Terrafame kansantaloudellisesti tuottava

S24uomlaineN

Terrafame on hyvä investointi. Se luo työtä duunareille, yrittäjille ja palvelujen tarjoajille. Saadaan verotuloa. Säästymme työttömyysturvan ja toimeentulotuen maksamisesta.

Työtätekevät ihmiset voivat hyvin.

7

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajattelia

Räätälöidään suomen jokaiselle työttömälle turhiketyö josta maksetaan täysi palkka ja eläke valtion piikkiin.Hokkus pokkus ,työllisyys 100 prosenttia.Ei väliä tuottaako turhiketyö tappiota valtiolle.Pääasia että poliitikko joka tämän toteuttaa voi kehua poistaneensa työttömyyden!

• Halpaakin olisi, jos vain noin 100.000 € per. työtön tulisi maksamaan.'

Kysllä keskustalainen Talvivaarafani on ihmeellisen älykäs.

• S24uomlaineN
        Santorino kirjoitti:

Halpaakin olisi, jos vain noin 100.000 € per. työtön tulisi maksamaan.'

Kysllä keskustalainen Talvivaarafani on ihmeellisen älykäs.

Oletko todella noin tyhmä eli täysi demari?

Kaivoksesta saadaan tuloja, veroja ja hyvinvointia. Et nähtävästi pysty ajattelemaan, että talous on muutakin kuin menoja. Myös tuotot on laskettava. Ai et pysty. voi voi

• S24uomlaineN kirjoitti:

Oletko todella noin tyhmä eli täysi demari?

Kaivoksesta saadaan tuloja, veroja ja hyvinvointia. Et nähtävästi pysty ajattelemaan, että talous on muutakin kuin menoja. Myös tuotot on laskettava. Ai et pysty. voi voi

Ihan oikeasti - kumpikohan se onkaan tyhmä? 135 miljoonaa vuodessa tappiota, ei ole missään muodossa kansantaloudellisesti järkevää, se tappio on veronmaksajien rahaa.

135 miljoonaa on siis menoja, tuloja tarvitaan muutakin kun ulkomaista velkaa, jotta sinun kansantaloutesi pyörii Talvivaaralla ja muissa konkurssipesissä joita valtion tukemina pyörii.

• ajattelia

Kyllä tosiaan "hyvinvointia" Kuolleita kaloja ,kuolleita lintuja ,kuollut ihminen, puhdasta löylyvettä,juomakelpoista järvivettä. Hyvä Suomi olemme maailmain puhtain maa.

• TurhatTopit

Tuolla rahamäärällä mikä sinne on petoksella kerätty olis duunarit eläneet kotioloissaan 130 v. Näin jotain hyödyllistä olisivat voineet PUUHASTELLA . SUOMEN kallein suojatyöpaikka eduskunnan jälkeen .

• kepukeinot

terrafamen toiminta on varmasti maalaisliittolaisen tukiviljelijän mielestä yhtä kannattavaa kuin hänen omansa.

ilman tukia toiminta loppuisi molemmilta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1558
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1549
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1353
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1008
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      971
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe