"Tytöt, likat tsiksit ja daamit, ei ykskään oo turvas mun varmalt saannilt. Yössä etenen, paljaalla vetelen, tytöt repeilee, enkä nyt puhu naurusta vaan tsiigaa tätä dinosaurusta, on se ku tyrannosaurus rex, peto, myönnä veks, et oo nähnyt näin isoo, oota kun se lihoo. Näkee sen jo naamataulusta et sä palat halusta ei kukaan välitä susta niinku mä välitän sun tussusta. Sidon sut sänkyyn kii, oon niin äijä et tartten alfa-salpaajii."
Laitahan sinäkin omastasi!
Tein rapin tulevasta vapaasta viikonlopustani
Rapster
1
66
Vastaukset
- LeK3
Mitä vittua just luin nyt en ole enää hymysuin, niin kuin vielä äsken, taitaa tämä jäädä vähän kesken. Eikö ole parempia aiheita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690