MILLAINEN ON ÄLLÖTTÄVIN IHMISTYYPPI ?

menestyvätyyppiolen

Kertokaa, mikä on mielestänne ällöttävin ihmistyyppi. Minun mielestäni ällöttävin ihmistyyppi on sellainen likinäköinen rillipäänainen, joka piiloutuu miinuslinssiensä taakse ja välttelee katsekontaktia. Totinen naama. Ei osaa vastata tervehdykseen eikä osaa sanoa KIITOS-sanaa. No, me veronmaksajat niitä elätämme.

123

856

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahtaenvoisietää

Kokkaripsykopaatit ja vihervasemmiston maailmanhalaaja vätykset ovat yhtä kuvottavia ja saavat oksentamaan. Ne edustavat sieluttomuuden kahta erilaista ääripäätä. Kokkaripsykopaateille muut ovat vain hyväksikäytettäviä, ja vihervätykset taas haluavat kaikkien alistuvan hyväksikäytettäviksi pelkkää naiviuttaan.

• Kitooos

Ei olisi tämän paremmin voinut enää asiaa ilmaista!

• Eipä ne vasurit ainakaan kokkareiden alistamiks vissiin haluu.

• disappearer kirjoitti:

Eipä ne vasurit ainakaan kokkareiden alistamiks vissiin haluu.

Jos vasurit haluais menestyä vaaleissa, niin TyhmäNaivius ja epätasa-arvoisen Feminismin editäminen tulisi lopettaa.. Siinä VoittoKortit vaalivoittoon.. Jos vain haluaisivat.. ;P

Jos he asennoituisivat "siirtolais" kysymykseen Realistisesti ja sodan uhrien auttaminen tapahtuisi myös järkevämmin, eli autettaisiin omalta osalta oman kantokykymme mukaan heitä pääosin niin kuin on kaikinpuolin järkevää ja realistista, sekä kestävää niin heitä uskaltaisi moni äänestää.. ;P

Samoin Feminismiin pitäisi suhtautua oikein, eikä vain ajaa ja uskoa kaikkia heidän "AivoPieruja" eteenpäin vailla JärjenHäivää.. ;P

Jos he toimivat kuin naivit idiootit tai ajavat vailla järkeä eteenpäin idioottimaisia AivoPieruja, niin ei heitä Uskalla äänestää vaikka he olisivatkin lähemempänä äänestäjän arvoja ja periaatteita.. ;P

Tällä hetkellä on tilanne se, että jos äänestää, niin on pakko valita "PieninPaha" huonoista vaihtoehdoista, koska hyviä ei oikeastaan ole.. Ja edellä mainittujen äänestäminen olisi TodellaIsoPaha.. ;P

• Aijjjaaaaaa

Oujee Mr.Mulder

• Naisten mielestä ällöttävin ihmistyyppi on lyhyet miehet. Tähän vastineeksi minun täytyy todeta että ällöttävin ihmistyyppi ovat naiset.

• Lflekkwkf

Täällä on käynyt jo hyvin selväksi et suurin osa ätmeistä on homoja, joten en yhtää ihmettelen jos inhoat naisia.

• Lflekkwkf kirjoitti:

Täällä on käynyt jo hyvin selväksi et suurin osa ätmeistä on homoja, joten en yhtää ihmettelen jos inhoat naisia.

Pitkät miehet ne vasta homoja ovatkin kun niillä on aina lyhyiden miesten perseet mielessä. Sitä paitsi naisista on alkanut tulemaan enemmän ja enemmän lesboja.

• AsiakaspalvelijaX

Eivät kaikki likinäkörillinaiset ole ällöttäviä. On olemassa myös sivistyneissä kodeissa kasvaneita rillipäitä, jotka ovat miellyttäviä, kohteliaita. Osaavat puhua luontevasti,
      oma-aloitteisesti, ja katsovat puhekumppania silmiin.

• höpsistätaas

Likinäköisyys tuskin tekee kenestäkään sosiaalisilta taidoiltaan rajoittunutta tai hyvä näkökyky vastaavasti taitavaa,

• Nnnainennnn

aijaa....luulin luonnetta mutta tarkoititkin ulkonäköä. Ulkonäön perusteella mielestäni ällöttävin ihmistyyppi on mies jolla on oluesta tullut potkupallovatsa. Noin muuten en osaa ihmisen ulkonäköä liittää muuhun kuin vatsanseudun liikalihavuuteen ja likaisuuteen.

• nnnnainennn

miksi ajattelet että veronmaksajat elättää totisia rillipäänaisia? Saattaa olla ihan toisinpäin että he elättävät sinua. Eivätköhän he ihan itse itsensä elätä...jollei nyt sataa mukulaa ole tehtynä.

• 3638

Jos ovat valtiolla töissä niin silloin muut elättävät heitä (verorahojen kautta).

• Nnnnainennnnn
        3638 kirjoitti:

Jos ovat valtiolla töissä niin silloin muut elättävät heitä (verorahojen kautta).

Okei eli valtiolla työskentelevät rillipäät elätämme. Kas kummaa kun itse maksan ilomielin valtion ja kaupungin työtekijöille palkkaa veroissani. Sen olen huomannut että monessa kunnassa "maaseudulla" 50% työntekijöistä chillailee vailla mitään kiirettä tehdä työtä. Se on vääryys joka korjaantunee. Vääryys siinä mielessä että monessa kaupungissa jengi saa juosta pää punasena kun toisessa kunnassa taas virkailijat viettää aikaa kun ei ole tekemistä.

• siinäsulleratkaisu
        3638 kirjoitti:

Jos et tykkää et on valtio jolla on ihmsiä töissä, muutapa vaikka somaliaan. Ei oo valtiota eikä valtion virkamiehiä/naisia.

• 2322
        3638 kirjoitti:

Musta tuo on hieman lapsellinen näkemys. Pääosin julkiset palvelut on kuitenkin sellaisia, että tavalla tai toisella ne on joka tapauksessa järjestettävä eikä niitä töitä kukaan ilmaiseksi tee. Meillä on päätetty kerätä veroja ja maksaa palvelut niistä, joissain maissa maksetaan korkeita vakuutuksia, säästetään koko elämä jälkikasvun koulutukseen tai jätetään kylmästi pienituloiset ilman terveydenhoitoa ja koulutusta. Mun mielestä Suomen systeemi on hyvä, mutta jos enemmistö haluaa ottaa mieluummin mallia jostain toisesta maasta niin kyllä mä siihen taivun miten kansan enemmistö äänestää. Sitähän se demokratia on.

Sen sijaan alkaa pikkuhiljaa kypsyttää tämä ainainen tiettyjen alojen työntekijöiden syyllistäminen siitä että kehtaavat saada palkkaakin. Se, miten Suomi on päättänyt esim. terveydenhuoltojärjestelmänsä rakentaa ei ole pätkääkään niiden tavallisten työntekijöiden vastuulla. Mulle on ainakin työn kannalta yksi hevon humppa yksityistetäänkö koko julkinen sektori jolloin mäkin saan todennäköisesti lähes puolet enemmän palkkaa eikä kukaan tule enää mussuttamaan mitään veronmaksajien rahoilla elämisestä.

• 2322 kirjoitti:

Musta tuo on hieman lapsellinen näkemys. Pääosin julkiset palvelut on kuitenkin sellaisia, että tavalla tai toisella ne on joka tapauksessa järjestettävä eikä niitä töitä kukaan ilmaiseksi tee. Meillä on päätetty kerätä veroja ja maksaa palvelut niistä, joissain maissa maksetaan korkeita vakuutuksia, säästetään koko elämä jälkikasvun koulutukseen tai jätetään kylmästi pienituloiset ilman terveydenhoitoa ja koulutusta. Mun mielestä Suomen systeemi on hyvä, mutta jos enemmistö haluaa ottaa mieluummin mallia jostain toisesta maasta niin kyllä mä siihen taivun miten kansan enemmistö äänestää. Sitähän se demokratia on.

Sen sijaan alkaa pikkuhiljaa kypsyttää tämä ainainen tiettyjen alojen työntekijöiden syyllistäminen siitä että kehtaavat saada palkkaakin. Se, miten Suomi on päättänyt esim. terveydenhuoltojärjestelmänsä rakentaa ei ole pätkääkään niiden tavallisten työntekijöiden vastuulla. Mulle on ainakin työn kannalta yksi hevon humppa yksityistetäänkö koko julkinen sektori jolloin mäkin saan todennäköisesti lähes puolet enemmän palkkaa eikä kukaan tule enää mussuttamaan mitään veronmaksajien rahoilla elämisestä.

