Miten joka toinen nuori voi näyttää homolta tuhat kiloa geeniäpähän vaa mitä ihmettä jengi luulee olevansa joku liikkuvia malleja nykyään jos näkee nii ei tiedä onko se kunpa sukupuolta kaikki näyttää samalta ei mitä hienoa oo
mikä tää nykyajan katukuva on
5
279
Vastaukset
Totta.
Asut paskassa ympäristössä. Syytä vanhempiasi.
- Geeniäpäähän
Herrahoo, terveisiä sinne korpeen!
- ladytoyboy
Joku näyttää homolle siks että sun päässä on joku täysin paikkansapitämätön ajatus siitä miltä homo näyttää. Tai sitten oot itse homo, ja kun ihana söpö mallin näkönen teini kävelee vastaan niin salaisesti ihastut ja toivot että sekin ois homo. Muuten et edes huomais, haha :p Oletko jo kaljuuttunut, kun niin pistää kateeks jos jollakin on vielä tukkaa päässä mihin sitä geeniä laittaa ;) Ja jos et Suomessa pysty erottamaan miestä naisesta niin en suosittele Thaimaaseen menoa. Siellä kun ihana viehkeä aasiatar saattaakin olla ladyboy, hahaha :D
- skaterdude
Mä pidän aina koulussa ja julkisilla paikoilla pipoa tai lippistä päässä niin eipä tarvi tehä hiuksille mitään. Pääsee paljon helpommalla. Tosin jos joku haluaa panostaa tyyliin ja just hiuksiin niin ihan vapaasti. Mun juttu se geeli läträys ei oo :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774