Saisit 10 000e ?
Mihin olisit valmis jos
21
117
Vastaukset
- enmihkään
mihin en ilmankin tuota rahasummaa.
- Hyvävastaus
Juurikin niin.
- ruskeesokru
paskaamaan sun suuhun
- Arvojärjestys
Ei ole suuri summa. Minua ei rahalla osteta vaikk se ois miljoona.
- ajattele
summa on n.60 000 "mummoa". se on tosi paljon.
- Markkaeipalaa
ajattele kirjoitti:
summa on n.60 000 "mummoa". se on tosi paljon.
Ei ole enää mitään mummoja..siitäkin sulannut jo
0,90€ pois. Vastaa nykyrahassa 5.04 mk. Siinä hiukan totuutta rahanarvosta.
- Sowhatt
Mun kuukausipalkka. Voisin tehdä kuukauden toimistotöitä, kuten tähänkin saakka.
Viemään rahat pankkiin.
- Matkaanlähren
En mihinkään tuolla rahalla. Runkkari
- Etkömuuten
saa edes seuraa itsellesi kun rahalla?
En ole ostettavissa, enkä tarvitse almuja. - 1614
Olisin valmis vaihtamaan autoa. Kyllä tuolla ja vanhalla jo auton Saksata saa.
- vaihtaisin
Buranan irinaan
- EiMitäänSaumaa
En mihinkään. Yksinkertainen vastaus. En olisi mihinkään mistään summasta valmis missään olosuhteissa milloinkaan. Arvot, itsekunnioitus, eettisyys ovat tärkeämpiä komponentteja elämässäni kuin mikään rahasumma koskaan tai mihinkään.
Olisin valmis maksamaan melkein kaikki opintolainani pois. Iso raha minulle, mutta ei sillä minua ostettaisi. Olisin valmis kauniisti kiittämään sitä, joka minulle tuollaisen rahan lahjoittaisi! :)
- kidutaLähimmäistä
Ettäkös saanut 10ke rahan. Eikö ole syyllinen olo?
- onhanseisoraha
Voisin pukeutua naiseksi ja antaa persettä.
- miljosfääri
Vilkaisisin suomi24 -foorumia.
- LuntaTupaan
Hoitaisn sen kolme viikkoa Keravan kaupunginjohtajan virkaa. Ostaisin pikarahtina Puolasta mm. 20 000 vanhaa ponia tms muulintapaista, uudistaisin kunnan lainsäädäntöä siten että maisematyölupa tulisi pakolliseksi.
- voisinvaikka
siivota asuntosi.
- aika-kay-vahiin
matkustaisin ja ryyppaisin .
- hyhh
Doku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391669En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 81021
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846