En usko, että palkat nousee ainakaan pidemmällä tähtäimellä jos esim. julkinen terveydenhoito yksityistetään jne.. Paitsi niillä, ketkä ovat AvainAsemassa ja korkeammilla palleilla.. Lääkärit, lobbarit jne.. ;P

Tekevien käsien palkat luultavasti alentuvat, joko heti tai ainakin ajan kanssa.. ;P

• 2322
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

En usko, että palkat nousee ainakaan pidemmällä tähtäimellä jos esim. julkinen terveydenhoito yksityistetään jne.. Paitsi niillä, ketkä ovat AvainAsemassa ja korkeammilla palleilla.. Lääkärit, lobbarit jne.. ;P

Tekevien käsien palkat luultavasti alentuvat, joko heti tai ainakin ajan kanssa.. ;P

Mä veikkaan että tällä hetkellä julkinen terveydenhuolto nimenomaan pitää yksityisen hintoja kurissa. Harvaa huvittaa maksaa privaatissa 10 000 leikkauksesta johon pääsee julkisella lähes ilmaiseksi. Sitten kun "lähes ilmaiseksi" ei ole enää vaihtoehto tulee hinnat hilautumaan ylös, ja tämän mukana todennäköisesti myös palkat. Terveysbisnes kannattaa eikä sitä voi tehdä ilman koulutettua hoitohenkilökuntaa, joka ei tule töihin taskurahalla. Alalla on huomattava työvoimapula eikä työntekijäpuolella ole siksi minkäänlaista painetta ottaa vastaan töitä pienemmällä rahalla.

Terveydenhuollon yksityistämisen jälkeen voi myös olla astetta hankalampaa pitää kriittisten alojen palkkojen keinotekoisesti alhaalla kuten tähän saakka on tehty. Viime hoitajalakossa ajettiin läpi laki, jolla hoitajat voidaan velvoittaa töihin jos ei työnteko tarjotuilla ehdoilla ala maistumaan. Enpä usko, että vastaavilla pakkotyölaeilla tullaan turvaamaan yksityisen työnantajan oikeutta riittävän halpaan työvoimaan, vaan sen pitää ihan oikeasti tarjota sellaista liksaa ja sellaisia ehtoja joilla ihmisiä tulee vapaaehtoisesti töihin.

Minua tuo nyt ei niin henkilökohtaisesti koske kun en ole hoitohenkilökuntaa. Mutta erittäin vahva käsitys kyllä siitä että heilläkin palkat kyllä nousisivat.

• 2322 kirjoitti:

Mä veikkaan että tällä hetkellä julkinen terveydenhuolto nimenomaan pitää yksityisen hintoja kurissa. Harvaa huvittaa maksaa privaatissa 10 000 leikkauksesta johon pääsee julkisella lähes ilmaiseksi. Sitten kun "lähes ilmaiseksi" ei ole enää vaihtoehto tulee hinnat hilautumaan ylös, ja tämän mukana todennäköisesti myös palkat. Terveysbisnes kannattaa eikä sitä voi tehdä ilman koulutettua hoitohenkilökuntaa, joka ei tule töihin taskurahalla. Alalla on huomattava työvoimapula eikä työntekijäpuolella ole siksi minkäänlaista painetta ottaa vastaan töitä pienemmällä rahalla.

Terveydenhuollon yksityistämisen jälkeen voi myös olla astetta hankalampaa pitää kriittisten alojen palkkojen keinotekoisesti alhaalla kuten tähän saakka on tehty. Viime hoitajalakossa ajettiin läpi laki, jolla hoitajat voidaan velvoittaa töihin jos ei työnteko tarjotuilla ehdoilla ala maistumaan. Enpä usko, että vastaavilla pakkotyölaeilla tullaan turvaamaan yksityisen työnantajan oikeutta riittävän halpaan työvoimaan, vaan sen pitää ihan oikeasti tarjota sellaista liksaa ja sellaisia ehtoja joilla ihmisiä tulee vapaaehtoisesti töihin.

Minua tuo nyt ei niin henkilökohtaisesti koske kun en ole hoitohenkilökuntaa. Mutta erittäin vahva käsitys kyllä siitä että heilläkin palkat kyllä nousisivat.

"Mä veikkaan että tällä hetkellä julkinen terveydenhuolto nimenomaan pitää yksityisen hintoja kurissa. Harvaa huvittaa maksaa privaatissa 10 000 leikkauksesta johon pääsee julkisella lähes ilmaiseksi. Sitten kun "lähes ilmaiseksi" ei ole enää vaihtoehto tulee hinnat hilautumaan ylös"

Tähän uskon.. Mutta itse uskon, että jos vain saadaan pidetty tarpeeksi reserviä tavalla tai toisella esim. lähijoitaja, sairaanhoitaja jne. portaassa, niin ihan sama asia käy kuin kaikissa muissakin jutuissa.. Työehtoja huononnetaan ja palkkaa tiputetaan vedoten milloin mihinkin.. KvartaaliTalous Ja OsakeyhtiöSpedeily on näyttänyt ihan täysin mitä se oikeasti on.. ;P

Kriittisillä aloilla mielestäni pystytään vetoamaan tälläkin hetkellä PakkoLakeihin ja se on aivan Varma, että tarvittaessa niitä tullaan vielä kiristämään ja lisäämään, jos vain RiistoPorvarit sitä tarvitsevat ja haluavat.. ;P

Mun muistaakseni jopa elintarvike teollisuudessa voidaan tietyissä tapauksissa Pakkolakeihin.. On niitä varmaan muitakin yksityisiä aloja, joissa voidaan vedota tiettyihin syihin nojaten "pakkolakeihin" tjms.. ;P

Ei kosketa nuo asiat minuakaan, mutta Yksityistäminen ja Tehtävien Ulkoistaminen on harvemmin Tilaajan ja/tai TyöntekijöidenEtu.. Joskus voi olla toisen ja toisinaan ei ole kummankaan.. Mutta palvelun tuottajan etu se on aina.. ;P

• 3865
        siinäsulleratkaisu kirjoitti:

Jos et tykkää et on valtio jolla on ihmsiä töissä, muutapa vaikka somaliaan. Ei oo valtiota eikä valtion virkamiehiä/naisia.

Ei tuossa tykkäämisestä tai tykkäämättömyydestä puhuttu vaan kerrottiin fakta. Älä tulkitse ja oleta liikaa.

• 3866
        2322 kirjoitti:

Ei se ollut näkemys vaan fakta, eikä siinä esitetty minkäänlaista mielipidettä asiasta, joten haukut väärää puuta.

• 121212121212
        2322 kirjoitti:

Jos palkat olisivat liian alhaisia, ei hoitajia saisi töihin nytkään - mikään pakkotyölaki kun ei velvoita kouluttautumaan alalle.

Naiset eivät jatkossakaan hakeudu raksalle, tehtaisiin tai IT-hommiin parempien palkkojen toivossa.

Vai kiinnostaako raskas, likainen ja meluisa työ porukassa jossa ei ole käyttäytymissääntöjä joilla taataan ettei naisille tule paha mieli? Entäs työ josta ei jättäydytä vuosiksi kotiäidin rooliin, ettei osaaminen vanhene lopullisesti? Niin ajattelinkin, siispä hoitajan papereita kouraan vain.

Ja vaikka palkkoihin tulisi pientä nousua, samoin kävisi kilpailun myötä työmotivaatiolle. Julkisen puolen asenne "palvellaan kunnolla jos sattuu huvittamaan"...olisi pian historiaa. Se hoidettava olisi asiakas, ei veronmaksaja jonka pitää olla kiitollinen kun saa terveydenhoitoa "ilmaiseksi" (heh).

