M-miehella? Itse otan levon kannalta ja syön konvehtia joulunpyhät.
Minkälaisia joulu suunnitelmia
32
513
Vastaukset
- mikäseonseK
Mikä on konvehti sanatarkasti ottaen?
- tälläinenhän_se
Konvehti on täytetty suklaa- tai sokerimakeinen. Konvehteja voidaan koristella erilaisilla kastikkeilla tai rouheilla. Konvehdit pakataan usein rasiaan, jossa ne ovat niille upotetuissa koloissa.
Suomalaisista konvehtivalmistajista tunnetuimpia ovat Fazer ja Panda. Tunnettu valmistaja on myös belgialainen Leonidas. Suomessa konvehteja ostetaan erityisesti jouluksi.
- MMiesVastaa
Ihailija kaukaa........ Kukahan lienet........samansuuntaisia. Levon kannalta, konvehtia on ostettu itekin joulun varalle. Leivoin hieman. Oli kiireinen syksy, lepo tulee tarpeeseen. Jos sitä osaa levätä oikein. :p
- ihanaa_kun
miehetkin leipoo,, :) Mitäs leivoit?
- MMiesVastaa
ihanaa_kun kirjoitti:
miehetkin leipoo,, :) Mitäs leivoit?
Niinpä. M-mies leipoi pipareita ja torttuja :) jokavuotinen perinne oikeestaan...
- kyllä_kelpaisi
MMiesVastaa kirjoitti:
Niinpä. M-mies leipoi pipareita ja torttuja :) jokavuotinen perinne oikeestaan...
minullekkin M-miehen leipomukset.. ;D
- MMiesVastailee
kyllä_kelpaisi kirjoitti:
minullekkin M-miehen leipomukset.. ;D
Tervetuloa vaan koemaistamaan. Niitä riittää. ;D
- voi_kiitos
MMiesVastailee kirjoitti:
Tervetuloa vaan koemaistamaan. Niitä riittää. ;D
olisi ihanaa maistella niitä.. ;)
- sevainonniin
Mitä jos yrittäisit hieman liikkua niin et pyöristyisi vain?
En pidä pyöreistä naisista.- Toki_liikun
en edelleenkään ole pyöreän muotoinen.. :D
- Elämäniloja
Voi, kyllä silloin tällöin konvehti-shamppanja-sänky-sessio on ihan paikallaan! Sitten joskus taas kuntoillaan ja paastotaan.
- niin_juuri
Elämäniloja kirjoitti:
Voi, kyllä silloin tällöin konvehti-shamppanja-sänky-sessio on ihan paikallaan! Sitten joskus taas kuntoillaan ja paastotaan.
varsinkin , kun joutuu elämään hyvin kurinlaisesti koko pitkän vuoden terveyden kannalta.
- Mmiessss
Lähen etelään lasten kanssa, keväällä voitais alkaa seukkaamaan kun ero selvitelty.
- Aha__
Mmiessss kirjoitti:
Lähen etelään lasten kanssa, keväällä voitais alkaa seukkaamaan kun ero selvitelty.
tehdään sitten niin...
- Mmiessss
Milloin dumppaat miesystäväsi vai olenko minä vuorostaan salarakas?
- Ei_ole
Mmiessss kirjoitti:
Milloin dumppaat miesystäväsi vai olenko minä vuorostaan salarakas?
minulla miesystävää, mutta toki voit olla salarakas, jos niin haluat.
- Toinenm
Ei_ole kirjoitti:
minulla miesystävää, mutta toki voit olla salarakas, jos niin haluat.
Haluaisitko oikeesti?
- Aina_olen
Toinenm kirjoitti:
Haluaisitko oikeesti?
halunnut sitä aitoa oikeaa M-Miestä, kyllä,soita jo vaikka tänään ja kysy.. :9
- Josoöet9
Aina_olen kirjoitti:
halunnut sitä aitoa oikeaa M-Miestä, kyllä,soita jo vaikka tänään ja kysy.. :9
On jo niin myöhä..:)
- koskaan_ei
Josoöet9 kirjoitti:
On jo niin myöhä..:)
ole myöhäistä kilauttaa kaverille. ;)
- paljastameille
onko känny piipannut
- ihailijasi_kaukaa_
paljastameille kirjoitti:
onko känny piipannut
Ei ole piipannut, :)
- Mään_
Mie aattelin kehitellä maukkaita kasvisruokia. En niitä jöylylaatikoita, mut jotakin låårajuttua kylläkin.
- Että_ihailen
niitä miehiä, jotka leipoo ja kokkailee, asiasta toiseen, sain kylmät väreet, kun äsken kuuntelin Jarkko Aholaa,, mistä lie johtunee..tai sitten iski vaihdevuodet päälle.. :DD
- funklub
Niin mäkin ihailen : )
- Mään_
Että_ihailen kirjoitti:
niitä miehiä, jotka leipoo ja kokkailee, asiasta toiseen, sain kylmät väreet, kun äsken kuuntelin Jarkko Aholaa,, mistä lie johtunee..tai sitten iski vaihdevuodet päälle.. :DD
Jahas :)
- OotkoTulossa
yhtä matkaa Saara Aallon kanssa, vai meneekö joulu siellä?
- Ihan_kotosalla
joulun vietän, keväälle suunnitteilla matka sinne päin.
- RepiäväMaha
Jouluna levätään, kunhan ensin on valmistettu marmelaadit, tryffelit ja jouluomenanekut koko suvun lapsille, paistettu sultsinat, riisipyöröt ja sulhaspiiraat vanhuksille ja muutama muukin herkku vielä tehtävänä. Joluviinikin valmistuu sopivasti.
Kotona vietän joulua ja kylään tulee sukulaisia. Itsekkin toivon rauhallista ja rentouttavaa joulua ilman suurempaa draamaa olisi mieleeni. Lepoa, syömistä, juttelua ilman sen kiirempää aikataulua. Konvehtit ja hyvä ruoka kuuluvat jouluun. Lapsille lahjoja ja aikuisille hyvää mieltä. :)
- ihailijasi_kaukaa_
Hyvää joulun odotusta M-miehille.
- Häsnäsnäs
Monikossa miehille ei siis miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391849En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141414Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421377Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81171
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919