Onkohan maalimanlopun näsäviisaasta ja ärsyttävästä, tiskin takana kiukuttelevasta pellestä tullut myös rasisti kun ikkunat ja oven pielet on päällystetty "white power" ja "ei lakupekkoja" tyyppisillä tarroilla ja kylteillä? Vai onko kenties käyny lipasemassa Terhi Kiemunkia nii jotta on tarttunut valmiiksi urposta rasistiurpo!
Piilorasse
6
440
Vastaukset
- mustavariksen
ikkunoihin on kans laitettu isoja rasistisia tarroja.
- R.E.M
Miten Satakunnalle tunnusomaisen varislinnun siluetti on rasistinen, älykääpiö!
- Viherpiip
No onpas kumma.Mä kun luulin että se on vegaani suvaitsevainen puiden halaajahippi??Mutta ei se sitten varmaan oo.
- meennyjoeetu
takasin nukkumaan.
- globaali
natsi pellejä nakkilassa?tai muita isämmaa elämän koulu luusereita?
- SieluJaMoraali
Kulttuurimarxistit löytävät varmasti itselleen luukun jossa mädättää ihan rauhassa, ilman "rasistisia" tarroja.
Pisteet Maailmanloppuun, ihan kaikki ei vielä sentäs ole myynyt sieluaan vaan sanoo totuuden välittämättä näistä aloittajankaltaisista "paremmista" ihmisistä ja mielensäpahoittajista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699