• 2322 kirjoitti:

Niinpä olen kanssasi samaa mieltä. Esimerkiksi päiväkotitädit, vanhustenhoitajat, sairaanhoitajat yms. ovat niitä "parasiitteja" joidenkin mielestä. Mutta jos heitä ei olisi, kuka hoitaisi lapset, että vanhemmat pääsevät (oikeisiin) töihin, vanhukset jotka eivät yksin pärjää kotonaan, sairaat jotka kuolisivat ilman hoitoa jne. Jotta ei kaikki tosiaan pelkästään yksityisillä pystyssä pysy. Voisihan yksityisetkin toki ottaa kaiken kontolleen, mutta olisiko takuita kellään, että homma toimis senkään vertaa pelkkien yksityisien varassa. Hinnat olisi pilvissä ja kellä ei olisi varaa kuolisi pois. Tai sitten muukin villiys voisi olla ongelmallista. Siksi pidän hyvänä, että myös julkinen sektori on olemassa. :)

• Ikis..M

Kyllä minusta ruokkoamaton, ruma ja haiseva ihmistyyppi on inhottavin, lähinnähän niihin törmää kauppojen kassajonoissa. Miehistä varmaan semmoinen likainen lippalakki ja paskainen takki päällä edessä seisova lihava äijä joka ei ole käynyt parturissa vuosiin ja haisee kuin ketunpesä varmaan inhottavin ja sitten jos siihen taakse vielä änkeää läski akka joka haisee jollekin epämääräiselle parfyymin ja hien sekoitukselle ja sillä on joku liian tiukka napapaita josta tissit tursuaa ulos ja tatskat näkyy niin onpa siinä hienoa kiltin & kunnollisen herrasmiehen seisoa välissä.

• paritusvinkkiä.pukkaa

Astuisit kohteliaasti pois välistä; ne kaksi varmaan sopisivat toisilleen.

• Ikis..M
        paritusvinkkiä.pukkaa kirjoitti:

Astuisit kohteliaasti pois välistä; ne kaksi varmaan sopisivat toisilleen.

Voisi olla ihan hyvä idea kyllä, kun niillä menisi sidukat ja keppanat siinä sekaisin saattaisi syntyä romanttinen yhteisymmärrys ja kenties treffitkin.

Tuli muuten tuosta kaupasta sekin mieleen että vastoin oletusta että me palstan miehet ollaan inhoja ätmejä kaikki me oikeasti ei taidetakaan olla niin inhottavia ainakaan ulkoisesti. Kun viimeksi kävin prismassa kävi taas niin että suorastaan häkellyttävän innokkaasti henkilökunta tervehti ja vaikka se toki on heille ohjeistettu niin ennenkin kiinnittänyt huomiota että kylläpäs täällä tervehditään. Tällä viime kerralla kun menin siitä sisäänmenoporttien ruuhkassa sisälle niin siinä ensin tuli miesmyyjä vastaan ja ihmettelin että miksiköhän se juuri minua tervehti kun ihmisiä siinä paljon muitakin ja kun vähän matkaa eteenpäin mennään niin siinä sitten vielä naismyyjäkin vastaan tullessaan osoittaa moikkauksen juuri minulle niin minä olin vähän että miksi minä? Ei sillä, mukavaahan se on kun moikataan ja lisää positiivista kuvaa kaupasta.

• top5-lista

- likainen haiseva juoppo
      - ytm
      - kokoomuslainen
      - kuriton kakara
      - kurittoman kakaran isä/äiti

• Henkisen väkivallan harjoittajat(psykopaatit/narsistit) ja fyysisen tappajapsykopaatit.
      Ketkään muut eivät kutita persettäni LOL.
      Eivät nuokaan varsinaisesti vituta minua, mutten oo niiden ystävä koskaan.

• JossainMuualla

Lammas.

Ei harjoita henkistä väkivaltaa, ei harjoita fyysistä väkivaltaa, ei ajattele.

Keritään ja teurastetaan.

Täydellinen ideaali.

• JossainMuualla kirjoitti:

Lammas.

Täydellinen ideaali.

Joo heippa =)
        En tuhlaa aikaani sunlaiseen typerykseen.

• JossainMuualla kirjoitti:

Lammas.

Täydellinen ideaali.

Tai sitten se on Lauhkea Leijona, Jota SusiHukka luulee Lampaaksi ja luulee saavansa helpon saaliin.. ;D

• Hyihyi

Lidlissä asioivat haisevat kuonasäkit.

• etootodella

juoppo, joka aukoo päätään joka paikassa, vaikka ei osaa edes itseään hoitaa

• vihatipunen

Tuli tuosta mieleen yksi ilmeisen juoppo tyyppi, jota aina valitettavasti näkee välillä Helsingissä eräässä kaupassa tai sen ympäristössä.

Viimeksi se mesosi kaupassa suureen ääneen, että "täällä on ihan paskaa ruokaa". Joo, mä kyllä löysin ihan ostettavaa ruokaa.

Tuli mieleen tämän palstan valittajat joille lähes kaikki on paskaa. Enpä muuten ihmettelisi vaikka suoltaisi tännekin paskaansa.

• 4812
        vihatipunen kirjoitti:

Tuli tuosta mieleen yksi ilmeisen juoppo tyyppi, jota aina valitettavasti näkee välillä Helsingissä eräässä kaupassa tai sen ympäristössä.

Viimeksi se mesosi kaupassa suureen ääneen, että "täällä on ihan paskaa ruokaa". Joo, mä kyllä löysin ihan ostettavaa ruokaa.

Tuli mieleen tämän palstan valittajat joille lähes kaikki on paskaa. Enpä muuten ihmettelisi vaikka suoltaisi tännekin paskaansa.

Ehkä se kaiveli taskujaan ja selosti.

• top3

Pedofiilit, psykopaatit ja narsistit ällöttävimmät ihmistyypit. Noi ei lähde ihmisestä pesemälläkään.

• yksinäinenelämä

Eiköhän ne köyhät lyhyet rumat miehet ole niitä ällöttäviä.

• Hehhehheeemies

Hehhehheehee. Nämä "me elätetään nuo muut työllämme" inisiä marttyyrit ällöttää eniten.

• siinmuutama

Ylilautajonne joka ei osaa kuin huutaa "huorahuora".
      Suur-ruotsia kannattava venäläisestä MV-lehdestä maailmankuvansa ottava natsi joka luulee olevansa isämmaallinen.

Ja tietty pillua vonkaava henkisesti kolmivuotiaan tasolle jäänyt palstaätmi.

• Nyt_luettelen_kaikki

Usealle miehelle ja vielä ulkomaan miehelle pilluaan jakanut SAASTAVITTUINEN HUORA! Niitä en voi sietää! Enkä myöskään karvapersepakolaisia, enkä muita joiden karvainen perse nousee ja laskee huoranpillun päällä. Enkä suoraan sanottuna erityisemmin homoista tykkää. Sekä vituttavat myös opettajat, papit, poliisit, ylipäätään muutkin verorahoilla loisivat virkamiehet ja kuntien työntekijät, sekä kaikki vitun ekopellet ja tatuointipellet, femistit, kommunistit ja muuten vaan nistit. Ja joka ikinen EU-poliitikonpaska tai muu poliitikonpaska se pitäisi uittaa paskasaavissa kunnes henki lähtee. Ja ne työttömät on kanssa varsinaista perseväkeä. Ja rikkaat, perkeleen ahneet paskat, vittu että vihaan niitä! Ja köyhiä kanssa, saatanan loiset! Vaan keskiluokkapa se vasta anaalista on, vitun naurettavat pyrkyripellet, "yhyhyhyhym, mulla kun sitä onkin se akadeeminen tutkinto, vaikka faijalla on turvetta varpaiden välissä", ei vittu mitä PELLEJÄ! VITTU HAISTAKAA KAIKKI PITKÄ VERINEN LESBOVITTU VITUN MÄLLITURVAT! VETÄKÄÄ KYRVÄNKARVA KORVAAN HINTTIHOMOT JA PILLUHUORAT VITTU PERSEEN VITTU JA KUSISTA ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ VAAN KAIKILLE SAATANA!

• Sellainen joka haistattaa paskat ja haukkuu pedariksi tavallisen kansalaisen, joka palstalla puolustaa oikeuksiaan, ilmaisee sananvapauteen nojaten mielipiteensä. Huutelijat ovat valmiita käyttämään paljon aikaa siihen, että saavat haluamansa reaktion muilta keskustelijoilta. Jotkut tällaiset uhmakkaasti käyttäytyvät huutelijat ovat valmiita rakentamaan jopa toisen identiteetin itselleen, että pääsevät mukaan arkoja aihepiirejä käsitteleviin keskusteluihin.

• Tuhotkaa

Suvakki on kaikista kuvottavinta.

