Milloin viimeksi tunsit itsesi yksinäiseksi.
Yksin on yksinäistä
62
251
Vastaukset
- Joskusjoskus
Yksinäinen olen, jos ihmisiä on ympärilläni, joita en tunne ja itselläni ei ole juttelua.
- Toivoasaa
Aika usein tuntuu yksinäiseltä, kun ei kohtaa tärkeitä ystäviä säännöllisesti. Voi laittaa viestiä yms, mutta ei sama asia kuin tavata. Välimatka tuo vähän haastetta. Lähempänä asuvia vähän useammin. Yksinäisyys korostuu, kun ei ole sitä rakasta kumppania vierellä. Siitä haaveilee kuitenkin.
Nyt
Vaikka perhe mutta ei se vähennä tuskaa. Pitäisi olla jonka kanssa saa jakaa asioita ilman että tarvii loistaa suvulleni,en halua heille puhua, en halua sääliä.
Ukko hajoaa käsiin ei pysty puhumaan, kenelle silloin puhuisin.valtakunta kirjoitti:
Vaikka perhe mutta ei se vähennä tuskaa. Pitäisi olla jonka kanssa saa jakaa asioita ilman että tarvii loistaa suvulleni,en halua heille puhua, en halua sääliä.
Ukko hajoaa käsiin ei pysty puhumaan, kenelle silloin puhuisin.En halua paheksuntaa,en halua näkyä haluan vaan jonkun joka pystyy jakaa tunteita ilman näkemättä joka ymmärtää. Sielu on levoton mies hajoaa käsiin jos puran hänelle.
En tiedä onko jopa kovin yleistä introverteille... mutta, en koskaan tunne itseäni yksinäiseksi kun olen oikeasti yksin. Sen sijaan jos on pakko olla jossakin joukossa, eikä ole mitään yhteistä kenenkään kanssa.
- flowersreally
Hyvin sanottu. Kuvaa meikäläisen mielenmaailmaa hyvin myös.
flowersreally kirjoitti:
Hyvin sanottu. Kuvaa meikäläisen mielenmaailmaa hyvin myös.
Meissä on jotain samalla tavoin vinksallaan. Kiintolevy ja muisti on täynnä erilaista dataa, mutta prosessori on varmaan samalta linjalta. Sun suhtautuminen asioihin ei juurikaan pääse yllättämään. Ja toisin päin se on vähän omituista, kun ei ole tottunut että joku ymmärtää.
valtakunta kirjoitti:
Aikas kovin. Tietkö mitä meillä on yhteistä.
juuri tuo emme sovi massaan.Kukaan ei ole oikeasti massaa. Se vaan näyttää siltä.
exex-atn kirjoitti:
Mulla on ihan sama.
Ei sekään yllätä. Oletko sä "sinut" tuon ominaisuuden kanssa? Koska joskus tuntuu että sä jotenkin vihaat tai peittelet tuota puolta.
scrg kirjoitti:
Ei sekään yllätä. Oletko sä "sinut" tuon ominaisuuden kanssa? Koska joskus tuntuu että sä jotenkin vihaat tai peittelet tuota puolta.
Vihaan? Hui, minkähänlaisen kuvan minä itsestäni oikein annan. Mulla on välillä kärkevä tyyli kirjoittaa, mutta en minä oikeasti ole vihainen. Välillä vähän härpitän.
Joo, kai minä ihan sujut olen tämän erakkomaisuuteni kanssa. Jos jotain ominaisuuttani peittelen, niin se on herkkyys. On tilanteita, joita välttelen, kun sisin kuohuu yli, enkä aina saa asiaankuuluvaa oikeaa roolia päälle. Pahoja paikkoja on esimerkiksi kirkko ja sen tunnelma. Tai ihmisten hyvästelyt. Ja kyllä, pitää olla erilaisia rooleja eri tilanteisiin. Jos on tukemassa toista jossain vaikeassa tilanteessa, ei siinä itse sovi kokonaan hajota. Lapsen, aikuisen ja ystävän roolit on myös erilaisia, noin esimerkiksi.
En pidä isoista tilaisuuksista, missä pitää olla puolituttujen seurassa ja jutella kymmenen kanssa samaan aikaan, asiasta toiseen pintapuolisesti loikkien. Mieluummin yksi tai kaksi juttukaveria hyvällä ajalla.
Joskus tosin toivoisin, että mulla olisi enemmään painetta ihmisten seuraan, mutta tämä tilanne sopii mulle ihan hyvin näinkin. Pidän kuitenkin ihmisistä, olen vaan laiska :)
Enkä minä täällä kaikkia puoliani avaa, olen aika tarkka yksityisyydestäni :)Pitkän parisuhteen jälkeen yksinäisyys tuntui alkuun ahdistavalta ja kuvittelin että ei tästä mitään tule, pää hajoaa. Alkuun hakeuduin sosiaalisiin tilanteisiin mutta se tuntui tyhjältä, olin yksinäinen ja huomasin että mun on otettava aikalisä ja eheytettävä kovalevy
Minä vain tajusin että mulla on tarve selvittää omia ajatuksiani, aikaisemmin olin vain elänyt ja säätänyt koko ajan juttuja ilman mitään sen kummempia pohdintoja. Vaikka elin näennäisesti impulsiivista ja aktiivista elämää, niin olin itsekin vain sivuroolissa elämässäni. Asioita vain tapahtui...
Eron jälkeen ja pienen totutteluvaiheen läpikäytyäni olen oppinut olemaan yksinäni ja pitämään siitä, se on hyvä tapa ladata akkuja. Tunnistan tältä osin itsessäni introvertin piirteitä, mutta yksinolo pidempiaikaisena ratkaisuna voisi olla silti minulle epätyydyttävä vaihtoehto.
Mulla on sosiaalinen työ ja usein saan työstäni sitä sosiaalisuutta ihan omiksi tarpeikseni, vapaa-ajalla viihdyn yksinäni, mutta huomaan kyllä itsessäni taas kaipuuta sosiaalisuuteen ja aktiivisempaan vaiheeseen elämässäni.exex-atn kirjoitti:
Vihaan? Hui, minkähänlaisen kuvan minä itsestäni oikein annan. Mulla on välillä kärkevä tyyli kirjoittaa, mutta en minä oikeasti ole vihainen. Välillä vähän härpitän.
Joo, kai minä ihan sujut olen tämän erakkomaisuuteni kanssa. Jos jotain ominaisuuttani peittelen, niin se on herkkyys. On tilanteita, joita välttelen, kun sisin kuohuu yli, enkä aina saa asiaankuuluvaa oikeaa roolia päälle. Pahoja paikkoja on esimerkiksi kirkko ja sen tunnelma. Tai ihmisten hyvästelyt. Ja kyllä, pitää olla erilaisia rooleja eri tilanteisiin. Jos on tukemassa toista jossain vaikeassa tilanteessa, ei siinä itse sovi kokonaan hajota. Lapsen, aikuisen ja ystävän roolit on myös erilaisia, noin esimerkiksi.
En pidä isoista tilaisuuksista, missä pitää olla puolituttujen seurassa ja jutella kymmenen kanssa samaan aikaan, asiasta toiseen pintapuolisesti loikkien. Mieluummin yksi tai kaksi juttukaveria hyvällä ajalla.
Joskus tosin toivoisin, että mulla olisi enemmään painetta ihmisten seuraan, mutta tämä tilanne sopii mulle ihan hyvin näinkin. Pidän kuitenkin ihmisistä, olen vaan laiska :)
Enkä minä täällä kaikkia puoliani avaa, olen aika tarkka yksityisyydestäni :)"Hui, minkähänlaisen kuvan minä itsestäni oikein annan. " & "toivoisin, että mulla olisi enemmään painetta ihmisten seuraan, "
Se on vaan mulle muodostunut kuva, mutta vähän kuin sä haluaisit olla joku muu kuin olet.- flowersreally
scrg kirjoitti:
Meissä on jotain samalla tavoin vinksallaan. Kiintolevy ja muisti on täynnä erilaista dataa, mutta prosessori on varmaan samalta linjalta. Sun suhtautuminen asioihin ei juurikaan pääse yllättämään. Ja toisin päin se on vähän omituista, kun ei ole tottunut että joku ymmärtää.
Vinksallaan juurikin :)
Viikonloppuja! scrg kirjoitti:
Kukaan ei ole oikeasti massaa. Se vaan näyttää siltä.
En ole samaa mieltä koska kaikkia yritetään ahtaan samaan muottiin mutta minäkin poikkean rajusti.
scrg kirjoitti:
"Hui, minkähänlaisen kuvan minä itsestäni oikein annan. " & "toivoisin, että mulla olisi enemmään painetta ihmisten seuraan, "
Se on vaan mulle muodostunut kuva, mutta vähän kuin sä haluaisit olla joku muu kuin olet.Kyllä minä mietin miten ihmiset käytökseni kokevat. Ei mulla ole mitennkään kovaa tarvetta miellyttää ketään, mutta toivoisin että minut ymmärrettäisiin oikein. Siinä on aina viilaamista.
Ja etenkin näin syksyllä koen itseni hyvin saamattomaksi ja laiskaksi... Pimeä vaikuttaa voimakkaasti mielialaan.
Olenko sitten tyytyväinen itseeni tällaisena? Kyllä ja en. Näen liiankin hyvin omia vikojani, mutta hyväksyn niitä, välillä paremmin ja välillä huonommin. Uskon että aina voi oppia uutta niiltä osin joilta itse oikeasti haluaa. Onko se sitten huonoa vai hyvää itsetuntoa, enpä tiedä.exex-atn kirjoitti:
Kyllä minä mietin miten ihmiset käytökseni kokevat. Ei mulla ole mitennkään kovaa tarvetta miellyttää ketään, mutta toivoisin että minut ymmärrettäisiin oikein. Siinä on aina viilaamista.
Ja etenkin näin syksyllä koen itseni hyvin saamattomaksi ja laiskaksi... Pimeä vaikuttaa voimakkaasti mielialaan.
Olenko sitten tyytyväinen itseeni tällaisena? Kyllä ja en. Näen liiankin hyvin omia vikojani, mutta hyväksyn niitä, välillä paremmin ja välillä huonommin. Uskon että aina voi oppia uutta niiltä osin joilta itse oikeasti haluaa. Onko se sitten huonoa vai hyvää itsetuntoa, enpä tiedä.Voi hyvin olla että sä oikeasti olet herkkä jne, mutta ehkä sen puolen tarkoituksellinen peittäminen juuri näkyy kirjoituksissasi. Uutta voi oppia ja käyttäytymistään kehittää, mutta vain rajallisesti joten parempi myös oppia sietämään itseään.
Anteeksi taannoisesta "saligorilla" kommentista. Se liittyi silloin närästykseeni palstan väärinkäytöstä.scrg kirjoitti:
Voi hyvin olla että sä oikeasti olet herkkä jne, mutta ehkä sen puolen tarkoituksellinen peittäminen juuri näkyy kirjoituksissasi. Uutta voi oppia ja käyttäytymistään kehittää, mutta vain rajallisesti joten parempi myös oppia sietämään itseään.
Anteeksi taannoisesta "saligorilla" kommentista. Se liittyi silloin närästykseeni palstan väärinkäytöstä.Enpä usko että täällä tarkoituksella peitän mitään. Tiettyjä asioita en toki täällä avaa, en halua tulla tunnistetuksi. Mulla ainakin ja ihmisillä yleensäkin on monta puolta, monta kulmaa, ja ne tulevat esiin erilaisissa tilanteissa tarpeen mukaan. Tämä palsta ei ole mikään herkkä kaunis runopalsta. Tää on useimminkin luonnevikaisten kaatopaikka. Eli asiaan kuuluvalla asenteella täällä.
Saligorilla -kommentti on tainnut jäänyt lukematta. En ole vielä ehtinyt loukkaantua siitä.. Täytyykin käydä etsimässä jahka ehdin, minkälaista kilttiä, kunnollista, asillaista ja herkkää irtoaa serkiltä... >:(exex-atn kirjoitti:
Enpä usko että täällä tarkoituksella peitän mitään. Tiettyjä asioita en toki täällä avaa, en halua tulla tunnistetuksi. Mulla ainakin ja ihmisillä yleensäkin on monta puolta, monta kulmaa, ja ne tulevat esiin erilaisissa tilanteissa tarpeen mukaan. Tämä palsta ei ole mikään herkkä kaunis runopalsta. Tää on useimminkin luonnevikaisten kaatopaikka. Eli asiaan kuuluvalla asenteella täällä.
