Siis mitä vittua
Mikä vitun teron selätysleiri
7
394
Vastaukset
- He-ta9
Hienoa,että kokenut Tero Välimäki opettaa taitojaan junnuille.
- He-ta
Ellet satu tietämään Tero Välimäki valmentaa junnuja painin saloihin Järvenpäässä loppiaisena,hieno homma,että entinen aktiivi.on edelleen mukana painissa valmentaja heti oman uransa jälkeen.
- tietoatorvelolle
Painileiri. Painissa arvokkain voittto on voitto selätyksellä.
- Mahmood1
Tero Välimäki är en av de bästa brottarna Finland förintelse! Jag är verkligen glad för Teron och det är bra när befälhavaren att lära de unga brottare. Bra Tero! Någon som vet priset och om det också kommer från utlandet Teron painilierin. Ledsen om den svenska kielessäni är lite fel.
- mahmood1
Finska kan också inte svara på minulle.
Men det svenska språket är bättre - Ceevattu
Vai onko see KATAJISTO. Eikö sillekkin nyt jotain hommia löytyisi. painin parista
- O-K
Oskari vai? Eikö se nyt lähinnä vaan kännään...? Tosin kiljua kittaaville painijoille varmaan oiva oppi-isä ehkä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774