En saa mielestä sinua
Marko tiedätkö
19
649
Vastaukset
- Markotäällä
No, etkö muistaisi minua? Edes sähköpostilla?
- nainenvapaalla
Minäkään en saa Markoa mielestäni!
- Vai.pasi
Eikäkö sehän oli Jukka ?
- Marko28437
Epäristillistä piiloutua nimimerkin suojaan! Saisimmeko me kaikki 30 tuhatta markoa etes jotain vihjettä teistä tai meistä? Minäkin kaipaan erästä upeaa naista
Joo täälläkin yksi Marko.
- tunnen.tiedän
Eikä saa moni muukaan nainen on hän sellanen veijari...
Jos et saa mielestä niin kirjoita sille Markolle ketä mietit.
T:Marko- Marko_kyllä
on aika veijari..<3
- Mmiesliekeissä
Saa koskettaa...en saa minäkään. Ikävä on ollut kova koko syksyn.
- äläpelkää
No mä olen pahoillani jos olen loukannut tai pelästyttänyt.
- MMiesliekeissä
itse kerroit ettei saa ottaa sinuun enää yhteyttä
- ritsukka
Ja tää oli varmaan järvenpäässä asuva marko???? sitä pukkia kaipaa moni muukin nainen!
- outoakkataastäällä
Naputteleekynnet kopsuen, kaipailee suomi24 ikäväpalstalla makea. Sitten vielä ihmettelee miks ei haluta enään olla yhteydessä.
- Ennätysseiväsmirs
Onko tää ny se M E make? Muoliman
- vvvvvvvnaineb
Kaikkihan niin tekee
- En.ole.unohtanut
Joskus sitä jälkeenpäin katuu sanomisiaan kun ei pysty unohtamaan toista ihmistä..
- Mmiesliekeissä
Ole vuorostasi aktiivinen, olet itse torjunut kaikki ehdotukseni, tyhjän saa pyytämättäkin.
- Firufu
Minultasinulle - jänistitkö?
- Ei_sano_mitään
Firufu? Salakieltäkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826