• tosi.inha.tyyppi

sen käsityksen saanut täältä että kuvottavin on tavallinen työläismies aviomies lasten isä uskollinen ja luotettava perhekeskeinen joka rakastaa vaimoaan ja lapsiaan ja rakastaa ja nauttii olla perheensä kanssa kaikkea yhdessä tehden ja rikas se ei ole sellaista miehestä täällä kukaan ei pidä eli sen täytyy olla todella vastenmielinen tyyppi eli mies joka rakastaa aidosti ja pyyteettömästi on ällöttävin

• HAH :) Aloittaja kertoi täydellisesti tuossa naapurustossa asuvasta naisesta. Ujon ja ahdistuneen oloinen, paksut silmälasit, katse kohti maata, ei uskalla ikinä tervehtiä, keskittyy juttelemaan lapselleen ettei muka huomaisi ketään muita.

Kaiken lisäksi sillä naisella on pitkä ja komea ekstroverttimies, joka tervehtii aina reippaasti niin kuin normaalin ihmisen pitääkin.

Naisten hypergamian ilmentymä.

• SAA_PUHUA

Toivottavasti se paksuja silmälaseja käyttävä tervehtimistaidoton nainen ei tartuta lapseensa omaa asennevammaisuuttaan.

• SAA_PUHUA kirjoitti:

Toivottavasti se paksuja silmälaseja käyttävä tervehtimistaidoton nainen ei tartuta lapseensa omaa asennevammaisuuttaan.

Todennäköisesti tartuttaa. Toisaalta lapset tulevat iän myötä joskus järkiinsä ja ymmärtävät olla erilaisia kuin heidän tyhmät feministiäitinsä.

• Sinusta on saanut useiden kommenttiesi perusteella kuvan, että et oikein pidä ujoista ihmisistä. Tunnut suorastaan halveksivan epäsosiaalisia ja/tai ujoja.

"Naisten hypergamian ilmentymä."

Millä perusteella tuossa nyt hypergamia toteutuu? Entäs jos tuo nainen on miehen mielestä juuri ihana ja upea tuollaisena, nainen jollaista on etsinytkin. Sinäkö päätät, että nainen on alempitasoinen miehelle?

"Kaiken lisäksi sillä naisella on pitkä ja komea ekstroverttimies, joka tervehtii aina reippaasti niin kuin normaalin ihmisen pitääkin."

Mistä tiedät, että mies on ekstrovertti? Pelkästä reippaasta tervehdyksestä? Vai tunnetko heidät kenties paremminkin?

Tervehtiminen nyt olisi tietenkin kohteliasta, mutta jos tuo nainen vaikuttaa sinusta ihan ahdistuneeltakin niin kannattaisi vähän yrittää ymmärtää eikä paheksua. Joskus ihmisillä on ongelmia.

• ouitty kirjoitti:

Sinusta on saanut useiden kommenttiesi perusteella kuvan, että et oikein pidä ujoista ihmisistä. Tunnut suorastaan halveksivan epäsosiaalisia ja/tai ujoja.

Millä perusteella tuossa nyt hypergamia toteutuu? Entäs jos tuo nainen on miehen mielestä juuri ihana ja upea tuollaisena, nainen jollaista on etsinytkin. Sinäkö päätät, että nainen on alempitasoinen miehelle?

"Kaiken lisäksi sillä naisella on pitkä ja komea ekstroverttimies, joka tervehtii aina reippaasti niin kuin normaalin ihmisen pitääkin."

Mistä tiedät, että mies on ekstrovertti? Pelkästä reippaasta tervehdyksestä? Vai tunnetko heidät kenties paremminkin?

Tervehtiminen nyt olisi tietenkin kohteliasta, mutta jos tuo nainen vaikuttaa sinusta ihan ahdistuneeltakin niin kannattaisi vähän yrittää ymmärtää eikä paheksua. Joskus ihmisillä on ongelmia.

Aika olennaisia ouitty kyselee. Palstalla esitetyt havainnot ovat usein räikeän subjektiivisia eli sellaisia, jotka tuovat selvästi esiin havaitsijan arvomaailman.

• ouitty kirjoitti:

Sinusta on saanut useiden kommenttiesi perusteella kuvan, että et oikein pidä ujoista ihmisistä. Tunnut suorastaan halveksivan epäsosiaalisia ja/tai ujoja.

"Sinusta on saanut useiden kommenttiesi perusteella kuvan, että et oikein pidä ujoista ihmisistä. Tunnut suorastaan halveksivan epäsosiaalisia ja/tai ujoja."

Normaali kohteliaisuus pitäisi olla jokaisella. Jos ei uskalla esimerkiksi tervehtiä, niin asialle pitäisi tehdä ehdottomasti jotain eikä väittää olevansa ujo. Jos on niin ujo ettei tervehdi, niin voi pysyä vaikka kotona niin ei tarvitse ahdistua muista ihmisistä.

"Millä perusteella tuossa nyt hypergamia toteutuu? Entäs jos tuo nainen on miehen mielestä juuri ihana ja upea tuollaisena, nainen jollaista on etsinytkin. Sinäkö päätät, että nainen on alempitasoinen miehelle?"

Mies on ulkonäöllisesti tasokkaampi. En minä sitä päätä vaan jokainen heidät nähnyt sen ymmärtää. Mies käyttäytyy normaalisti, kun taas naisella on joku psyykkinen ongelma. Todennäköisesti mies on myös ansaitsee paremmin kuin nainen.

"Mistä tiedät, että mies on ekstrovertti? Pelkästä reippaasta tervehdyksestä?"

Juuri sen perusteella ja uskaltaa muutenkin puhua. Nainen välttelee katsekontaktiakin.

"Vai tunnetko heidät kenties paremminkin?"

En onneksi ainkaan sitä psyykkisen tasapainon kanssa taistelevaa naista.

"Tervehtiminen nyt olisi tietenkin kohteliasta, mutta jos tuo nainen vaikuttaa sinusta ihan ahdistuneeltakin niin kannattaisi vähän yrittää ymmärtää eikä paheksua. Joskus ihmisillä on ongelmia."

Ei minun tarvitse ymmärtää epäkohteliasta ihmistä. Yhtä hyvin voisin vaikka sylkäistä hänen kengille ja tönäistä kumoon, jos käytöstavoilla ei ole mitään merkitystä. Silloin hänenkin pitäisi varmasti ymmärtää minua.

Siinä pariskunnassa huomataan erittäin hyvin se miten nainen voi pärjätä elämässään hyvin vaikka olisi todella ujo. Tilanne toisinpäin, eli naista ulkonäköisesti huonommalla ja ujolla miehellä olisi ekstrovertti nainen, olisi lähes mahdoton.

• belon kirjoitti:

Aika olennaisia ouitty kyselee. Palstalla esitetyt havainnot ovat usein räikeän subjektiivisia eli sellaisia, jotka tuovat selvästi esiin havaitsijan arvomaailman.

Arvomaailmani on erittäin hyvä, joten mitä valitat?

• super-atm kirjoitti:

Arvomaailmani on erittäin hyvä, joten mitä valitat?

En valita, havaitsen.

• belon kirjoitti:

En valita, havaitsen.

Pidä sitten havaintosi omana tietonasi.

• super-atm kirjoitti:

Pidä sitten havaintosi omana tietonasi.

Vain sinä saat kertoa havaintosi, muut eivät?

• belon kirjoitti:

Vain sinä saat kertoa havaintosi, muut eivät?

Kyllä.

• super-atm kirjoitti:

"Sinusta on saanut useiden kommenttiesi perusteella kuvan, että et oikein pidä ujoista ihmisistä. Tunnut suorastaan halveksivan epäsosiaalisia ja/tai ujoja."

Normaali kohteliaisuus pitäisi olla jokaisella. Jos ei uskalla esimerkiksi tervehtiä, niin asialle pitäisi tehdä ehdottomasti jotain eikä väittää olevansa ujo. Jos on niin ujo ettei tervehdi, niin voi pysyä vaikka kotona niin ei tarvitse ahdistua muista ihmisistä.

"Millä perusteella tuossa nyt hypergamia toteutuu? Entäs jos tuo nainen on miehen mielestä juuri ihana ja upea tuollaisena, nainen jollaista on etsinytkin. Sinäkö päätät, että nainen on alempitasoinen miehelle?"

Mies on ulkonäöllisesti tasokkaampi. En minä sitä päätä vaan jokainen heidät nähnyt sen ymmärtää. Mies käyttäytyy normaalisti, kun taas naisella on joku psyykkinen ongelma. Todennäköisesti mies on myös ansaitsee paremmin kuin nainen.