Saligorilla -kommentti on tainnut jäänyt lukematta. En ole vielä ehtinyt loukkaantua siitä.. Täytyykin käydä etsimässä jahka ehdin, minkälaista kilttiä, kunnollista, asillaista ja herkkää irtoaa serkiltä... >:(Ei ole runopalsta ei. Mutta omat traumat, vammat ja luonneviat tuskin paranee toisten heikkouksia tökkimällä. Eikä niiden muidenkaan. Ja siksi vittuilun paikka on mielestäni vain jos se ehkäisee vielä isompaa vittuilua. Mutta harkintakyky voi joskus pettää.
scrg kirjoitti:
Ei ole runopalsta ei. Mutta omat traumat, vammat ja luonneviat tuskin paranee toisten heikkouksia tökkimällä. Eikä niiden muidenkaan. Ja siksi vittuilun paikka on mielestäni vain jos se ehkäisee vielä isompaa vittuilua. Mutta harkintakyky voi joskus pettää.
Mitä mahdat nyt tarkoittaa? Esitän jotain muuta kuin olen ja tökin toisten heikkouksia? Vittuilen? Olehan hyvä selitä vähän tarkemmin.
Miten sinä itse koet itsesi? Oletko joka paikassa täysin samanlainen, vai mukaudutko porukkaan? Oletko tyytyväinen itseesi, vai vaikuttaako sinuun saamasi palaute millään tavalla? Huomioitko miten erilaiset ihmiset kokevat saman asian?Miksi sun mokasi on ok ja mun ei?
Minä olen ajoittain erittäin epävarma itsestäni. Välillä taas uskon itseeni täysin. Tilanteet vaihtelee, mielialat vaihtelevat, tehtävät vaihtelevat, ympäristö vaihtelee... Joskus ratkaisu löytyy helposti, joskus se on täysin hukassa.
En ymmärrä yrität sanoa.
En kirjoittele täällä tiedeartikkelia enkä väitöskirjaa, höpöttelen omiani ja olen taatusti yksi palstan viallisimmista ihmisistä sillä erolla, että taidan olla täällä ainoa tai ainakin yksi hyvin harvasta joka itse ymmärtää vajavaisuuksiaan.exex-atn kirjoitti:
Mitä mahdat nyt tarkoittaa? Esitän jotain muuta kuin olen ja tökin toisten heikkouksia? Vittuilen? Olehan hyvä selitä vähän tarkemmin.
Miten sinä itse koet itsesi? Oletko joka paikassa täysin samanlainen, vai mukaudutko porukkaan? Oletko tyytyväinen itseesi, vai vaikuttaako sinuun saamasi palaute millään tavalla? Huomioitko miten erilaiset ihmiset kokevat saman asian?Miksi sun mokasi on ok ja mun ei?
Minä olen ajoittain erittäin epävarma itsestäni. Välillä taas uskon itseeni täysin. Tilanteet vaihtelee, mielialat vaihtelevat, tehtävät vaihtelevat, ympäristö vaihtelee... Joskus ratkaisu löytyy helposti, joskus se on täysin hukassa.
En ymmärrä yrität sanoa.
En kirjoittele täällä tiedeartikkelia enkä väitöskirjaa, höpöttelen omiani ja olen taatusti yksi palstan viallisimmista ihmisistä sillä erolla, että taidan olla täällä ainoa tai ainakin yksi hyvin harvasta joka itse ymmärtää vajavaisuuksiaan.Mun nähdäkseni muille vittuilu on joillekin/monille tärkein vaikutin kirjoittaa palstalle. Osallistutaan paralympialaisiin ilman vammaa, voitetaan taistelu ja tuuletetaan voittoa. On sitten täysin oma valinta lähteekö siihen mukaan vai ei.
"Miten sinä itse koet itsesi? Oletko joka paikassa täysin samanlainen, vai mukaudutko porukkaan? Oletko tyytyväinen itseesi, vai vaikuttaako sinuun saamasi palaute millään tavalla? "
On tietty sosiaalisia normeja joita noudatan, mutta ei mun muuten tarvitse mukautua mihinkään. Mä en tunne epävarmuutta. Olen varmasti outo monien mielestä, mutta mitä siitä. Mutta toisaalta tarpeeni olla riippumaton on tuskin ihan "terve", joten en ala neuvomaan asian suhteen.
"Huomioitko miten erilaiset ihmiset kokevat saman asian?Miksi sun mokasi on ok ja mun ei? "
Mokat on ok ja niistä huomauttaminen on ok. Perfektionismiin taipuvaisista ihmisistä mokat tekee jopa inhimillisempiä. Älä nyt liikaa huolestu millaisen kuvan annat. Se oli vain mun saamani vaikutelma,scrg kirjoitti:
Mun nähdäkseni muille vittuilu on joillekin/monille tärkein vaikutin kirjoittaa palstalle. Osallistutaan paralympialaisiin ilman vammaa, voitetaan taistelu ja tuuletetaan voittoa. On sitten täysin oma valinta lähteekö siihen mukaan vai ei.
"Miten sinä itse koet itsesi? Oletko joka paikassa täysin samanlainen, vai mukaudutko porukkaan? Oletko tyytyväinen itseesi, vai vaikuttaako sinuun saamasi palaute millään tavalla? "
On tietty sosiaalisia normeja joita noudatan, mutta ei mun muuten tarvitse mukautua mihinkään. Mä en tunne epävarmuutta. Olen varmasti outo monien mielestä, mutta mitä siitä. Mutta toisaalta tarpeeni olla riippumaton on tuskin ihan "terve", joten en ala neuvomaan asian suhteen.
"Huomioitko miten erilaiset ihmiset kokevat saman asian?Miksi sun mokasi on ok ja mun ei? "
Mokat on ok ja niistä huomauttaminen on ok. Perfektionismiin taipuvaisista ihmisistä mokat tekee jopa inhimillisempiä. Älä nyt liikaa huolestu millaisen kuvan annat. Se oli vain mun saamani vaikutelma,Et sitten vastannut.
Hieno ilma.exex-atn kirjoitti:
Et sitten vastannut.
Hieno ilma.Mihin erityisesti haluaisit vastauksen?
Viestiarkistostani löytyy 70 sun eri aiheisiin kirjoittamaa vastauskommenttia millä pääset varmaan top10-listalle. Ja sitten kun on paljon asioita joista ajattelen tai asennoidun hyvin saman suuntaisesti, niin kiinnitän huomion siihen että sun palapelissä jotenkin osa paloista ei ikään kuin kuulu samaan kuvaan.
- Pillujen-asiantuntija
Miksi naiset vastaa tähän. Naisilla on pillu joten ei tarvi koskaan olla yksin.
Niin, ei kukaan nainen ole ikinä yksinäinen kun aina on pillu seurana tarjoamassa läheisyyttä, lämpöä ja sielujen sympatiaa.
En ole oikeastaan koskaan yksinäinen.. Paitsi silloin, jos/kun Sydän on silloin tällöin yksinäinen.. Mut se on Vain Sydän.. Ja musta tuntuu, että se voi Vain Uskotella itselleen PölhöjöAsioita, joita ei ole edes Välttis Olemassakaan.. ;D
No joo, hyvä seura on hyvää seuraa.. Mutta se ei ole ElinEhto.. Ja ne muut seurat on sitten enemmän tai vähemmän Turhia ja/tai Negatiivisiä.. ;P- Kiltti-ja-Kunnollinen
Nainen voi aina valita ollakko yksin vai jonkun jännämiehen kanssa.
Vääränlaisessa seurassa tulee helposti yksinäinen olo. Yksin ollessa vain, jos on ikävä jotain toista ihmistä. Yleensä yksin ollessa on hyvä olla. Parempi kun ihmisten keskellä. :)
En siis ole yksinäni yksinäinen, ellen ikävöi jotakin toista ihmistä. Seurassakin olen oppinut ottamaan ne ihmiset lähelleni joiden seurassa tuee vähemmän yksinäinen olo. Eli teen valintaa, jos pystyn.Eräkettu kirjoitti:
Tuo kuvaa aika hyvin meikän tilannetta.
Jeps. Mulla on sitäkin, että mielummin olen ittekseni kotona tai missä vaan, kun väkisin semmosten kanssa, joiden seurassa tulee vaan uupuneeksi tai se oleminen on väkinäistä. Nuorempana jaksoi olla muiden mieiksi enempi, nykyään ei oikein yhtään. Siksi tuleekin usein valittua se oma seura, kun muiden. :)
Nettikeskustelut on verrattain helppoja, mitä kasvokkain kahlata sakkia läpi.zönggö kirjoitti:
Jeps. Mulla on sitäkin, että mielummin olen ittekseni kotona tai missä vaan, kun väkisin semmosten kanssa, joiden seurassa tulee vaan uupuneeksi tai se oleminen on väkinäistä. Nuorempana jaksoi olla muiden mieiksi enempi, nykyään ei oikein yhtään. Siksi tuleekin usein valittua se oma seura, kun muiden. :)
Nettikeskustelut on verrattain helppoja, mitä kasvokkain kahlata sakkia läpi.Se on sitä perus introverttiutta.
Toiset ihmiset ja niiden kanssa jutustelu vaatii aina energiaa..
Kavereiden merkitys vähenee kun kaikilla on omat elämänsä.Eräkettu kirjoitti:
Se on sitä perus introverttiutta.
Toiset ihmiset ja niiden kanssa jutustelu vaatii aina energiaa..
Kavereiden merkitys vähenee kun kaikilla on omat elämänsä.Sä se aina löydät oikeat sanat ja tajuat heti mistä puhutaan. :)
Näinhän se kun sanot, omastakin mielestäni.
Mukavaa yötä sulle! Nyt tarttee mennä pahnoille pötköttämään alkaa olla uni silmässä. Törmäillään taas! :)zönggö kirjoitti:
Sä se aina löydät oikeat sanat ja tajuat heti mistä puhutaan. :)
Näinhän se kun sanot, omastakin mielestäni.
Mukavaa yötä sulle! Nyt tarttee mennä pahnoille pötköttämään alkaa olla uni silmässä. Törmäillään taas! :)Puhun kokemuksella. :D
Hyvä että tulee uni.. Öitä. :)
- Tekniikkasukeltaja
Mjoo
Panomoguli Joe Bob on siinä mielessä omituinen laumaeläin, että hän sekä tietoisesti että tiedostamattomasti pyrkii eroon laumastaan kohti yksinäisyyttä.
Yksin hän voi hyvin.
(Reps)- Tekniikkasukeltaja
Yksinpurjehtijat ja yksin kiipeilevät, yksin vaeltavat sielut sukeltavat rajallisessa vapaudessa ilman olemisen seitinohuita ongelmallisuuksia, ihmisiä.
Ainoastaan panomogulitodellisuus painolastinaan.
(Naurua) - Tekniikkasukeltaja
Tekniikkasukeltaja kirjoitti:
Yksinpurjehtijat ja yksin kiipeilevät, yksin vaeltavat sielut sukeltavat rajallisessa vapaudessa ilman olemisen seitinohuita ongelmallisuuksia, ihmisiä.
Ainoastaan panomogulitodellisuus painolastinaan.
(Naurua)Sosiaalisuuteen nojaavassa kaupunkitodellisuudessa ei oikeastaan ole pakopaikkaa jatkuvalta kanssakäymisen tulvalta.
Toisinaan Joe Bob tuntee tukehtuvansa.
(Reps) - Tekniikkasukeltaja
Sosiaalisuuteen nojaavassa kaupunkitodellisuudessa ei oikeastaan ole pakopaikkaa jatkuvalta kanssakäymisen tulvalta.
Toisinaan Joe Bob tuntee tukehtuvansa.
(Reps)Yksinäisyys on ylevä ja kaukainen tila, jossa sinne kannettu alkaa menettää jalansijaa ja ihminen itse alkaa näkyä.
Kyllä sitä sitää katsella.
(Reps) - Tekniikkasukeltaja
Yksinäisyys on ylevä ja kaukainen tila, jossa sinne kannettu alkaa menettää jalansijaa ja ihminen itse alkaa näkyä.
Kyllä sitä sitää katsella.
(Reps)Siis sietää.
Vaikka näytössä on valot päällä (reps), niin on niin pimeää, että ei näe kirjoittaa.
(Hirn) - Tekniikkasukeltaja
Siis sietää.
Vaikka näytössä on valot päällä (reps), niin on niin pimeää, että ei näe kirjoittaa.
(Hirn)Pääasiallisesti ihmisen aivotoiminnan koko kapasiteetti käsittelee jatkuvalla syötöllä sosiaalisia ongelmia.
Tämä on fakta.
Ne, jotka luojan armosta käyvät töissä, saattavat saada jonkin muunlaisen ongelman eteensä. Sellainen on varsin piristävää.
(Hihitystä) - Tekniikkasukeltaja
Pääasiallisesti ihmisen aivotoiminnan koko kapasiteetti käsittelee jatkuvalla syötöllä sosiaalisia ongelmia.
Tämä on fakta.
Ne, jotka luojan armosta käyvät töissä, saattavat saada jonkin muunlaisen ongelman eteensä. Sellainen on varsin piristävää.
(Hihitystä)Esmes nyt en osaa käyttää mikroa, koska siinä ei ole ainuttakaan kytkintä.
Esmes nyt en osaa käyttää mikroa, koska siinä ei ole ainuttakaan kytkintä.
(Naurua)Sosiaalisissa tilanteissa korostuu yksinäisyyden olemus vahvana tietoisuutena minuudesta.
Yksinäisyys on sosiaalisten tilanteiden pääarkkitehti.
Tai sen puute.
Sosiaalisissa tilanteissa korostuu yksinäisyyden olemus vahvana tietoisuutena minuudesta.
Yksinäisyys on sosiaalisten tilanteiden pääarkkitehti.
Tai sen puute.
(Naurua)On oikeastaan vain yksi tilanne, jossa yksinäisyyden ja erillisyyden tunne hetkeksi väistyy. Muuten tällainen olisi tuhoisaa, mutta tässä tapauksessa se ei sitä ole. Päinvastoin.
(Hihitystä) - Tekniikkasukeltaja
On oikeastaan vain yksi tilanne, jossa yksinäisyyden ja erillisyyden tunne hetkeksi väistyy. Muuten tällainen olisi tuhoisaa, mutta tässä tapauksessa se ei sitä ole. Päinvastoin.
(Hihitystä)Rakkauden varjojen kolmastoista apostoli, Joe Bob katseli alta kulmain työyhteisönsä peruspuurtajia. Voisi jopa luulla, että heillä oli jonkinlainen yhteinen agenda pyrkimyksissään.
Voisi.
(Reps)
- Kiltti-ja-kunnollinen
Olen joka päivä yksin koska olen kiltti jakunnollinen mies
- talsija
En todellakaan muista. En ole koskaan tuntenut yxinäisyyttä edes yksin ollessani. Tai no...joissakin isommissa juhlissa olen huomannut tuntevani nimenomaan yxinäisyyttä ehkäpä sen takia, kun viihdyn paremmin omissa oloissani. Jaa...jotenkin tähän saattaa liittyä sekin, etten oikein välitä kuunnella muiden höpinöitä, mistä taas päästään introverttiyteen.
- Ujoatm27v
Tunnen yksinäisyyttää oikeastaan aina eipä se ihmisten seurakaan siihen juurikaan auta kun ei ole sitä omaa kultaa jonka kanssa jakaa elämää.
- crux
Ihan jatkuvasti. Elämätön elämä kuluu, vuodet käyvät aina vaan raskaammiksi, yksinäisyyden kuoppa jalkojen alla tallautuu ja käy aina vain syvemmäksi. En tiedä miksi itku tulee hyvin harvoin vaikka kaikki syyt siihen olisi.
- yksitoivomus
Siihen tottuu ja ainakin minulla kosketuksen puuttuessa ihmisiin niin tunteetkin häviävät hiljalleen, jäljelle jää vain viiltävä kipu sekä kaikuva kammoava tyhjyys.
- crux
yksitoivomus kirjoitti:
Siihen tottuu ja ainakin minulla kosketuksen puuttuessa ihmisiin niin tunteetkin häviävät hiljalleen, jäljelle jää vain viiltävä kipu sekä kaikuva kammoava tyhjyys.
Ehkä elättelen liikaa toivoa ja käyn jopa baareissakin joissa on ihmisiä ihan lähellä ja huomaan että eivät he sen kummempia ole kuin minäkään. Se antaa jotain tarpeetonta toivoa joka herää tunteiden muodossa.
- yksitoivomus
Tunnen itseni yksinäiseksi johtuen epäonnistuneista naissuhteista.
Sitä toisen syliä, hellyyttää ja seksiäkin ei voi korvata muulla.
Niin ne sanovat että niillä joilla on suurin sydän sattuu eniten.
En osaa sanoa onko mulla suuri mutta aina yksin sitä ollaan, pelkkä vitun yksi pehmo mieheksi.
Ja yksin. Toisaalta näiden kaikkien epäonnistumisten jälkeen niin...kuolema tuntuu helpotukselta kun se aikanaan tulee.
Kun sais voimia sinne asti että vanhemmat lähtis ennen minua... - Joskustuntuu
Mennessäni nukkumaan. Olisi tuntunut hyvältä mennä nukkumaan naisen kanssa. Naisen, jonka vieressä on hyvä olla.
- kjsdksjdj
Aina kun herään aamulla ja tajuan että taas olen lähtöruudussa, ilman naista tai ystäviä.
- OlkoonSittenNiin
Joskus 15-vuotiaana 25-vuotta sitten minulla oli viimeksi kavereita. Koulut ja armeijat vietin kiusattuna ja syrjittynä. Minkäänlaista säätöä ei ole koskaan ollutkaan, mutta en tunne yksinäisyyttä. Yksinäisyyden tunne on luksusta, johon minulla ei ole varaa.
Myönnän että vielä 10-vuotta sitten saatoin joskus velloa itsesäälissä itkien yksinäisyyttäni, mutta sitten sisäistin itsesäälistä luopumisen, eikä siltä tieltä ole enää paluuta.
Itsesääli on sielun vihollinen, jonka rinnalla tämän maailman tyrannit, vallanpitäjät, Jahvet ja Allahit kuin muut archonit ovat vain pikkuriikkisiä vastoinkäymisiä. Kun kukistaa itsesäälin, on kukistanut ne kaikki. Se vaatii kuitenkin alituista valppautta, ettei päästä itsesääliään kasvamaan.
Sielu on ikuinen soturi, eikä ikuinen soturi kumarra yhtäkään jumalaa, enkeliä tai ihmistä, saati ulvo yksinäisyyttään edes vihollistensa saartamana. Soturi sanoo vain: Olkoon sitten niin!- Misantrooppi
Hyvä kirjoitus!
- hetkielämästä
Valehtelisin jos väittäisin. Asiaan voi tuhraantua elinikä.
Juuri nyt tässä yön tunteina olen tuntenut itseni yksinäiseksi kun minulla ei ole Glock 19 pistoolia. Tekee vaan niin mieli tuota asetta, jopa enemmän kuin naista.
Voisin viritellä sitä, nuolla, haistella ja runkata sen päälle. On ne vaan ihania ja sitten kun siinä tuoksuu vielä aseöljykin.
Muutaman kerran kun olen tuon aseen isoveljellä eli G17 pistoolilla päässyt ampumaan niin kyllä ne kerrat olivat mieleen painuvampia kokemuksia kuin huorissa käynnit.
Toinen merkittävä kokemus oli 1911 45 ACP jonka pohjalta olen haaveillut myös 45 Glockistakin.- Atm41vee
Taisi olla tuossa kesällä , kun lähiomainen kuoli.
Surutyöhön jotenkin kuuluu että vetäydyn omiin oloihin.
Sitten kun taas helpottaa, alkaa sosiaaliseksi.
En tunne yksinäisyyttä. On mulla tuttuja, kavereita ja uusia tuttuja ja uusiakin kavereita plus naapurit :) siihen sukulaiset, serkut jne. juu ei ole ongelmaa.
Ainoo ongelma lienee siinä kun oikeesti tahtois olla itsekseen, ottaa niin monet yhteyttä samaan aikaan! x) - Tyttövaaa
Joka ilta, kun meen sänkyyn nukkumaan ja toivon että vois vaan nukahtaa jonkun ihanan suukkoihin ja syleilyyn...
Kahdesta ihmisestä toinen aina nukahtaa ensin. Joten joka toinen ilta kannattaa toivoa saavansa hyvin unta kun ukonturjake kuorsaa vieressä.
- Tyttövaaa
scrg kirjoitti:
Kahdesta ihmisestä toinen aina nukahtaa ensin. Joten joka toinen ilta kannattaa toivoa saavansa hyvin unta kun ukonturjake kuorsaa vieressä.
Jos mun poikaystävä kuorsais, niin mä varmaan herättäisin sen aina kun se alkais kuorsaa jos en ite ois nukahtanu, koska kieltämättä kuorsaus on aika rasittavaa... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1153153- 122046
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371895Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4011763Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101201- 131196
- 201059