Voihan sentään miten tässä näin kävi :I
Mä en voi muuttaa pois, sori vaan! Toivoisin kyllä että voisin.
Asut liian lähellä
19
275
Vastaukset
- no.voi.voi
Sinnuu. Miksi lähtisit? Pelkoko sut pois ajaisi?
Haittaako se aloittajaa että asutte lähekkäin? Minusta sitä kaksi ihmistä mahtuu hyvin asumaan lähekkäin, eikä se haittaa vaikka olisi ihan naapurissa.
Anna pienten mitättömien asioiden olla miten ovat.- sivusta-kommentti
Kyllä haittaa jos joku stalkkeriluuseri asuu seinänaapurina! Haittaa todellakin!
- olet_siis
sivusta-kommentti kirjoitti:
Kyllä haittaa jos joku stalkkeriluuseri asuu seinänaapurina! Haittaa todellakin!
Tuppisuuvoittaja. Eihän siinä mitään. Samaa mieltä. Turhat skölötykset ja mölötykset pois vaan.
- VaiNiinJust
Sinäkin siis vaan haluaisit minut pois elämästäsi...
- oikeinmeni
Kukapa ei haluaisi...
- lähelläkö
kuinka lähellä?
- Lähelläoot
Ei asu samassa talossa eikä viereisessä mutta kuitenki lähellä samassa kaupungin osassa noin kilometrin päässä.
Ei oo montaa bussipysäkin väliäkään. - mitenkä
pitkään asunut? katu?
- mikätalo
kerrostalo?
- Vaiettäihankonoin
Lähelläoot kirjoitti:
Ei asu samassa talossa eikä viereisessä mutta kuitenki lähellä samassa kaupungin osassa noin kilometrin päässä.
Ei oo montaa bussipysäkin väliäkään.Juu, täällähän minä, huhuu mutta ei sinun läsnäolosi minua häiritse, kun kaksin täällä majaillaan, joten se siitä...
- Sadukas
Toisessa huoneessa asuu neiti Marble toisessa Satu.
- etäisyys
etäisyys?
- missäkaupungissa
mikä kaupunki?
- postinumero
postinumero?
- Ei_asu_lähellä
"Seinänaapuri?"
Ai, viereisen OKT:n lapsiperhekö minua stalkkaakin?
Mutta se pieni,HARMAASILMÄINEN, stalkkeriuros on kyllä söpö,
vaikka virtsaakin kaikkien naapuruston pihojen pensaisiin,
häntä pystyssä.- N._6_kiloinen_stalkkaaja
Se HARMAASILMÄ stalkkaa meidän tyttökissaamme.
- kaljakusta
Se vanha HARMAASILMÄ/HIUKSET kusee naapurin rajalle jottei tule vesilaskua, yleensä naapuripanon jälkeen
- Punapäällenijokamuisto
Eiköhän me mahduta tähän kaupunkiin. Onneksi olet niin kaukana eikä tarvi pelätä kohtaamista. Ellet ole käynyt meidän perällä seurailemassa mitä me puuhataan? Kamerassa näkyi saman värinen auto kerran ja mietin mitä hittoa täällä teit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa421986En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81201
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929