"Mistä tiedät, että mies on ekstrovertti? Pelkästä reippaasta tervehdyksestä?"

Juuri sen perusteella ja uskaltaa muutenkin puhua. Nainen välttelee katsekontaktiakin.

"Vai tunnetko heidät kenties paremminkin?"

En onneksi ainkaan sitä psyykkisen tasapainon kanssa taistelevaa naista.

"Tervehtiminen nyt olisi tietenkin kohteliasta, mutta jos tuo nainen vaikuttaa sinusta ihan ahdistuneeltakin niin kannattaisi vähän yrittää ymmärtää eikä paheksua. Joskus ihmisillä on ongelmia."

Ei minun tarvitse ymmärtää epäkohteliasta ihmistä. Yhtä hyvin voisin vaikka sylkäistä hänen kengille ja tönäistä kumoon, jos käytöstavoilla ei ole mitään merkitystä. Silloin hänenkin pitäisi varmasti ymmärtää minua.

Siinä pariskunnassa huomataan erittäin hyvin se miten nainen voi pärjätä elämässään hyvin vaikka olisi todella ujo. Tilanne toisinpäin, eli naista ulkonäköisesti huonommalla ja ujolla miehellä olisi ekstrovertti nainen, olisi lähes mahdoton.

"Normaali kohteliaisuus pitäisi olla jokaisella."

Ai sinulla on normaali kohteliaisuus? :D

• super-atm kirjoitti:

Kyllä.

Sitten keskustelu tyrehtyy aika nopeasti.

Itse ajattelen, että keskustelun ja muiden tekemien havaintojen avulla voi oppia itsestään lisää, parantaa itsetuntemustaan. Ne asiat, jotka häiritsevät tai ärsyttävät, ovat usein jollain tavalla itselle tärkeitä tai ongelmallisia, joten keskustelu vie omaa ajattelua eteenpäin. Näin ainakin omalla kohdallani.

Mutta jätän jatkossa havaintoni kohdallasi kertomatta niin kuin toivot.

• outsider1 kirjoitti:

"Normaali kohteliaisuus pitäisi olla jokaisella."

Ai sinulla on normaali kohteliaisuus? :D

Kyllä on, mutta sinulle ei tarvitse olla kohtelias.

• belon kirjoitti:

Sitten keskustelu tyrehtyy aika nopeasti.

Itse ajattelen, että keskustelun ja muiden tekemien havaintojen avulla voi oppia itsestään lisää, parantaa itsetuntemustaan. Ne asiat, jotka häiritsevät tai ärsyttävät, ovat usein jollain tavalla itselle tärkeitä tai ongelmallisia, joten keskustelu vie omaa ajattelua eteenpäin. Näin ainakin omalla kohdallani.

Mutta jätän jatkossa havaintoni kohdallasi kertomatta niin kuin toivot.

No ihan sama, mutta "Palstalla esitetyt havainnot ovat usein räikeän subjektiivisia eli sellaisia, jotka tuovat selvästi esiin havaitsijan arvomaailman."

Niin heti ensin valitat ettei saisi tuoda omaa arvomaailmaansa esiin.

Yritä nyt sitten oppia lisää itsestäsi ja paranna itsetuntemustasi.

Yrität kovasi sanoa jotain todella hienoa, mutta juttusi ovat täysin ristiriitaisia.

• super-atm kirjoitti:

No ihan sama, mutta "Palstalla esitetyt havainnot ovat usein räikeän subjektiivisia eli sellaisia, jotka tuovat selvästi esiin havaitsijan arvomaailman."

Niin heti ensin valitat ettei saisi tuoda omaa arvomaailmaansa esiin.

Yritä nyt sitten oppia lisää itsestäsi ja paranna itsetuntemustasi.

Yrität kovasi sanoa jotain todella hienoa, mutta juttusi ovat täysin ristiriitaisia.

En edes pyri tuomaan tänne tai muuallekaan keskusteluun ns. valmiita, ristiriidattomia asioita. Keskustelu on mielestäni keino selventää epäselviä ja ristiriitaisia ajatuksia - toiset voivat olla avuksi vaikkapa osoittamalla ristiriitaisuuksia.

Tässä nimenomaisessa tapauksessa ouitty toi esille mielleyhtymiä, joita kuka tahansa viestisi lukenut henkilö pystyi tekemään ja esitti tarkentavia kysymyksiä. Jokaisella on oma arvomaailmansa, mutta onko se sellainen kuin kommentista voisi päätellä: sen selvittämisestä oli kyse eikä valittamisesta.

Mutta tämä menee jo saivartelun/metakeskustelun puolelle.

• OletAARRE

Kuten huomaatte, super-atm ei jätä yhtäkään tilaisuutta käyttämättä päästä hyökkäämään kenen tahansa palstalle kirjoittavan kimppuun. Naistenvihaajana häneltä on turha odottaa mitään kaunista sanottavaa naisista, IKINÄ, ja homoutensa kanssa kamppailevana tumputtajana hän luonnollisesti ihailee seksuaalisesti viehättäviä miehiä. Järjelliseen keskusteluun kykenemättömänä hän yrittää tukkia toisten suut mahdollisimman nopeasti ja törkeästi ja kaikkien terapioiden ja lääkitysten epäonnistuminen on tehnyt hänestä äärettömän katkeran ja aggressiivisen. En ennusta superille pitkää ikää ja onnellista elämää, mikä taas pelastaa mun illan. Joka kerta. Puspus, rakas super, olet aarre niin kauan kuin olet olemassa <3. Sun ansiosta maailmassa on aina joku, jonka elämä on vielä pahempaa paskaa kuin omani koskaan tulee olemaan.
        Terkuin onnellinen, läski YH :-D

• belon kirjoitti:

En edes pyri tuomaan tänne tai muuallekaan keskusteluun ns. valmiita, ristiriidattomia asioita. Keskustelu on mielestäni keino selventää epäselviä ja ristiriitaisia ajatuksia - toiset voivat olla avuksi vaikkapa osoittamalla ristiriitaisuuksia.

Tässä nimenomaisessa tapauksessa ouitty toi esille mielleyhtymiä, joita kuka tahansa viestisi lukenut henkilö pystyi tekemään ja esitti tarkentavia kysymyksiä. Jokaisella on oma arvomaailmansa, mutta onko se sellainen kuin kommentista voisi päätellä: sen selvittämisestä oli kyse eikä valittamisesta.

Mutta tämä menee jo saivartelun/metakeskustelun puolelle.

"Mutta tämä menee jo saivartelun/metakeskustelun puolelle."

Sen osaat hyvin.

• OletAARRE kirjoitti:

Kuten huomaatte, super-atm ei jätä yhtäkään tilaisuutta käyttämättä päästä hyökkäämään kenen tahansa palstalle kirjoittavan kimppuun. Naistenvihaajana häneltä on turha odottaa mitään kaunista sanottavaa naisista, IKINÄ, ja homoutensa kanssa kamppailevana tumputtajana hän luonnollisesti ihailee seksuaalisesti viehättäviä miehiä. Järjelliseen keskusteluun kykenemättömänä hän yrittää tukkia toisten suut mahdollisimman nopeasti ja törkeästi ja kaikkien terapioiden ja lääkitysten epäonnistuminen on tehnyt hänestä äärettömän katkeran ja aggressiivisen. En ennusta superille pitkää ikää ja onnellista elämää, mikä taas pelastaa mun illan. Joka kerta. Puspus, rakas super, olet aarre niin kauan kuin olet olemassa <3. Sun ansiosta maailmassa on aina joku, jonka elämä on vielä pahempaa paskaa kuin omani koskaan tulee olemaan.

Haista vittu.

• super-atm kirjoitti:

Kyllä on, mutta sinulle ei tarvitse olla kohtelias.

Et kyllä ole monelle muullekaan. Voihan olla, että nainen pitää sinua kusipäänä, eikä siksi ole sinulle kohtelias?

• OletAARRE kirjoitti:

En tunne miestä, mutta se pitää sanoa, ettei tarvitse olla homo ihaillakseen muita miehiä eivätkä homot yleensä vihaa naisia.

Toivottavasti et ole tosissasi iloitessasi jonkun oletetusta epäonnesta elämässä. Viha syntyy pelosta, oikeastaan on vain kaksi tunnetta, pelko ja rakkaus. Viha leviää helpommin kuin rakkaus, vihaa ei pitäisi levittää kenenkään ja vastata vihaan vihalla.

