On tää vaan niin hullupalsta etten tuu tänne koskaan enää.
Hullu mikä HULLU
16
171
Vastaukset
- hourujenjumala
Maltat mielesi ehkä 20s ajaksi ja sitten jatkat suu vaahdossa jumalaharhoistasi
- nbvhjklölkj
Jos toi valehtelu ei lopu, haastan sinut raastupåaan
- oot.häpeä.kristinuskolle
nbvhjklölkj kirjoitti:
Jos toi valehtelu ei lopu, haastan sinut raastupåaan
nbvhjklölkj; Eki Kuiva, Luterilainen läpsytysssitin mätisee hoopoja täällä
- hullumikähullu
Vai valahtelu?
Uskonnot ja uskomukset - palstalla Luterilaiset kertoo kodinkoneseksistään ja ivaa meitä, parempia kristtyjä Löl, on tyypillinen homÅ kun on ottanut saatanankirjaimen Åå:n käyttöön.
Tässä Luterilainen evankeloi:
https://www.youtube.com/watch?v=3jwMP97-2eA
Eikä ole sattumaa, että hän on idiootti.
Mikä olise juttu Luterilaiselta, että rakasteli kalojen kanssa, hyih.- mökkihöperö10
..siinähän olisi ollut evoluutiota kerrakseen jos luterilainen ja kala olisi saanut jälkeläisiä.. olisi varmaan tullut puhuva kala..tai sukelteleva luterilainen..
- hullumikähullu
Floppaava lintu? flap falp fapf ap
- kumpa.pelastuisivat
Niin, tätähän se ateismi on. Ei järjen häivää...
- säälisinua
No et ole tasapainossa puhinoisesi.
- N.Atzi.Byllyx
Juu. Aion kärtsätä makkaraa huomenna järven rannassa kallioluolassa ja otta bari bisseä.
- parempi.vaihtoehto
Ateismi selvästi rikkoo mielenterveyden. Onneksi ateismista aina pääsee eroon alkamalla uskomaan.
- apuakinonsaatavilla
Usko paimentolaismiehen keksimiin mielikuvitusjumaliin yleensä vaatii kunnon aivopesun lapsena. Useampi onkin joutunut hellari-isänsä hakkaamiksi kunnes on alkanut uskomaan mielikuvitusolentoihin. Kamala kohtalo :(
Oma penksesi se mielen rikkoo.. lakkaist sinäkin Ehto, sen kodinkoneseksin kirot ja olisit uskossa kuin mies. Bebebebe ei siedä kaltaisiasi sikoja
- parempi.vaihtoehto
Bebebebebe kirjoitti:
Oma penksesi se mielen rikkoo.. lakkaist sinäkin Ehto, sen kodinkoneseksin kirot ja olisit uskossa kuin mies. Bebebebe ei siedä kaltaisiasi sikoja
Ateistin mielepiteistä ei piittaa kukaan mitään. Sinä olet tehnyt itsestäsi pellen, siksi sinua ei noteeraa kukaan.
- mistapuristaakenka
parempi.vaihtoehto kirjoitti:
Ateistin mielepiteistä ei piittaa kukaan mitään. Sinä olet tehnyt itsestäsi pellen, siksi sinua ei noteeraa kukaan.
Näyttää kiinnostavan kun täällä yöllä notkut :D Mikähän siinä niin vaivaa että et kykene sulattamaan sitä tosiasiaa että me emme usko että sinun jumalaolentosi on olemassa. Saat sinä toki uskoa ja käyttää elämäsi tämän olennon palvontaan. Mistä kenkä puristaa?
- hakeudu.hoitoon.heti
"On tää vaan niin hullumikähullu etten tuu tänne koskaan enää."
Hulluna sinun pitääkin mennä mielisairaalaan.- fdfyuopåqqqwqw
Suu kiinni paska!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81151
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80909