Ystäväni kodin eteiisessä näin tämän tyttären ihania piikkikorkokenkiä, joista vähän kuumuin. Onko se normaalia, että mies kiihottuu korkkareista ja tietävätkö naiset sen? Vaimolleni olen tämän kertonut, muttei hän usko, että korkkareista olisi mitään iloa miehelle tai hyötyä naiselle. Muilta naisilta en ole voinut asiasta henk.kohtaisesti kysyä. Miten on? Aikooko nainen kiihottaa miehiä korkkareitä käyttäessään?
KOMMENTOI KORKKARIFRIIKKIÄ!
13
344
Vastaukset
- Oot-itterakas
Mitä outoo?
Oot vaa itterakas.- Matteuspa
Kysymykseni näyttävät olevan liian vaikeita niiden vastata, jotka tällä palstalla käyvät. Vien kysymykseni parempaan paikkaan.
- ettooitterakas
Mä oon kanss korkkarifriikki.Panin juuri muijaani takaapäin saunanjälkeen ,sillä jalassa oli korkosaappaat, piikkikorolla ,10 senttiset..Otti suihin saunassa ja sanoin sille että saat kyytiä saunan jälkeen...tulin saunasta ja se odotti jo saappaat jalassa,märkänä...Varmaan nussitaan uudelleen yöllä...
Korkkarifetissi erittäin voimakas .. kiva touhuilla kenkien kanssa.
- ettooitterakas
Voisko sun kanss korkkarirunkku jutella jossain kahden?
Aihe ku kiinnostaa... - Matteuspa
Voin olla itserakaskin mutta "korkkarirunkku" on ruma sana. Anonyymisti voisin kahdenkesken jutella, mikäli et minua entuudestaan tunne/tiedä. Harmi vain, kun minulla ei ole salaista puh..nroa ja sähköpostiosoitteenakin on oma nimeni. Millä paikkakunnalla asut.
- shoe-fetishM
moi vaan. kyllä ne vaikuttaa ja Kiihottaa mua ainakin eli jonkinlainen fetissi se on mulla. Vaimolla on useita pareja erilaisia korkkareita ja yhet ylipolven saappaat Mustat Kiiltävät koroilla.. Ja käyttää niitä myös sänkyleikeissä sekä erilaisia hepeneitä ,kun tietää että kiihotun niistä.. ja on sanonut että itse myös kiihottuu kun on asuissaan ja koroissaan.. Joskus salaa yxin leikin hänen kengillään ja runkkailen niiden kanssa.... kiihottaisi tehä se vaikka kimpassa jonkun toisen kanssa..myös??
- shoe-fetishM
koska tavataan ja missä?
- solmunen
Ei pelkät korkkarit mutta osana dominaleikkiä.
Joskus vaimollani on korkkarit jalassa kun hän tulee laittamaan minua liekaan ja vetää makuuhuoneeseen tallottavaksi. Minua kiihottaa tilanne jossa olen vatsallani vuoteen vieressä ja vaimo painaa toisella korkkarilla niskastani pakottaen nuolemaan toista.
Joskus hän komentaa minut asettamaan korkkarit hänen jalkoihinsa ennen sessiota.
Myös, ollessani hogtied paketissa, tuntuu mojovalta kun vaimo painelee koroilla selkääni ja niskaani. Korko suussakaan ei ole hassumpi elämys.
Em. osana tavanomaista tallominen, sitominen, nuoletus, raippa ( saisi tulla enemmänkin ja kovempaa ) ja päälläistumisvariaatioita.
En tiedä koskaan ennalta milloin korkkarit ovat käytössä.
Nyt joulu sotkee normaalin dominasessio rytmin mutta keskimäärin kahdesti viikossa toteutuu. Todellakin kiihoittaa valtavasti viestiä vaan tulemaan jos pääsis nuolemaan
- Siinä-monipuolista
Eikös löylykauha aja ihan sSamaa muotoakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa662379En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331755- 101604
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009