Kerron teille mun tallikiusaamisesta joka kesti pari vuotta.Useinhan harrastuksissa kiusaaminen jätetään sivummalle.Mulla kiusaaminen oli syrjimistä ja pahaa puhumista .Muutama tyttö oli tallilla aina ennen minua.Tytöt laittoivat heiniä talliin .Sanoivat välillä moi mutta eivät aina .Tallin yksi ratsastuksen opettaja levitti tätä huonoa ilmapiiriä.Mut laitettiin vaihtamaan vedet tarhoihin aina talvipakkasilla ja putsaamaan astiat jääkylmällä vedellä käsin.Sitten kun haettiin hoitoponit sisälle katsoin harja koriin.Harjat jotka vaihdoin edellisenä päivänä olivat hävinneet ja tilalla olivat varastosta haetut ikäloput likaiset harjat.Kiusaajien hoitoponien harjakassessa oli oman hoitoponini harjoja.Sitten kun ponit olivat tunnilla alkoi tallin käytävällä juorukerho opettajan ja tyttöjen kanssa "ei se osaa ratsastaa" "hyi ku se on ruma" jne. Kun oma tunitini alkoi he jäivät juoruamaan ja juomaan energiajuomia.En tiedä mitä tekivät kun lähdin.Lopulta tallilta lähti porukkaa huonon ilmapiirin takia.En tiedä mitä tallille kävi kun kukaan ei enää käynyt
Talli kiusaamiseen pitäisi puuttua
01ihmispolo
0
366
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951476Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50978
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52833Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56812
- 102804
- 82800
- 32745