Pyörän säilytys

Jaamakka

Ostin keväällä pyörän hydraulisilla jarruilla. Pyörää säilytän parvekkeella. Miten mahtaa nuo nesteet kestää talvea? Mitä tapahtuu nesteille jos pakkanen menee yli -10 tai vaikka enemmän? Nyt en pysty talvella edes ajamaan kun lonkka hajosi joten meneekö pyörä pilalle partsilla vai pitääkö ottaa olkkarin puolelle?

8

2300

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahtipyörääjä

Makkari on paras säilytyspaikka.

• X.Eexus

Jees. Asiaa puhut. Kuka sitä pyöreäpeppuista eukkoa kaipaa, kun saa hiplata läskipyörän kumia?

• Pyöreäkumi
        X.Eexus kirjoitti:

Jees. Asiaa puhut. Kuka sitä pyöreäpeppuista eukkoa kaipaa, kun saa hiplata läskipyörän kumia?

Läskipyörä ei narise ja valita... eikä kunnossapitoonkaan mene koko omaisuus.

• Cycloilija

Minulla jo neljättä vuotta hydraulisilla jarruilla varustettu pyörä ympärivuotisessa käytössä ja yöt säilytän kylmässä liiterissä. Hyvin on jarrut kestänyt. Se, että ajan päivittäin ja käytän jarruja on hiukan eriasia, kuin säilytys ulkona käyttämättä, kait?

• Jarruremonttia

Meillä on myös kylmässä varastossa fillarit, mutta niillä ei ajeta pakkaskeleillä.
        Vanhemman eli n. 7 v vanhan pyörän jarrut jouduin viime kesänä ilmaamaan, kun ei ottanut enää takajarru "kiinni".

• Jaamakka

Kiitos asiallisesti vastanneille. Makkariin ei mahdu joten se olkoot parvekkeella tai sitten vetästävä olkkarin puolelle. Kämppä kun on kahdeksannessa kerroksessa. verkkokellariinkaan ei mahdu,siellä on jo äijän lelut. Kerrostalon pyöräkellariin en edes tuota 700 euron "halpista" viitsi viedä pöllittäväksi/tärveltäväksi. Ei muuten o läskipyörä!! Ihan vaan tommonen Focus Wasgo. Sepä sapettaakin kun ei tää leidi pääse polkaseen ennenkuin kirurgi tempasee mulle uuden lonkkanivelen...

• Jarrunesteissä ei ole ollut ongelmia mutta jousituksen öljyt voi olla pakkasella jäykkää sorttia.

• Jokareikään

Oletko ajatellut vuokrata esimerkiksi Tattarisuolta peltihallia pyörän säilytystä varten? Ihan toimiva ratkaisu voisi olla. Pyörä mahtuisi sinne ongelmitta ja jos olet seurankipeä, niin naapurihallin autonrassaajat tulevat kyllä varmasti mieluusti sinuakin rassaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1558
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1549
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1353
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1008
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      971
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe