Lapselle isä (spermanluovuttaja tai enemmän)

Baby_mama2

Olen 33-vuotias sinkkunainen ja haluaisin lapsen. Erosin pitkästä suhteesta kaksi vuotta sitten ja uutta miestä ei vain ole löytynyt. Alan olla täysin kyllästynyt miehen etsimiseen (koska ei vain tunnu löytyvän), mutta haluaisin siis kovasti lapsen.

Olen koulutettu, työssäkäyvä, fiksu, urheilullinen ja musikaalinen, tavallinen nainen, joka haluaisi vielä ehtiä toteuttaa haaveensa. Toki voisin hankkia lapsen myös keinohedelmöityksellä klinikalla, mutta mieluummin tekisin sen miehen kanssa, joka mahdollisesti haluaisi itsekin isäksi. Olisihan lapsen kasvattaminen helpompaa kaksin... Parisuhdetta en toki vaatisi.

Tämä on aika hurja tapa etsiä lapselle isää, mutta kaikkeahan voi kokeilla, ei sitä koskaan tiedä...

Jos olet kiinnostunut asiasta ja olet myös fiksu ja terve, laita vaikka ensin tähän viestiketjuun viestiä niin katsotaan lisää.. :)

13

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luovuttaja_tai_ehkä_enem

Laita sähköposti osoite josta saisi yhteyden sinuun suoraan:)

• Baby_mamalle

Missäpäin asut, Baby_mama2? Se taitaa olla aika tärkeä tieto, jos luovuttaja myös pääsee sitä pilttiä näkemään. :)

• Luovuttaja

Laita viestiä luovuttaja@yahoo.com , niin jutellaan lisää. :)

• laita mailia p1977@suomi24.fi niin jutellaan lisää... t : haave isyydestä :)

• Minako1974

Jos olet Keski-Suomesta tai Savosta päin, laita viestiä kalakaveri74@wippies.fi

• minako1974

laita viestiä jos haluat tuleen pieraista p1977@suomu26.fi tai panokaveri@wippies.se

• 1900

kuka jumalauta nyt savosta lapsen haluais hei haloo

• jonoonpojat

Sonnille paikka!!!

• PainelePsykiatrillepRKL

Taas uus YH Helvetti syntymään

• rojutränniin

Voin tulla rojauttamaan rojut ränniin jos kelppa?

• Voin tarjota siemenen, jos huolit ja saat vielä kaupanpäälle vastuullisen isän lapsellesi. En vaadi mitään vastapalveluksia. Taloudellinen turva lapselle taattu.

• Kaikki sukupuoli elämän catepillarit ja läänin pässit. Nyt ei kysytä sperman laadusta mitään. Seuraava jonossa voi välillä pyyhkiä yli lainehtivaa pois.

• HEIPPA!
      Näin ilmoituksesi ja olemme monelle tapaa samassa tilanteessa.Olen 186 cm vaalea normaali vartaloinen mies etelä suomesta fiksuksikin sanottu. Laita viestiä niin jutellaan lisää

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      199
      1590
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      138
      1354
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1123
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      995
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      51
      950
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      902
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      893
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31