• outsider1 kirjoitti:

Et kyllä ole monelle muullekaan. Voihan olla, että nainen pitää sinua kusipäänä, eikä siksi ole sinulle kohtelias?

Miksi nainen pitäisi henkilöä kusipäänä, jota ei edes tunne? No, sellaisia feministit ovat.

• belon kirjoitti:

En tunne miestä, mutta se pitää sanoa, ettei tarvitse olla homo ihaillakseen muita miehiä eivätkä homot yleensä vihaa naisia.

Toivottavasti et ole tosissasi iloitessasi jonkun oletetusta epäonnesta elämässä. Viha syntyy pelosta, oikeastaan on vain kaksi tunnetta, pelko ja rakkaus. Viha leviää helpommin kuin rakkaus, vihaa ei pitäisi levittää kenenkään ja vastata vihaan vihalla.

Yleensä naiset vihaa rumia miehiä.

• OletAARRE
        belon kirjoitti:

Haaskaat sympatiaasi ja empatiaasi superiin. Jos olet uusi palstalla, niin kyllä sä pian tavoille opit. Pari saavillista paskaa niskaan, niin johan tulee paikan pelisäännöt selviksi.
        Ja kyllä, tulen oikeasti hyvälle tuulelle superin purkauksista. Mulla on asiat vielä hyvin siihen örkkiin verrattuna, joten miksi en olisi tyytyväinen.

• OletAARRE kirjoitti:

Haaskaat sympatiaasi ja empatiaasi superiin. Jos olet uusi palstalla, niin kyllä sä pian tavoille opit. Pari saavillista paskaa niskaan, niin johan tulee paikan pelisäännöt selviksi.
        Ja kyllä, tulen oikeasti hyvälle tuulelle superin purkauksista. Mulla on asiat vielä hyvin siihen örkkiin verrattuna, joten miksi en olisi tyytyväinen.

Olet läski yh-mamma ja siksi olet katkera.

• OletAARRE kirjoitti:

Olen noin 3 kk vanha taapero täällä. Onneksi tuo empatia ja sympatia eivät vähene tuhlaamalla, joten ainakaan vielä en ole huolissani ;) Biojätteeksi on vasta kutsuttu, katsotaan mitä tuleman pitää.

• super-atm kirjoitti:

Olet läski yh-mamma ja siksi olet katkera.

Lasten johdosta tuskin kukaan on katkera, lapset ovat iso ilonaihe elämässä eikä läskikään ole maailman isoimpia murheita, jos sitä on.

• super-atm kirjoitti:

Yleensä naiset vihaa rumia miehiä.

Vai niin. En minä ainakaan vihaa enkä tunne ketään muutakaan, joka vihaisi. En kuitenkaan kiistä kokemustasi tästä asiasta.

• belon kirjoitti:

Lasten johdosta tuskin kukaan on katkera, lapset ovat iso ilonaihe elämässä eikä läskikään ole maailman isoimpia murheita, jos sitä on.

Ei lasten takia ole katkera, vaan siksi koska on yksinhuoltaja. Kun naisesta tulee yksinhuoltaja, niin naisen markkina-arvo romahtaa. Todella harva haluaa elättää toisen miehen äpärälapsia.

• Ironiaa

Sellaiset kusipäät jotka käyvät palstalla arvostelemassa muiden olemusta tai käytöstä.

• 5811

Pahempia ovat tiukkapipot, joiden mielestä ketään tai mitään ei saa arvostella.

• Ulpukkassa

Varatut Lutkat jotka häiriköivät sinkkuja eivätkä tajua mennä terapiaan. Koska ovat ahdistelijoita jotka antavat ymmärtää, mutta eivät ikinä ole kyenneet muuhun kun tumputtamaan genitalialueitaan sama kai missä. Toista ihmistä ei tarvitse kuunnella ja kunnioittaa, kun papukaija jumputtaa itseään.

• jhjiu

Ihminen on syöpä. Tapetaan itsemme. Antaa pallon elää :D

• gjjwgkw

Tatuoitu, lävistetty, ruma ja huonokäytöksinen ihminen.

• Nenä pystyssä elävät kyrvänsyylämiehet ja naiset. Pitävät muita ihmisiä ilmaakin näkymättömänä ja kävelevät vielä päinkin saatana!!!

• Suvakki.

• StadinRane

MILLAINEN ON ÄLLÖTTÄVIN IHMISTYYPPI ?

Minun mielestäni hän on sellainen joka kuuluu HYVÄ VELI-kerhoon.Esim; Vapaamuurareihin jne..

• whitetrashiä

Ylipainoiset naiset joilla on alaselässä tatuointi, ovat yleensä yh-äitejä ja miehekseen ottavat yleensä jonkun afrikkalaisen pakolaisen, koska muut eivät heitä haluakaan. Haukkuvat suomalaisia miehiä kaikin tavoin ja uskottelevat itsellensä, että ulkomaalainen mies on PALJON parempi kuin suomalainen. Ja ovat ihan helvetin naiveja jokaisen asian suhteen ja minkäänlaista lähdekritiikkiä ei ole. Exän kaveri oli juuri tällainen ja voi luoja, että oli tyhmä nainen.

Sitten on myös näitä ylipainoisia, kaljuuntuvia ja keski-ikäisiä miehiä jotka haukkuvat kaikkia naisia, saavat seksiä vain huorissa käymällä, hienoin asia viikossa on ryyppääminen ja ovat epähygieenisia sekä pukeutuvat kuin juntit. Haukkuvat kaikkia ulkomaalaisia n##kereiksi, mutta silti heidän mielestään thainainen on se paras mahdollinen. Nainen saa olla korkeintaan 20-vuotias luonnollisesti.

• Tuollainenällötysöllötys

Ällöttävin? No se klassinen tapaus joka kuvittelee itsestään vähän liikoja.

• Ei taida olla olemassa mitään ihmistyyppiä. Jonkun persoonan seurassa voin tuntea oloni epämukavaksi. Ällötystä en tunne, jollei toinen sitten ole niin likainen.

• Tekniikkasukeltaja

Mjaa-a

En minä tiedä onko se nyt ällöttävää vai mitä, mutta sellainen ihminen joka ei löydä itsestään parempaa.

Hihityskin on ihan hanurista.

(Hihitystä)

• poistu.jo.netistä.kiitos

Tekniikkasukeltaja. Palstan pahin häirikkö.

• Sellainen joka pitää itseään muita parempana.

• Jos ei lasketa jo aiemmin mainittuja ilmiselviä tapauksia, pedareita ja muita sosiopaatteja, niin ehdottomasti kuvottavin ihmistyyppi on rahoillaan ja tekemisillään pätevä, kaikkiin muihin ihmisryhmiin ylimielisesti suhtautuva keski-ikäinen limainen mulkero.

• 121212121212

Tuosta päätellen "rahoillaan ja tekemisillään pätevä, kaikkiin muihin ihmisryhmiin ylimielisesti suhtautuva keski-ikäinen limainen mulkero" on sinusta hot, kun tämänkin edellä oli sosiopaatti = jännämies.

• 121212121212 kirjoitti:

Tuosta päätellen "rahoillaan ja tekemisillään pätevä, kaikkiin muihin ihmisryhmiin ylimielisesti suhtautuva keski-ikäinen limainen mulkero" on sinusta hot, kun tämänkin edellä oli sosiopaatti = jännämies.

Eikun justhan kirjoitin, että rahoilla ja statuksella pätevä, jo hiukan pissanhajuinen limanuljaska on varsin epähot.

• 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Eikun justhan kirjoitin, että rahoilla ja statuksella pätevä, jo hiukan pissanhajuinen limanuljaska on varsin epähot.

Kirjoitit myös että sosiopaatti on "ilmiselvästi" ällöttävä, vaikka tosiasiassa rakastat ylimielisiä sosiopaatti-jännämiehiä.

Siitä voimme päätellä että rahoillaan leuhkiva, ylimielinen liike-elämän vastine jännämiehelle on silmissäsi 1 000x kilttiä vaatimatonta miestä kiinnostavampi.

• 121212121212

Tämä onkin muuten hassua.

Tunnetko sanonnan "style over substance"?

