, sälekaihtimia tai postiluukkua.
Naisella ei niin ikään ollut oikeutta käyttää pankkitiliään tai passiaan.Jos vaimo pääsi ulos asunnosta, häntä vahdittiin.
Kodin sisällä aviomies pahoinpiteli syytteen mukaan naista muun muassa hakkaamalla remmillä, potkimalla häntä tai lyömällä kengillä.
Mies on myös vetänyt naista hiuksista ja uhannut häntä veitsellä.- Toisinaan hän löi minua joka päivä.
En muista viikkoa, jolloin hän ei olisi lyönyt minua, nainen sanoi poliisikuulusteluissa Aftonbladetin mukaan.
Mies myös solvasi naista, kutsui häntä huoraksi ja sylki hänen päälleen.
Miestä syytetään useista rikoksista kuten pahoinpitelyistä ja vapaudenriistosta.
Mies on kiistänyt kaikki syytteet ja sanonut, että
hänen mielestään hänen uskontonsa velvoittaa hänet lyömään vaimoaan.
Rakkauden uskonto..!
työntekijä
1
102
Vastaukset
- Hvaltamamu
Milloin ko. kaveri on muuttanut Harjavallasta, muutamia muistan vuosien takaa kun lähtivät Ruotsiin töitten perään mutta tietääkseni he eivät olleet kovin väkivaltaisia, pikku puukotuksia korkeintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784