Mamu keskustelut ovat sivunneet myös ravintola Holvia.
Ne keskustelut näillä palstoilla eivät tulleet mieleen, kun valitsin uuden vuoden 2017 vastaanottopaikaksi Holvin, koska siellä oli esiintyjä.
Kumijalka alle ja Holviin.
Vuodenvaihde meni erittäin onnistuneesti!
Tapasin aikuisia naisia hämeenlinnasta, vantaalta, kokemäeltä ja eurasta. Tietysti paikalla oli myös harjavaltalaisia.
Erityisesti mieleeni jäi nainen hämeenlinnasta.
Ravintola ei muistuttanut lainkaan suomi24 sivujen kirjoittelujen luomaa kuvaa.
Jos ulkomaalaisia oli , he eivät pistäneet silmään, kaikilla paikallaolijoilla näytti olevan hauskaa.
Vaikka paikalla oli ikähaarukan päästä toiseen, kaikki sulautuivat porukkaan eikä erielisyyksiä näkynyt.
Itse olen erittäin tyytyväinen ja tilaan toistekin kumijalan suuntaan Holvi.
Terveisiä tänään turun ravintola Pankista.
Ravintola Holvi 31.12 , täysi yllätys
Rohkeuskaipaus
2
461
Vastaukset
- kjyf
Palstalla on joku häiriintynyt joka jatkuvasti kirjoittaa palstalle kuulumattomista aiheista.
- häirikköotaoppia
Niin on ja jatkaa häiriköintiään.
Tämän aloittaja kirjoitti oikealle palstalle.
Kiitos asiallisesta kirjoituksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774