Jos liikemiehen stailaus muutettaisiin rock-henkiseksi ja muutama fraasi vaihdettaisiin tismalleen yhtä ylimielisiksi (esim. ylimielisyyden kohde vaihdettaisiin punkkareista porvareihin), kasassa olisi pikku pinnallisella makeoverilla unelmiesi mies.

Tätä tarkoitan kun aina sanon että naiset haluavat saman miehen hieman erilaisessa paketissa.

Kirjoitit myös että sosiopaatti on "ilmiselvästi" ällöttävä, vaikka tosiasiassa rakastat ylimielisiä sosiopaatti-jännämiehiä.

Siitä voimme päätellä että rahoillaan leuhkiva, ylimielinen liike-elämän vastine jännämiehelle on silmissäsi 1 000x kilttiä vaatimatonta miestä kiinnostavampi.

Sinähän olet tänään oikein vekkulilla tuulella. Päättele nyt vielä että tykkään pedofiileistäkin kun kerran olen tällainen "pikku tyttö" .

En edelleenkään pidä mitenkään erityisesti jännämiehistä monikossa, yhdessä on ihan tarpeeksi.

• 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Sinähän olet tänään oikein vekkulilla tuulella. Päättele nyt vielä että tykkään pedofiileistäkin kun kerran olen tällainen "pikku tyttö" .

En edelleenkään pidä mitenkään erityisesti jännämiehistä monikossa, yhdessä on ihan tarpeeksi.

Tuossa petät itseäsi pahemman kerran.

Kuvittelet pitäväsi yhdestä erityisestä miehestä siitä huolimatta että hän on jännämies. Todellisuudessa juuri ne jännät piirteet ovat mikä sinuun vetoaa.

Mutta ilmeisesti tunnesykkyrämykkyrä saa fiksunkin naisen uskomaan mitä tahansa.

Tuossa petät itseäsi pahemman kerran.

Kuvittelet pitäväsi yhdestä erityisestä miehestä siitä huolimatta että hän on jännämies. Todellisuudessa juuri ne jännät piirteet ovat mikä sinuun vetoaa.

Mutta ilmeisesti tunnesykkyrämykkyrä saa fiksunkin naisen uskomaan mitä tahansa.

Jännät piirteet, ulkonäkö piirteet , luonteen piirteet, sukupuolipiirteet, etniset piirteet.. kyllähän kaikki ihmiset voi lokeroida halutessaan jonkun tietyn otsikon alle, mutta silti ihmiset ovat oma yksilöllinen erilaisten ominaisuuksien kokonaisuus . Kyllä minä pidän ihan vaan just tästä kyseisestä yksilöstä, hyvine ja huonoine puolineen. Jossain muussa kokonaisuudessa huonot piirteet saattaisivat peitota hyvät, todennäköisesti peittoaisivatkin, eikä minua kiinnostaisi yhtään.

• 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Jännät piirteet, ulkonäkö piirteet , luonteen piirteet, sukupuolipiirteet, etniset piirteet.. kyllähän kaikki ihmiset voi lokeroida halutessaan jonkun tietyn otsikon alle, mutta silti ihmiset ovat oma yksilöllinen erilaisten ominaisuuksien kokonaisuus . Kyllä minä pidän ihan vaan just tästä kyseisestä yksilöstä, hyvine ja huonoine puolineen. Jossain muussa kokonaisuudessa huonot piirteet saattaisivat peitota hyvät, todennäköisesti peittoaisivatkin, eikä minua kiinnostaisi yhtään.

Täyttä itsepetosta, en ymmärrä miten te naiset pystytte tuohon.

Täyttä itsepetosta, en ymmärrä miten te naiset pystytte tuohon.

Just watch me :)

Itku pitkästä, tai lyhyestä, ei voi tietää, ilosta.

• 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Just watch me :)

Itku pitkästä, tai lyhyestä, ei voi tietää, ilosta.

Ennustin jo kauan sitten että lämmittelette vielä suhdetta uudestaan, jossain muodossa, ja seurauksena todellakin on draaman jälkeen se itku.

Silloin kielsit asian ja kirjoitit että kyllä suhde on ohi, mutta ei ole mitenkään uutta että minä tiedän nämä asiat paremmin.

Ennustin jo kauan sitten että lämmittelette vielä suhdetta uudestaan, jossain muodossa, ja seurauksena todellakin on draaman jälkeen se itku.

Silloin kielsit asian ja kirjoitit että kyllä suhde on ohi, mutta ei ole mitenkään uutta että minä tiedän nämä asiat paremmin.

Muistan kyllä.. ja taisin vastata silloin kysymykseesi, että en tiedä, mutta kyllähän sen tosiaan tiesi, tai ainakin oli vähän semmoinen kutina ja epäilys.

Niin, eipä tästä mitään hyvää seuraa.. itseasiassa itkettää jo nyt. On hetkittäin aika surullista ja tyhjää, kun tietää, että on toiselle vain tarpeiden tyydyttäjä ja viihdyke, omasta tahdostaan ja suostumuksestaan tosin. Eipä silti, omia fyysisiä ja psyykkis/emotionaalisia tarpeitani minäkin yritän tässä tyydyttää hänen kustannuksellaan, niin varsin tasapuolistahan tämä sitten varmaan on, vaikkei hän rakkauteen ikinä pystyiskään samalla mitalla vastaamaan.

• 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Muistan kyllä.. ja taisin vastata silloin kysymykseesi, että en tiedä, mutta kyllähän sen tosiaan tiesi, tai ainakin oli vähän semmoinen kutina ja epäilys.

Niin, eipä tästä mitään hyvää seuraa.. itseasiassa itkettää jo nyt. On hetkittäin aika surullista ja tyhjää, kun tietää, että on toiselle vain tarpeiden tyydyttäjä ja viihdyke, omasta tahdostaan ja suostumuksestaan tosin. Eipä silti, omia fyysisiä ja psyykkis/emotionaalisia tarpeitani minäkin yritän tässä tyydyttää hänen kustannuksellaan, niin varsin tasapuolistahan tämä sitten varmaan on, vaikkei hän rakkauteen ikinä pystyiskään samalla mitalla vastaamaan.

Sinänsä surullista että olet kääntymässä palstatotuuksien esimerkiksi jännämiehen panona roikkuvasta naisesta jonka tieto käytettävänä olemisesta muuttaa pitkässä juoksussa kyynisemmäksi ja kovemmaksi.

Oikeasti surullista, onhan sinussa paljon hyviä piirteitä (äly, naisellisuus, huumori).

Sinänsä surullista että olet kääntymässä palstatotuuksien esimerkiksi jännämiehen panona roikkuvasta naisesta jonka tieto käytettävänä olemisesta muuttaa pitkässä juoksussa kyynisemmäksi ja kovemmaksi.

Oikeasti surullista, onhan sinussa paljon hyviä piirteitä (äly, naisellisuus, huumori).

Karvaisesta poikapillusta puhumattakaan.

• 121212121212
        HC-ätmel kirjoitti:

Karvaisesta poikapillusta puhumattakaan.

Kieltämättä joskus epäilyttää tuo huumorin ja naisellisuuden yhdistelmä. Lähes poikkeuksetta naiset jotka ovat hauskoja miestenkin mielestä, eivät ole naisellisia vaan poikamaisia.

Mutta ollaan vaikka lähestyvän joulun kunniaksi luottavaisia.

Nuuskista mukaillen epäilen, että tämäkin on pitkälti ihmistyyppiasia, että muuttuuko sitä lopulta pettymysten tiellä kovaksi ja kyyniseksi, vai vaan ontoksi ja alati hauraammaksi haamuksi.. luulen, että jälkimmäinen olisi enemmän minun tulevaisuudenkuva jos en pysty järjellä asiaa prosessoimaan ja käsittelemään omia valintojani ja hyväksymään tosiasioita. Silloin kun tuommoisia muutoksia ihmisessä tapahtuu, on varmaan paljon kyse siitä, että ihminen kieltää oman vastuunsa ja osallisuutensa asioihin ja alkaa syyttää muita omista valinnoistaan..

No, ehkäpä sinä olet tässäkin asiassa oikeassa.

Kieltämättä joskus epäilyttää tuo huumorin ja naisellisuuden yhdistelmä. Lähes poikkeuksetta naiset jotka ovat hauskoja miestenkin mielestä, eivät ole naisellisia vaan poikamaisia.

Mutta ollaan vaikka lähestyvän joulun kunniaksi luottavaisia.

Voi sentään, Homo-ätmel jaksaa edelleenkin viskellä katkeria kalkkejaan minun niskaani kun en pysty hänen miesrakkausfantasioihinsa vastaamaan. Olen oikeasti pahoillani siitä että tilanne on tämä mikä on. :(

Tuommoinen ajattelu kertoo, jälleen kerran, miten ennakkoluuloisia ja stereotyyppisiä käsityksiä miehillä, ainakin tämän palstan miehillä on naisista.. tosin ymmärrän kyllä, että ennakkoluuloja syntyy jos ihmisellä on kovin suppea elämänpiiri ja naiskokemukset rajoittuvat parturi-kampaajiin.

• PikkuLikka kirjoitti:

Nuuskista mukaillen epäilen, että tämäkin on pitkälti ihmistyyppiasia, että muuttuuko sitä lopulta pettymysten tiellä kovaksi ja kyyniseksi, vai vaan ontoksi ja alati hauraammaksi haamuksi.. luulen, että jälkimmäinen olisi enemmän minun tulevaisuudenkuva jos en pysty järjellä asiaa prosessoimaan ja käsittelemään omia valintojani ja hyväksymään tosiasioita. Silloin kun tuommoisia muutoksia ihmisessä tapahtuu, on varmaan paljon kyse siitä, että ihminen kieltää oman vastuunsa ja osallisuutensa asioihin ja alkaa syyttää muita omista valinnoistaan..

No, ehkäpä sinä olet tässäkin asiassa oikeassa.

"vai vaan ontoksi ja alati hauraammaksi haamuksi.."

Näinkin voi käydä tai sitten jonkin näköinen yhdistelmä tämän ja kyynisyyden jne. välillä.. ;P

Jos Sustakin tuntuu siltä, että Sydämestäsi/itsestäsi jää palasia matkalle ja tunnet enemmän tai vähemmän "tuskaa" siitä.. ;P

Jos kykenet Aidosti Rakastamaan, niin varmasti sellainen sulle sopiva sopiva yksilö, joka kykenee samaan voi korjata sydämen ainakin lähes ehjäksi ja elvyttämään sen loistoonsa.. Kunhan ei ole rikkonut itseään liiaksi ennen sitä, eikä tiputellut liiaksi palasia itsestään vääriin paikkoihin.. ;P

Ymmärrän kyllä mitä käyt läpi ja se sun on käytävä niin kuin parhaaksi näet hänen kanssaan.. Irti et luultavammin pääse vaikka haluaisit, ennen kuin tietoisesti otat tarpeeksi etäisyyttä, että saat katkaistua Vahvimman TunneSiteen.. Senkin jälkeen olet helposti "vaarassa" palata "lähtöpisteeseen" vaikka itse pitäisitkin etäisyyttä, jos hän niin haluaa ja sinä vastaat hänen haluihinsa tavalla tai toisella.. ;P

Mutta on tuo kaikenkaikkiaan parempi vaihtoehto Sulle ja Sydämmellesi verrattuna siihen, että Droppaisit palasia sinne sun tänne Tunteella tai Tunteettomasti.. ;P

• Ällöttäviä tuollaiset homoa haukkumasanana käyttävät ihmiset. :-/

• U.trisy.O

Sellainen, joka syöttää toiselle salaa trisyklisiä masennuslääkkeitä aiheuttaakseen käytöshäiriöitä, mm. aggressiivisuutta ja itsemurhaisuutta. Luulee ettei jää kiinni mutta ei tiedä mitä huumeseula on paljastanut.

• Ällötykset

ÄLLÖTTÄVIÄ ovat:Tyypit, jotka jauhavat aina politiikasta, tai seksistä.
      Alkoholisoituneet agressiiviset rähisijäsekoilijat.Sekopää nistit.Ällöttää myös muita matkivat ja jäljittelevät tyypit, joilla ei ole mitään omaa tyyliä missään.
      Ällöttävän ärsyttäviä myös kovaääniset kailottajat ja juoruiset miehet ja naiset, jotka rakastaa myös perättömien huhujen levittämistä.

• Ällöttävin ihmistyyppi on juoruilija ja pahanpuhuja, joka saa ravintonsa muiden ihmisten elämän tapahtumista ja erityisesti epäonnistumisista.

• Komppi tähänkin.

• Sumuttajat ja Suhmuroijat jne. Ovat Myös enemmän tai vähemmän Outoilijoita.. Ei Läheskään aina Ällöttäviä kuitenkaan.. ;D

• En tykkää ihmisitä jotka haluaa tehdä tuttavuutta siten että alistaa, painostaa ja vääristää.

• Epärehellisyys ei ole suosiossani.

• Tiktaktoktok

Alimpaan ihmisryhmään kuuluvat ne, jotka eivät vastaa tervehdykseen. Niillä on päässä jotain vikaa.

• Olen samaa mieltä.

• TervehtimättömätKURIIN

Yksi hyvä konsti olisi saada tervehtimättömät vastaamaan tervehdykseen: Kannattaa HUUTAA TERVEHDYS NIIN KOVALLA ÄÄNELLÄ, että heidän on PAKKO reagoida.

• Mun mielestä tuollainen AjatusMaailma kertoo vain AjatusMaailman Omistajasta sellaisia asioita, kuin esim. EmpatiaKyvyttömyys ja/tai IhmistuntemuksenPuute jne.. ;P

Eri Asia on sitten oikeasti YlimielisetSpedet yms., mutta silloinkin vaikka hetken ottaisi sellainen pannuun, niin empatiakyvyn omaava, ehkä ennemminkin Säälii näitä yksilöitä ja IhmisTuntemuksen omaava ymmärtää, että tälläisiä Yksilöitä nyt vain on Keskuudessamme.. Ja näitä voi sitten parhaan mukaan vältellä ja olla niin vähän heidän kanssaan tekemisissä, kuin vaan voi, jos siltä tuntuu, että se on itselle paras ratkaisu.. ;P

• Eiköhän nuo suvakit ole sitä alhasinta paskasakkia.

• sydämettömätbitchit

Nokkaansa nyrpistelevät ja se pystyssä kulkevat yrpeällä naamalla kulkevat naiset, varsinkin korkeastikoulutetut jotka kuvittelevat olevansa älykkäitä, mutta eivät ole.

Lisäät siihen että aina pitää näyttää joltakin kun lähtee "ihmisten ilmoille" sekä on niin vitun isot kuvitelmat omasta naiseudesta ja siitä mitä mieheltä odottaa kykenemättä tajuamaan miten edes yrittää ujuttautua toisen kanavalle oman minäminäminä kanavan sijaan.

Oikeasti halkee pää kun näitä tapa on se sitten tuolla yöelämässä, työelämässä tai muuten.

On niin meno päällä ja oot niin vitun hieno ihminen joo että kuvittelet että pystyt katsomaan toisia alaspäin.

Sori sisar, you are absolutely just shit.

Mieluummin vaikka sellainen bitchi joka tajuaa olevansa bitchi kuin tuollainen joka kuvittelee olevansa "hyvä tyyppi" ja että "menee lujaa" mutta pää on täynnä pissaa että lorisee.

• LatePappi

"Maikkarin pomot" on ällöttäviä kun irtisanovat vanhoja työntekijöitä ilman syytä , samalla täyttävät ruudun mainospaskalla ja halvoilla jenkki elokuvilla, valtavine mainoskatkoineen !! Jos mä surfaan kolmosesta yli 100 kertaa niin 98 kertaa siellä pyörii mainos !! Paska "brändi" ! KUKA Suomessa tarvii maikkaria ja sen "arpaohjelmia" erikanavilla ?? Ne vie vain tyhmiltä ja köyhiltä rahat huijauksilla. Lopettakaa se saatanan "maikkari" !

• beethooven

Paras mainos on mielestäni se jossa vitsaillaan Ruotsin kuningashuoneen perheenjäsenten kustannuksella heidän joulun vietostaan. Se tosiaan pitäisi näyttää ruotsalaisille myös?

• Anonyymi

Meghan Markle on ällöttävä ihminen. Tyrkky turha julkkis. Kunikkaalliseksi halusi, ja paskoi sitten koko jutun. Turha uhriutuja. Oksettava paskanpuja. Ja Harry on naurettava hölmö! Kaksikko jota ei voi ottaa tosissaan. Naurettava ja säälittävä pariskunta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      115
      3153
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2046
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1895
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      401
      1763
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1661
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1477
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1311
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1201
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1196
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20