hyvän joulun toivotukset?
Ajotko lähettää kaivatullenne
8
101
Vastaukset
- homolleterkkuja
Kivat pimpin tuoksuiset jouluterkut sille vanhalle homolle sitten vaan.
- kaipaamaanjäänytN
Tottakai , joka joulu oon toivottanut hyvät joulut.vaikka hän ei ole ,laittaisin kortinkin mut en tiedä saako hän sitä.:(.
- uusityöpaikka
En tiedä hänen osoitettaan ja en ole varma siitäkään missä hän asuu.
- kokemustaonjo
osoitteen saa selville 020202 kuhan tietää suku /etu nimen saa myös puh numeron.jos ei salainen
- huonoakohtelua
en. eihän ole sitä ennenkään arvostanut...
Hyvän joulun toivotukset tänne niiltä osin kun ei ole yhteystietoja tai ei ole puheväleissä. Muille suoraan joulun toivotukset.
- säpööneinytkehtais
Täällä ja facebookissa yleisesti niin hänkin saa samalla. <3
- Puuuusuuuuuu
Hyvän joulun toivotukset nyt sitten vaan ihan kaikille jotka olen tuntenut, jotka tunnen ja joihin en ole vielä tutustunut ja heillekin joihin en koskaan tule tutustumaankaan! Pusi pusi ! Olkaa kilttejä kaikille !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391629En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7981
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836