KOMMENTOI KORKKARIFRIIKKIÄ!

Matteupa

Ystäväni kodin eteiisessä näin tämän tyttären ihania piikkikorkokenkiä, joista vähän kuumuin. Onko se normaalia, että mies kiihottuu korkkareista ja tietävätkö naiset sen? Vaimolleni olen tämän kertonut, muttei hän usko, että korkkareista olisi mitään iloa miehelle tai hyötyä naiselle. Muilta naisilta en ole voinut asiasta henk.kohtaisesti kysyä. Miten on? Aikooko nainen kiihottaa miehiä korkkareitä käyttäessään?

13

344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oot-itterakas

Mitä outoo?
      Oot vaa itterakas.

• Matteuspa

Kysymykseni näyttävät olevan liian vaikeita niiden vastata, jotka tällä palstalla käyvät. Vien kysymykseni parempaan paikkaan.

• ettooitterakas

Mä oon kanss korkkarifriikki.Panin juuri muijaani takaapäin saunanjälkeen ,sillä jalassa oli korkosaappaat, piikkikorolla ,10 senttiset..Otti suihin saunassa ja sanoin sille että saat kyytiä saunan jälkeen...tulin saunasta ja se odotti jo saappaat jalassa,märkänä...Varmaan nussitaan uudelleen yöllä...

• Korkkarifetissi erittäin voimakas .. kiva touhuilla kenkien kanssa.

• ettooitterakas

Voisko sun kanss korkkarirunkku jutella jossain kahden?
        Aihe ku kiinnostaa...

• Matteuspa

Voin olla itserakaskin mutta "korkkarirunkku" on ruma sana. Anonyymisti voisin kahdenkesken jutella, mikäli et minua entuudestaan tunne/tiedä. Harmi vain, kun minulla ei ole salaista puh..nroa ja sähköpostiosoitteenakin on oma nimeni. Millä paikkakunnalla asut.

• shoe-fetishM

moi vaan. kyllä ne vaikuttaa ja Kiihottaa mua ainakin eli jonkinlainen fetissi se on mulla. Vaimolla on useita pareja erilaisia korkkareita ja yhet ylipolven saappaat Mustat Kiiltävät koroilla.. Ja käyttää niitä myös sänkyleikeissä sekä erilaisia hepeneitä ,kun tietää että kiihotun niistä.. ja on sanonut että itse myös kiihottuu kun on asuissaan ja koroissaan.. Joskus salaa yxin leikin hänen kengillään ja runkkailen niiden kanssa.... kiihottaisi tehä se vaikka kimpassa jonkun toisen kanssa..myös??

• Ihanaa olis runkata vaimosi korkkareilla. Ajatuskin sai jo kullin kovaksi.

• shoe-fetishM

koska tavataan ja missä?

• Mistäpäin ?

• solmunen

Ei pelkät korkkarit mutta osana dominaleikkiä.

Joskus vaimollani on korkkarit jalassa kun hän tulee laittamaan minua liekaan ja vetää makuuhuoneeseen tallottavaksi. Minua kiihottaa tilanne jossa olen vatsallani vuoteen vieressä ja vaimo painaa toisella korkkarilla niskastani pakottaen nuolemaan toista.

Joskus hän komentaa minut asettamaan korkkarit hänen jalkoihinsa ennen sessiota.
      Myös, ollessani hogtied paketissa, tuntuu mojovalta kun vaimo painelee koroilla selkääni ja niskaani. Korko suussakaan ei ole hassumpi elämys.

Em. osana tavanomaista tallominen, sitominen, nuoletus, raippa ( saisi tulla enemmänkin ja kovempaa ) ja päälläistumisvariaatioita.

En tiedä koskaan ennalta milloin korkkarit ovat käytössä.
      Nyt joulu sotkee normaalin dominasessio rytmin mutta keskimäärin kahdesti viikossa toteutuu.

• Todellakin kiihoittaa valtavasti viestiä vaan tulemaan jos pääsis nuolemaan

• Siinä-monipuolista

Eikös löylykauha aja ihan sSamaa muotoakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      66
      2379
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      33
      1755
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1604
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1565
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      16
      1525
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1387
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1131
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1084
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe