Veikkaan että meillä olisi molemmilla sen jälkeen paljon helpompi olla.😊 N-->M
Eikö me vaan voitaisi jutella?
25
861
Vastaukset
- Joku.jostakin
Mielelläni juttulisin hänen kanssaan. Vielä mielummin tekisin muutakin, kun pelkästään juttelisin. Pitäisin kainalossa, suutelisin yms...
- Jahelpottaisikyllä
Voitais kyllä, olet varmasti oikeassa.😊
- Serioustalk
Kasvotusten! Mulla vaan se ongelma etten saa hänen puh. numeroa mistään kun se on salainen....
- Marc14
Jos oikeesti haluaa, niin tuo ei ole ongelma.
- Serioustalk_needed
No onko sitten heittää mitään tarkennusta kenestä voisi olla kyse siis jotain että voisi tunnistaa itsensä?
- Serioustalk
Serioustalk_needed kirjoitti:
No onko sitten heittää mitään tarkennusta kenestä voisi olla kyse siis jotain että voisi tunnistaa itsensä?
Sen verran voisin tarkentaa ,että olen lähettänyt somen kautta viestiä hänelle saamatta vastausta ja nyt mulla alkaa olla pieni huoli siitä että onko hänellä kaikki hyvin. Sekin olisi jo helpottavaa jos laittaisi mulle viestin ettei tahdo olla mun kanssa tekemisissä.
- rakennetaanpalapeli
Jutellaan,olet tärkee,,
- Serioustalk
No laita mullehan se puhelinnumero niin mä soitan sulle ja sovitaan että koska päästään puhumaan.😉
- enkuulennäeketään
Ei ole tarvetta jutella mistään kenenkään kanssa. Työasiat pitää ensin saada kuntoon. Oli väärin kun en saanut jatkaa elämäni parhaassa työpaikassa. Nyt olen kiintynyt työkavereihin ja jos en saa jatkaa siellä, haluan olla yksin omine ajatuksineni ja liikkua aina yksin.
- Maikki91
Oletko vajakki?
- miinuksetlasketaan
En pahemmin tietääkseni, mutta on hel..... rasittavaa joutua jatkuvasti vaihtamaan työpaikkaa. Se vie kaikki voimat. Yksityisasiat ei luulu töihin. Ei edes muille työkavereille.
- jiiiiiiiii
juu voitais odotan.
- Rohkeamiesvastaa
Johan sitä on ootettukin. Minun mieli on avoin ja voin kertoa, mitä sydämessäni tunnen. Säästä voidaan aloittaa...
- näisanoisin
Sinäpä sen sanoit. Kyllä me voidaan jutella kun vaan tavataan. M-->N
- työasiatensinselviksi
Mutta me ei tavata moneen viikkoon. Ei ole nyt tarvetta juttelemiseen.
- toinenkinhuomioida
Ihminen, joka ajattelee vain omaa tarvetta juttelulle niin se kertoo aika paljon.
- yksipuoleistakaisitten
Niin yritin silloin ehdottaa sopivaa päivää ja vaihtoehtoja oli monta, kun sanoit, että voidaan jutella kun tavataan, mutta et vastannut mitään ehdotuksiin!!! Juttele siinä sitten. Tästä on jo muutama vuosi ja voi että Rakastan sua vieläkin, en ole eläissäni tuntenut niin ketään kohtaan...vaikka olen jo puolivuosisataa elänyt *Huokaus* kaikki ne hetket mitä yhdessä koettiin, olivat jotakin niin omituista ihan ekasta t.....asti ja teehetkestä huoltoasemalla : )
- Serioustalk
yksipuoleistakaisitten kirjoitti:
Niin yritin silloin ehdottaa sopivaa päivää ja vaihtoehtoja oli monta, kun sanoit, että voidaan jutella kun tavataan, mutta et vastannut mitään ehdotuksiin!!! Juttele siinä sitten. Tästä on jo muutama vuosi ja voi että Rakastan sua vieläkin, en ole eläissäni tuntenut niin ketään kohtaan...vaikka olen jo puolivuosisataa elänyt *Huokaus* kaikki ne hetket mitä yhdessä koettiin, olivat jotakin niin omituista ihan ekasta t.....asti ja teehetkestä huoltoasemalla : )
Jos vastaus oli minulle niin ei osunut.
Hän ja minä ei olla vietetty aikaa yhdessä ensinkään.
Aina voi jutella ja näin joulun alla sovinto tuo hyvän mielen sekä hyvän joulun molemmille. 😊
- Seroustalk
Tää alkuperäinen viesti on V aikuiselle miehelle eteläsuomeen....
- idiootittaasvauhdissa
on se kumma kun ihmisillä on kauhee vimma jutella vieraan ihmisen kanssa mutta ei ollenkaan sen kanssa jonka ne tuntee.
- onhansekummaa
kai se kusi lorisee päässä niin lujaa vastaajilla että toimivat noin, ei kai siihen muuta selitystä voi olla.
- mitä.väliä.sillä.on
mitähän varten itse olet täällä? Tänne saa kuka vaan kirjoittaa "omia" mielipiteitään, miltä itsestä tuntuu jne.
- etsittenhuomannu
mitä.väliä.sillä.on kirjoitti:
mitähän varten itse olet täällä? Tänne saa kuka vaan kirjoittaa "omia" mielipiteitään, miltä itsestä tuntuu jne.
että tolla on sama oikeus olla täällä ja kirjottaa omia mielipiteitään )) !!
- Serioustalk
Idiootti? Minäkö? Ei pidä paikkaansa! Ainakaan ammattilaisen suorittaman äo testin mukaan.
Miksi luokittelet ihmisen idiootiksi jos se tahtoo puhua vielä hieman vieraaksi jääneen tuttavuuden kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391659En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7991
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836