Tiiättekö järjestetäänkö suomesa beyblade turnauksii? Oon kovasti ite ettiny mut en oo löytäny mitään. :(
Beyblade
9
638
Vastaukset
- Mariuz
Beyblade on vain anime. En usko että missään järjestetään Beyblade turnauksia. Luulitko tosiaan että olis jotain turnauksia ja superhyrriä o.O
- *Red Angel*
Seinäjoella oli bleidi turnauksi.
siinä oli yli 30 mutta alle 40 osallistujaa...;) - Kroenen
Ihan vaan tiedoksi, Beyblade turnauksia on järjestetty monta ainakin USA:ssa, ja Beyblade.comin sivuilla on videoita Mailmanmestaruus-kisoista. Ja niin, kyllä Seinäjoella joskus sellainen järjestettiin. Itselläni on noita hyrränpahuksia 30 kipaletta, ja yhdestä muokannut lähes voittamattoman.
- hmm..
tarkoitatko niitä korttipeliturnauksia vai et leikitään ihan niillä hyrrillä ?
Noita korttipeliturnauksia järjestettiin ainakin joskus fantasiapelien lohikäärmeen linna- roolipelipaikoissa. tai mikä se nyt olikaan. Kysy Fantasiapeleistä tai jotakin jos korttipelit kiinnostavat. ääh... oon huono puhumaan !- PeGu
seinäjoella kyl on jotain beyblade turnauksii pidetty, en kyl tiiä onko ne kortti vai hyrrä.
www.pitkakiekko.com
sieltä näkee.
- hyrrä
yritän kans ettii mut en oo löytäny
- Bleidaaja
Mä voitin beyblade turnauksen
- pöö
missä kaikkialla suomessa on beyblade turnauksia osallistuisn jos voi
- omnommomom
voiko joku kerto missä turnauksia pidetään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745