pilkata ja kiihottaa ääriaattein sitä kansanryhmää vastaan. Ei saa kiihottaa suvaitsemattomuuteen esimerkiksi uskontoa vastaan, sen uskonnon ihmisiä vastaan.
http://yle.fi/uutiset/3-9327902
Voi voi! Kokonaista kansanryhmää ei saakaan
17
54
Vastaukset
- mitä.hel
Kristitytkö ääriatteja?
Kyllä ateistit ton jo tietää, kuinka sen sais teille meneen perille.
- Toisenvapaus
Eihän uskikset sitä ikinä saa jakeluunsa. Ja tuo uskonnonvapaus on heille oikeus häiriköidä ja vainota esim. ateisteja "käännytystyön merkeissä".
Hellvettiin manailevat tulikuumaan laavajärveen ikuisiksi ajoiksi toista. Uskonnonvapauden nimissä.
- uskomatonta-
Miksi uskovaiset kiertävät ovelta ovelle, ja tuputtavat uskontoaan muille?
Jospa heillä on ns. J-kortti ja he keräävät plussapisteitä taivaisiin. Saattavat siellä saada ringside paikan jumalien jalkojen juuresta.
- PalkallinenVeronmaksaja
Eiköhän tuossa ollut kyse sossun jonopaikoista. Tuomittu 15€ päiväpalkkansa kanssa haluaa raivata sossun jonoja jotta saisi avustusasiansa hoidettua ilman turhia vääräuskoisia siinä jonossa. Tuollaosolle kun maksetaan oikeudenkäynnit meidän veromaksajien rahoista, niin toki voi sitten valittaa korkeimpiin oikeusasteisiin.
Ei kai sekään itsemurhaterroristi ollut muslimi joka Bobrikovin tappoi.
- fda
Onneksi täällä ei taida olla ääriatteja muuta kuin sinun kuvitelmissasi.
- kirjoituksista.päätellen
Täällä ei olekaan muuta kuin ääriatteja. Tai sitten mielenterveysongelmaisia. En kyllä tiedä, mitä eroa niillä käytännössä on.
- fda
Syyttelyteisti, sehän kertoo enemmän sinusta itsestäsi mitä kuvittelet täällä olevan.
kirjoituksista.päätellen kirjoitti:
Täällä ei olekaan muuta kuin ääriatteja. Tai sitten mielenterveysongelmaisia. En kyllä tiedä, mitä eroa niillä käytännössä on.
Kumpaan ryhmään itsesi luet?
- fda
Sen perusteella mitä olen syyttelyteistin syytöksiä lukenut... Hän kokee olevansa täydellinen ihminen uskossaan, synnitön poikkeus, jolla on ainutlaatuinen oikeus syyttää kaikkia palstalaisia trollien toiminnasta.
Hän ei myöskään keskustele, aina vain hyökkää koska hän kuvittelee tietävänsä, että ateistit ovat pahoja. Hän ei tietenkään ole äärimmäinen tulkinnoissaan, vaikka kaataakin trollien ja nikkivarkaiden synnit kaikkien palstalaisten niskaan.
Onko se kiihottamista kansanryhmää vastaan jos haluaa että kaikki miespuoliset persut tulee kuohita ettei sellaisia pääse tulemaan lisää.
Kiemunkia en pysty auttamaan sillä otan asiakkaaksi vain miehiä. Toisaalta Terhi näyttää siltä että hänen miehensä saattaa hyvinkin olla minun palvelujani vailla.- harras.harrastelija
Rauhanuskontoja ei rienata tai turpiin tulee!!!
- harras.harrastelija
KRISTINUSKO on Rahan uskonto eli SAA RIenata. Se saa köniinsä kaikilta kun sen huh-hih hihhulit on perlkureita!!!!!!!!
PH = hiki sanoo kristitytkin.
AasiHonnaa...Poovidin Taika...heitetty olkoon män..vedellä kellastettu poeka Herra tulee Mieleen zoomhööh - Anonyymi
ei_kirj kirjoitti:
jryjr.kaa
fgd tre ret
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796