Eli tarkoituksena olisi hankkia langattomat nappikuulokkeet. Jaybird x3:sia oon katellu ja vaikuttaa päteviltä, mutta kertokaas muita hyviä vaihtoehtoja. Hinta mieluiten alle 150e ja urheilukäyttöön hyvät.
Bluetooth in-ear nappikuulokkeet
3
202
Vastaukset
- BO_kuulokkeet
Tuossa hintaluokassa B&O Beoplay H3 on äänenlaadultaan paljon parempi.
Kannattaa käydä jossain hifikaupassa koekuuntelemassa, ja tilaa saksasta (amazon.de) tarjouksesta alle satasella. - Samsung-65
Samsungin Iconx menee yli kysyjän budjetin, mutta tässä pikakommentit.
Langattomat napit ja softat pelaa. Koskettamalla äänen taso muuttuu ja biisit vaihtuuq eteen ja taakse. Urheiluun aivan loistavat.
Sen verran pieneen tilaan on tekniikka viety, että äänen laadusta on ollut näemmä pakko tinkiä. Bassoja ei ole ja ylä-äänetkin "vouvaa".
Mutta salilla toimii eikä hikoilu imeydy nappeihin. Kaippa se on kompromisseja kaikki. Myös maksuriskillä. Iconx maksaa siis 198e ! - Johdolliset
En tykkä bluetooth en näesinä mitän järkeä.
Olisko hyvät johdolliset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699